Spring naar inhoud

- - - - -

Flying Frenzy en Nekoflies, welk zijn de favoriete hangers?

• Log in om te reageren
9 reacties op dit onderwerp
Sach
Sach
  • 122 berichten
  • 2 katten

#1 Geplaatst 08 januari 2014 - 21:10

Hier zijn onze katten zot van de speelhengels Nekoflies en de Flying Frenzy. Nu hebben ze wel hun voorkeur voor bepaalde hangers.
James houdt het meest van de vlinder van Flying Frenzy en Massimo wordt helemaal zot van kittycada van Nekoflies. Van Flying Frenzy hebben we ook de standaard hanger en reindeer, maar met deze laatste spelen ze minder graag.
Ik vind het moeilijk om, als we een nieuwe hanger kopen, een keuze te maken tussen alle hangers. Vandaar dat ik benieuwd ben naar de ervaringen hiermee.

Wie heeft er nog een van deze 2 hengels en welke hangers hebben jullie katten het liefst?

Kaszi
Kaszi
  • 887 berichten
  • 1 katten

#2 Geplaatst 08 januari 2014 - 21:35

Hier de Flying Frenzie samen met de gewone pluimpjes die wel lijken rond te vliegen als je ermee speelt. Lemoni is er helemaal gek van.

Evyke81
Evyke81
  • 3 katten

#3 Geplaatst 08 januari 2014 - 21:39

Op de pannenkoekendag gaan wij een 10-tal verschillende aanbieden, maar heb geen idee dewelke.
En hoe een kat erop reageert.  Zal ook de ene tegen de andere zijn...

Geplaatste afbeelding
www.kattenopvangwaasland.com

wendyv123
wendyv123
  • 4.414 berichten
  • 3 katten

#4 Geplaatst 08 januari 2014 - 23:51

vraag of de Flying Frenzy.... geraakt dat touwtje nooit rond de steel gedraaid tijdens het spelen ? Ik heb ooit eens een ander merk hengel gekocht en dat touw draaide steeds rond de steel met als gevolg dat ik constant de boel moest ontwarren voor we verder konden spelen.

snoopy
snoopy
  • 6.261 berichten
  • 5 katten

#5 Geplaatst 09 januari 2014 - 07:20

@ Wendy: nee, met die Frenzy heb ik dat niet voor, met de Nekoflies heb ik wel geregeld knoopjes in het koord, ik heb geen idee hoe dat gebeurd, maar ze zitten erin.

Voorkeuren van welk accessoire aan de hengels, is hier ook poes-gebonden. Lewis houdt van de Frenzy veren die door de lucht vliegen, Belle is dan weer eerder fan van zo'n soort tarantula die ik over de grond en de zetels laat bewegen. Er verschillende in huis halen, lijkt me altijd het beste. Het kost wat meer in één keer, maar het duurt ook langer voor je vervanging moet kopen én je kan afwisselen  ;)

Geplaatste afbeelding

Sabine2
Sabine2
  • 8.920 berichten
  • 4 katten

#6 Geplaatst 09 januari 2014 - 10:30

Bij de Nekoflies hebben de mijne het liefst de Karantula (dan laat ik dat zogezegd over de vloer "kruipen" )
Bij de Frenzy zijn ze hier zot van de spinnekes en de pluimen, 'k heb ook zo'n soort libelle en een vlinder maar die zitten nog in de verpakking.

Het hangt inderdaad af van kat tot kat, sommigen kunnen absoluut niet weerstaan aan het geflapper van de pluimen. Het voordeel aan de spinnetjes dan weer is dat ze minder snel kapot gaan. Mijn zwartjes zijn tamelijk groot en hebben een heel sterke "beet", een pluimen-aanhanger wordt hier sneller gepluimd ;)

Katjes zijn net als chocolaatjes, het is moeilijk om het bij ééntje te houden :paw
The devil has work for idle paws :x
www.dendermondsezwervertjes.org

snoopy
snoopy
  • 6.261 berichten
  • 5 katten

#7 Geplaatst 09 januari 2014 - 11:24

Bekijk berichtSabine2, op 09 januari 2014 - 10:30, zei:

Mijn zwartjes zijn tamelijk groot en hebben een heel sterke "beet", een pluimen-aanhanger wordt hier sneller gepluimd ;)

Hier ook zenne, Belle gebruikt die pluimen als tandfloss heb ik soms den indruk   :lachen:

Geplaatste afbeelding

Jo'ke
Jo'ke
  • 3.488 berichten
  • 2 katten

#8 Geplaatst 09 januari 2014 - 12:06

Bij mij gebruiken ze de Frenzy niet echt...
Elke avond sta ik hier er mee te zwaaien en te doen, Precies een vlaggenjongen dan :p :p
Ze wandelen er wat achteraan en eens ze hem hebben dan laten ze hem meteen los.

De spin daarin tegen voor aan de Frenzy te bevestigen is hier meer een succes als ik die los laat liggen. Snickers apporteert die altijd of dat denk ik toch ;)

Zij hebben liever de lederendanser van Zooplus.
http://www.zooplus.n...lhengels/293378

Misschien in de toekomst worden ze er wel zot van :)

Bewerkt door Jo'ke, 09 januari 2014 - 12:07.

| Yesterday Is History Today Is A Gift Tomorrow Is Mystery |

chatoela
chatoela
  • 4.811 berichten
  • 8 katten

#9 Geplaatst 09 januari 2014 - 13:18

Bij mij is de flying Frenzy ook niet zo'n groot succes.....enkel het konijnenbontje zijn de katjes helemaal gek van, wel los, dus niet aan de hengel, zie filmpje Cookie's lievelingsspeelgoed ;)
  Geplaatste afbeelding

ROSETTA
ROSETTA
  • 1.251 berichten
  • 5 katten

#10 Geplaatst 20 januari 2014 - 16:05

Ik heb hier de neko flies
Ze hebben de kittycada-kragonfly en katarantula
Ze spelen heel graag met de kittycada en katarantula
Ik ben nog van plan de kattipede te kopen omdat ik denk dat dit hun ook zal intereseren.

Geplaatste afbeelding