Spring naar inhoud

- - - - -

een droom voor de katjes

• Log in om te reageren
9 reacties op dit onderwerp
CVR
CVR
  • 572 berichten
  • 4 katten

#1 Geplaatst 11 januari 2014 - 13:35

Dit wil ik jullie niet onthouden je moet eens op deze site gaan kijken hoe mooi!! :trance:
http://www.goldtatze.de

grtj Christine

stareyedkitten
stareyedkitten
  • 1.385 berichten
  • 3 katten

#2 Geplaatst 11 januari 2014 - 13:40

Prachtig, maar wat een prijzen... 2000 euro voor een krabpaal is lichtjes overdreven.

[sharedmedia=core:attachments:101503]
“But I don't want to go among mad people,' Alice remarked. `Oh, you can't help that,' said the Cheshire Cat: `we're all mad here... I'm mad... You're mad.”

marieke v. Damme
marieke v. Damme
  • 1.588 berichten
  • 1 katten

#3 Geplaatst 11 januari 2014 - 13:44

:trance: :goofy: :trance: :goofy: :trance:  prachtige ideeën! Tof als je dan nog een ventje in huis hebt die dan handig is. Superknap zeg, surtout die aan het plafond! Thnx Christine om dit te delen ;)

CVR
CVR
  • 572 berichten
  • 4 katten

#4 Geplaatst 11 januari 2014 - 13:45

Bekijk berichtstareyedkitten, op 11 januari 2014 - 13:40, zei:

Prachtig, maar wat een prijzen... 2000 euro voor een krabpaal is lichtjes overdreven.
Naar de prijzen heb ik niet gekeken he ,want dat zou ik toch nooit krijgen,maar als ge dat ziet ge zou der zin in krijgen om er met de poesjes mee op te klimmen :heart: dat doet me aan de turnles van vroeger denken toen ik kind was "Reis rond de wereld " :love4:

stareyedkitten
stareyedkitten
  • 1.385 berichten
  • 3 katten

#5 Geplaatst 11 januari 2014 - 13:47

Bekijk berichtCVR, op 11 januari 2014 - 13:45, zei:

Naar de prijzen heb ik niet gekeken he ,want dat zou ik toch nooit krijgen,maar als ge dat ziet ge zou der zin in krijgen om er met de poesjes mee op te klimmen :heart: dat doet me aan de turnles van vroeger denken toen ik kind was "Reis rond de wereld " :love4:

Het is inderdaad prachtig, en moest ik de lotto winnen krijgen de poezen hiervan een hele hoop!
[sharedmedia=core:attachments:101503]
“But I don't want to go among mad people,' Alice remarked. `Oh, you can't help that,' said the Cheshire Cat: `we're all mad here... I'm mad... You're mad.”

CVR
CVR
  • 572 berichten
  • 4 katten

#6 Geplaatst 11 januari 2014 - 13:55

Bekijk berichtstareyedkitten, op 11 januari 2014 - 13:47, zei:

Het is inderdaad prachtig, en moest ik de lotto winnen krijgen de poezen hiervan een hele hoop!
Ja de lotto winnen ,dan liet ik een huis bouwen met een grote ruimte met al die spullen erin,haha maar ik denk dat het bij dromen van ....zal blijven :love4:

Joske123
Joske123
  • 5.606 berichten
  • 7 katten

#7 Geplaatst 11 januari 2014 - 14:15

Moest ik de lotto winnen dan is er hier een gigantische plaats voor een heel groot aantal katten.
Maar eerst zou ik alle katten steriel laten maken !!! 't zou me niet uitmaken hoeveel dat zou kosten !!!!

Elma
Elma
  • 3 katten

#8 Geplaatst 11 januari 2014 - 14:33

Bekijk berichtCVR, op 11 januari 2014 - 13:45, zei:

Reis rond de wereld, dat deed ik het liefst in de turnles. :-)
Groetjes van Elma
Mijn katjes zijn allemaal van mei 2014: Lexy (rosse kater) Sienna (wit -tricolore kattin) Butler (zwarte kater) = K3 Geplaatste afbeelding
Mijn YouTube kanaal: https://www.youtube....11Elma02/videos

CVR
CVR
  • 572 berichten
  • 4 katten

#9 Geplaatst 11 januari 2014 - 20:15

Bekijk berichtJoske123, op 11 januari 2014 - 14:15, zei:

Moest ik de lotto winnen dan is er hier een gigantische plaats voor een heel groot aantal katten.
Maar eerst zou ik alle katten steriel laten maken !!! 't zou me niet uitmaken hoeveel dat zou kosten !!!!
ja dan zou ik  zeker een paar asiel katjes ook gelukkig maken ;)

Sach
Sach
  • 122 berichten
  • 2 katten

#10 Geplaatst 12 januari 2014 - 00:43

Daar staan echt wel leuke dingen tussen. :heart:  Spijtig genoeg wel wat duur. :lol2: