Spring naar inhoud

- - - - -

Herfst, lente of winter?

• Log in om te reageren
18 reacties op dit onderwerp
juleken
juleken
  • 7.984 berichten

#16 Geplaatst 07 januari 2014 - 22:44

Bekijk berichtcatherine, op 07 januari 2014 - 20:22, zei:

Het mag zo blijven en overgaan op de lente.
Als het hier eens begint te winteren duurd dat weer weken en heb daar totaal geen zin in.

Bekijk berichtcatherine, op 07 januari 2014 - 21:51, zei:

Heerlijk was die warme zomer zo moesten we er elk jaar hebben.

VOLLEDIG akkoord! Ik hou van herfst en stormweer. Akkoord, de schade is allesbehalve, maar die miserie is er ook met sneeuw, ik ken verschillende mensen die vorig jaar of het jaar ervoor breuken en/of accidenten overhielden aan het gladde weer.
En de zomer mag voor mij weer zijn zoals die van vorig jaar, lekker warm weer, zodat je tot 's avonds laat op je terras kan blijven zitten, zalig!
Sneeuw en vrieskou, oké, voor twee weken, en als ik er dan niet door moet met de auto, want dan sla ik in paniek.

chanatas
chanatas
  • 5.503 berichten
  • 3 katten

#17 Geplaatst 07 januari 2014 - 23:43

Opzich vind ik het wel heerlijk geen sneeuw kan ik tenminste nog op de fiets naar werk...maar ben wel echt in de war doordat het nog niet echt koud in.  Wat vandaag op de fiets naar werk met sjaal om...pff wat had ik het warm. De 2 weken vooruitzichten voorspellen nog weinig kou....vrees voor een late winter. Maja was vorig jaar ook vrij laat. ..maar dacht dat wel daarvoor ook wel koudere dagen hadden gehad
Geplaatste afbeelding

Armani
Armani
  • 15.761 berichten

#18 Geplaatst 08 januari 2014 - 07:22

Bekijk berichtInge91, op 07 januari 2014 - 21:27, zei:

Voor mij mag er ook nog wat sneeuw vallen, dan kunnen we weer zagen dat het te koud is ;)
:lachen:

Ik denk toch ook dat het beter zou zijn dat het eens ferm vriest.
Niet dat ik van de koude hou maar om de microben 'uit te schakelen'.
Anders gaan er teveel zieken zijn.

Bekijk berichtArni, op 07 januari 2014 - 21:38, zei:

Ik hou ook wel van een normaal verloop van seizoenen. En een goed pak sneeuw hoort daar dan ook wel bij.

Ja, en dat ook

Anke1980
Anke1980
  • 161 berichten
  • 1 katten

#19 Geplaatst 08 januari 2014 - 14:59

We hebben vorig jaar ook lang op de zomer moeten wachten, ik weet nog dat ik in juni nog af en toe een truitje met lange mouwen aan had. Het zal nu ook zo zijn met de winter zeker?