Spring naar inhoud

- - - - -

Krabmeubel karton

• Log in om te reageren
20 reacties op dit onderwerp
Sach
Sach
  • 122 berichten
  • 2 katten

#1 Geplaatst 08 januari 2014 - 21:52

Een tijdje geleden heb ik op Zooplus een krabmeubel van karton in de vorm van een mandje gekocht. Mijn beide katten zijn hier zot van, maar ondertussen is het vrij hard versleten en vind ik het niet meer terug op Zooplus. :( Het gaat om het volgende:
P1060351.JPG

Omdat ik dit niet meer terug vond op Zooplus, heb ik er een ander gekocht omdat onze katten het toch nogal vaak gebruikten. Nu heb ik het volgende gekocht:
http://www.zooplus.n...artonnen/284832

Dit had ook weer direct heel veel succes bij onze katjes, maar spijtig genoeg was het er ook aan te zien. :( Op een paar dagen tijd zag dit er echt al versleten uit. Nu weet ik niet of het is omdat dit slechtere kwaliteit is of omdat onze katten ouder zijn?!

Heeft er iemand ervaring met verschillende soorten krabkarton? Is er een verschil in kwaliteit? Weet er misschien iemand of het krabkarton van mijn foto nog ergens te koop is? Of kent er iemand een krabkarton dat iets langer mee gaat?

raggy
raggy
  • 414 berichten

#2 Geplaatst 08 januari 2014 - 22:36

http://www.zooplus.d...ellpappe/291862
is het deze niet?  wel een ander tekening.

tip. Je kan ook bij zooplus.de bestellen.  Soms zijn de prijzen zelfs iets goedkoper dan bij de nl. Soms kan het wel zijn dat ze het niet kunnen leveren maar dat heb ik nog maar 1 keer voorgehad.

Bewerkt door raggy, 08 januari 2014 - 22:39.

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#3 Geplaatst 08 januari 2014 - 23:27

Het is al een paar keer uit stock geweest bij zooplus.nl

Jana_23
Jana_23
  • 3.360 berichten
  • 4 katten

#4 Geplaatst 09 januari 2014 - 09:15

Wij hebben dat mandje hier ook en dat is inderdaad een groot succes!
Omdat het bijna versleten is dacht ik eens iets anders te kopen, en heb ik zo'n golvend krabkarton gekocht.
Na 2 dagen zag dat er al niet meer uit.
Dus denk wel dat er verschil kan zitten in de kwaliteit

Geplaatste afbeelding

_ *Cats Leave Paw Prints On Our Hearts* _

Kaprice
Kaprice
  • 4.989 berichten
  • 2 katten

#5 Geplaatst 09 januari 2014 - 09:19

ik was van plan deze http://kattenspullen...-product=feline
en deze http://kattenspullen...c-product=laola

zouden allebei duitse kwaliteit zijn, en zelfs pas na een drietal jaar zichtbare sporen van gebruik beginnen te vertonen en dan zelfs nog niet versleten zijn

dus er zal inderdaad wel kwaliteitsverschillen in bestaan hé ;)

Sabine2
Sabine2
  • 8.838 berichten
  • 4 katten

#6 Geplaatst 09 januari 2014 - 09:29

Ik wou ook dat krabmeubel in de vorm van een mandje bestellen Sach maar vond het ook niet meer bij Zooplus.nl :(

Maar als we met een aantal contact opnemen (via het contactformulier), dan nemen ze het misschien terug in stock?

Katjes zijn net als chocolaatjes, het is moeilijk om het bij ééntje te houden :paw
The devil has work for idle paws :x
www.dendermondsezwervertjes.org

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#7 Geplaatst 09 januari 2014 - 12:04

Je kan dat mandje ook zelf maken, heb ergens de uitleg ervan gezien.

Marina
Marina
  • 15.750 berichten
  • 6 katten

#8 Geplaatst 09 januari 2014 - 18:10

Ik heb deze ook en het is idd een succes.
Ik denk dat er idd een verschil zit tussen de kwaliteit van het karton, de cat on zal bv. nog beter van kwaliteit zijn, maar is ook duurder ;)

Geplaatste afbeelding

Sach
Sach
  • 122 berichten
  • 2 katten

#9 Geplaatst 09 januari 2014 - 20:15

Bekijk berichtraggy, op 08 januari 2014 - 22:36, zei:

http://www.zooplus.d...ellpappe/291862
is het deze niet?  wel een ander tekening.

tip. Je kan ook bij zooplus.de bestellen.  Soms zijn de prijzen zelfs iets goedkoper dan bij de nl. Soms kan het wel zijn dat ze het niet kunnen leveren maar dat heb ik nog maar 1 keer voorgehad.

Bedankt voor de tip, daar had ik nog nooit gezien! :) Het lijkt inderdaad wel hetzelfde maar met gewoon een ander prentje, dan zal ik het op die manier moeten bestellen. :)

Bekijk berichtKaprice, op 09 januari 2014 - 09:19, zei:

ik was van plan deze http://kattenspullen...-product=feline
en deze http://kattenspullen...c-product=laola

zouden allebei duitse kwaliteit zijn, en zelfs pas na een drietal jaar zichtbare sporen van gebruik beginnen te vertonen en dan zelfs nog niet versleten zijn

dus er zal inderdaad wel kwaliteitsverschillen in bestaan hé ;)

Ik ben wel benieuwd naar de ervaringen daarvan, wanneer je ze in huis zou hebben mag je deze altijd laten weten ;)

Bekijk berichtSabine2, op 09 januari 2014 - 09:29, zei:

Ik wou ook dat krabmeubel in de vorm van een mandje bestellen Sach maar vond het ook niet meer bij Zooplus.nl :(

Maar als we met een aantal contact opnemen (via het contactformulier), dan nemen ze het misschien terug in stock?

Ik ga het dan maar via de Duitse Zooplus bestellen.

Bekijk berichtcatherine, op 09 januari 2014 - 12:04, zei:

Je kan dat mandje ook zelf maken, heb ergens de uitleg ervan gezien.

Weet je misschien nog waar je de uitleg hebt gezien? Ik ben wel benieuwd hoe je zoiets maakt.

Cinn
Cinn
  • 575 berichten
  • 2 katten

#10 Geplaatst 15 januari 2014 - 16:20

Ik heb deze zelf gemaakt. Een kartonnen doos versneden in repen van 10 cm, en dan rollen ... ze staat hier nog altijd ongebruikt :lachen:
Is wel een beetje aan de kleine kant, en niet uitgehold in het midden. 't zal mss daar aan liggen dat mijne kattekop er niet naar omkijkt ...  of anders vindt ze het motiefje niet leuk  ;)

Bijgevoegde thumbnails

• 012.JPG
  • 011.JPG

I came, I purred, I conquered

Sabine2
Sabine2
  • 8.838 berichten
  • 4 katten

#11 Geplaatst 15 januari 2014 - 19:39

Mooi gedaan Cinn :thumb:
Katjes zijn net als chocolaatjes, het is moeilijk om het bij ééntje te houden :paw
The devil has work for idle paws :x
www.dendermondsezwervertjes.org

Sach
Sach
  • 122 berichten
  • 2 katten

#12 Geplaatst 16 januari 2014 - 08:16

Amai dat is leuk gedaan! Moet je wel geduld voor hebben denk ik om dat zo te maken.
Gebruikt ze de krabkartonnen uit de winkel dan wel?

Bewerkt door Sach, 16 januari 2014 - 08:16.

BlackScorpion
BlackScorpion
  • 2 katten

#13 Geplaatst 16 januari 2014 - 09:13

Ik heb om uit te testen zo een klein 'plankje' in karton gekocht, maar mijn kat kijkt er niet naar om.
Ik wilde eerst een klein goedkoop plankje testen, voor ik een groter meubel in karton zou kopen.
Iemand enig idee hoe je je kat er voor geïnteresseerd kan krijgen? Er is al catnip op....
Geplaatste afbeelding   Geplaatste afbeelding

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#14 Geplaatst 16 januari 2014 - 09:27

Bekijk berichtCinn, op 15 januari 2014 - 16:20, zei:

Ik heb deze zelf gemaakt. Een kartonnen doos versneden in repen van 10 cm, en dan rollen ... ze staat hier nog altijd ongebruikt :lachen:
Is wel een beetje aan de kleine kant, en niet uitgehold in het midden. 't zal mss daar aan liggen dat mijne kattekop er niet naar omkijkt ...  of anders vindt ze het motiefje niet leuk  ;)

Amai leuk dat je dat zelf kan :) echt super :thumb:  nu moet het nog gebruikt worden :lachen:

kate2
kate2
  • 12.796 berichten

#15 Geplaatst 16 januari 2014 - 14:18

Bekijk berichtSabine2, op 09 januari 2014 - 09:29, zei:

Ik heb daarnet een mail gestuurd naar zooplus :)