Spring naar inhoud

- - - - -

Poetsen met poezen?

• Log in om te reageren
15 reacties op dit onderwerp
stareyedkitten
stareyedkitten
  • 1.385 berichten
  • 3 katten

#1 Geplaatst 11 januari 2014 - 21:42

Alles omhoog zetten.... inclusief de poezen!
P2280036.JPG P2280037.JPG

Bewerkt door stareyedkitten, 12 januari 2014 - 08:57.

[sharedmedia=core:attachments:101503]
“But I don't want to go among mad people,' Alice remarked. `Oh, you can't help that,' said the Cheshire Cat: `we're all mad here... I'm mad... You're mad.”

Karianne
Karianne
  • 4.655 berichten
  • 2 katten

#2 Geplaatst 11 januari 2014 - 21:48

haha zalig :-) de mijne lopen er altijd gewoon door.. hmm

stareyedkitten
stareyedkitten
  • 1.385 berichten
  • 3 katten

#3 Geplaatst 11 januari 2014 - 21:55

Bekijk berichtKarianne, op 11 januari 2014 - 21:48, zei:

haha zalig :-) de mijne lopen er altijd gewoon door.. hmm

De mijne meestal ook, maar nu hadden ze door dat dit een ideale gelegenheid was om in mijn lamp te hangen:P2280035.JPG

Bewerkt door stareyedkitten, 11 januari 2014 - 21:56.

“But I don't want to go among mad people,' Alice remarked. `Oh, you can't help that,' said the Cheshire Cat: `we're all mad here... I'm mad... You're mad.”

Farailde7
Farailde7
  • 2.741 berichten
  • 1 katten

#4 Geplaatst 11 januari 2014 - 22:31

:lachen: Leon komt precies toch in verleiding om je te helpen poetsen op de grond :p
Mylo Banner

stareyedkitten
stareyedkitten
  • 1.385 berichten
  • 3 katten

#5 Geplaatst 11 januari 2014 - 22:33

Bekijk berichtFarailde7, op 11 januari 2014 - 22:31, zei:

:lachen: Leon komt precies toch in verleiding om je te helpen poetsen op de grond :p

Wel, nee, hij is van daar naar het krabmeubel gesprongen omdat ik hun speelgoedbak daar op gezet had... :p

Maar voor de duidelijkheid... ik had de poezen niet op de tafel gezet, ik zette de stoelen omhoog en toen ik terugkwam met de stofzuiger en de emmer zaten ze daar zo!

Farailde7
Farailde7
  • 2.741 berichten
  • 1 katten

#6 Geplaatst 11 januari 2014 - 22:37

Haha, je hebt ze duidelijk goed opgevoed ;)
Mylo Banner

stareyedkitten
stareyedkitten
  • 1.385 berichten
  • 3 katten

#7 Geplaatst 11 januari 2014 - 22:39

Bekijk berichtFarailde7, op 11 januari 2014 - 22:37, zei:

Haha, je hebt ze duidelijk goed opgevoed ;)

Jouw profielfoto is trouwens ultracute!

Farailde7
Farailde7
  • 2.741 berichten
  • 1 katten

#8 Geplaatst 11 januari 2014 - 22:58

Bekijk berichtstareyedkitten, op 11 januari 2014 - 22:39, zei:

Jouw profielfoto is trouwens ultracute!

Thanks! :) Mijn zus heeft een mini-fotoshoot van Mylo gehouden, dus ik zal het compliment aan hun doorgeven ;) (er staan nog een paar andere foto's van deze 'fotoshoot' in mijn topic over Mylo)
Mylo Banner

Arni
Arni
  • 1.149 berichten
  • 2 katten

#9 Geplaatst 12 januari 2014 - 00:15

Hele leuke foto's  :goofy:  en wat een droom moesten ze effectief zo braaf blijven zitten als we poetsen :d
Ik weet dat ik niet perfect ben, maar ik ben er zo dichtbij, dat het bijna eng is 😜

Sach
Sach
  • 122 berichten
  • 2 katten

#10 Geplaatst 12 januari 2014 - 00:29

Herkenbaar.:) Bij ons worden sommige van hun speeltjes/kartonnen dozen op de stoelen op de tafel gezet tijdens het poetsen, dan vinden ze alles ineens heel interessant op tafel. :d De kleine speeltjes zijn dan natuurlijk nog veel interessanter en worden massaal terug op de grond gegooid. :roll:

blubje
blubje
  • 1.694 berichten
  • 3 katten

#11 Geplaatst 12 januari 2014 - 02:24

Hier wordt ook gewoon alles omhoog gezet en dan gaan zij in de zetel liggen (tenzij ik met de stofzuiger langs kom, dan trekken ze een spurt tot onder het bed)
maar als ik met nat ga dweilen in de woonkamer dan zet ik mijn poezen altijd apart in de kattenkamer en zet ik de grote schuifraam open, zodat het sneller droogt
en na een klein uurtje, als alles droog is, laat ik ze terug vrij rond lopen.
De andere kamers kunnen elk apart afgesloten worden, dus daar kuis ik met de deur dicht tot alles droog is en dan gaat de deur terug open.
Heel gemakkelijk eigenlijk, mag niet klagen

stareyedkitten
stareyedkitten
  • 1.385 berichten
  • 3 katten

#12 Geplaatst 12 januari 2014 - 08:11

Bekijk berichtblubje, op 12 januari 2014 - 02:24, zei:

Hier wordt ook gewoon alles omhoog gezet en dan gaan zij in de zetel liggen (tenzij ik met de stofzuiger langs kom, dan trekken ze een spurt tot onder het bed)
maar als ik met nat ga dweilen in de woonkamer dan zet ik mijn poezen altijd apart in de kattenkamer en zet ik de grote schuifraam open, zodat het sneller droogt
en na een klein uurtje, als alles droog is, laat ik ze terug vrij rond lopen.
De andere kamers kunnen elk apart afgesloten worden, dus daar kuis ik met de deur dicht tot alles droog is en dan gaat de deur terug open.
Heel gemakkelijk eigenlijk, mag niet klagen

Gohja, hier lopen ze er gewoonlijk door maar dat vind ik niet zo erg, zolang ze maar niet in de plant wroeten als het pas gepoetst is ben ik al blij.

Inge91
Inge91
  • 12.579 berichten

#13 Geplaatst 12 januari 2014 - 10:12

Haha... Die van jou hebben manieren, leuke foto's

Cloe helpt hier maar al te graag mee ;)

Geplaatste afbeelding

Joske123
Joske123
  • 5.606 berichten
  • 7 katten

#14 Geplaatst 12 januari 2014 - 11:02

Wat ze hier leuk vinden dat is op een omgekeerde stoel die op tafel staat, gaan liggen. Ik weet niet wat daar nu zo leuk aan is, maar ja ze doen het toch. Jammer genoeg blijven ze niet liggen tot de vloer droog is !!! Zolang de stofzuiger aan ligt is hier enkel Marcelleke te zien, de rest is er doodsbang voor :x (rustig momentje )

stareyedkitten
stareyedkitten
  • 1.385 berichten
  • 3 katten

#15 Geplaatst 12 januari 2014 - 11:08

Bekijk berichtJoske123, op 12 januari 2014 - 11:02, zei:

Wat ze hier leuk vinden dat is op een omgekeerde stoel die op tafel staat, gaan liggen. Ik weet niet wat daar nu zo leuk aan is, maar ja ze doen het toch. Jammer genoeg blijven ze niet liggen tot de vloer droog is !!! Zolang de stofzuiger aan ligt is hier enkel Marcelleke te zien, de rest is er doodsbang voor :x (rustig momentje )

Kathy zet dus de hele dag lang de stofzuiger aan.... :p