Spring naar inhoud

- - - - -

Bevallen van kleine Danté ^^

• Log in om te reageren
211 reacties op dit onderwerp
lientj
lientj
  • 1.154 berichten

#106 Geplaatst 01 september 2014 - 20:02

Bekijk berichtSeabert, op 01 september 2014 - 19:05, zei:

Had jij een epidurale?

Ja ik heb een epidurale genomen, de vroedvrouw raadde het ook aan, omdat mijn weeen al 3 dagen bezig waren :( en niet geslapen heb, was gewoon moe :o De verloskundige zijden ook van amai die moeten echt geen deugd doen tijdens die 3 dagen, mijn kini zij dat ik het ging aankunnen maar toch niet op die manier :s was wel bang voor die epidurale, en die man heeft eerst mijn rug enzo nog moeten bewerken (deed wel geen deugd :s) :p ja moet dringend eens door de osteopaat onder handen genomen worden :lachen: nu na een 10 min voelde ik niets meer en ging het heel snel, maar je voelt wel wanneer je moet persen enzo dat vond ik wel nog goed, want de vroedvrouw was nog bezig vanalles klaar aan het zetten en riep haar van euh denk dat ik moet persen :p ze had de gynecoloog ook vroeger opgeropen dan normaal en gelukkig want hij kwam maar net op tijd om haar op te vangen :p in een kwartiertje was het gedaan, de gyne kwam dan nog binnen achteraf en zij 'kan dat in een klein kwartiertje?' je mag er nog kopen hoor amai :p

Kan je maar een tip geven als je weeen beginnen, heb die van mijn kini gekregen en die heeft me serieus geholpen, als je weeen opkomen moet je in en uitademen heel rustig en diep met je borstkas, niet met je buik, en hoe kalmer je blijft hoe beter, als je dat soms ziet op tv (one born every minute ofzo) zie je dat de vrouwen die bevallen en hun niet kalm kunnen houden veel slechter bevallen

#107 Geplaatst 01 september 2014 - 20:12

Ach ja, da's juist gij liep al 3 dagen met weeën rond! Ja, dan zou ik ook een epidurale gevraagd hebben!

Hier waren ze er ook rap uit. De tweede zoon zag grijs, er waren adertjes gesprongen omdat het drukverschil te rap kwam. De gyneacoloog had nog geroepen "hou hem op!" :lachen: . Maar ja, dat gaat niet hé, dat wil eruit :x .
Van de eerste en de laatste was de gyneacoloog te laat, van de eerste had hij geen tijd meer om zijn botten en schort aan te doen, en de dochter haar hoofd was er al uit tegen dat hij kwam. En ik heb de gyneacoloog dan beide keren niet moeten betalen, hij zei zelf, "ik was te laat, 't is voor niets." :lachen: .

Blijf jezelf.... er zijn al anderen genoeg  Geplaatste afbeeldingGeplaatste afbeelding

lientj
lientj
  • 1.154 berichten

#108 Geplaatst 01 september 2014 - 20:26

Bekijk berichtSeabert, op 01 september 2014 - 20:12, zei:

Ach ja, da's juist gij liep al 3 dagen met weeën rond! Ja, dan zou ik ook een epidurale gevraagd hebben!

Hier waren ze er ook rap uit. De tweede zoon zag grijs, er waren adertjes gesprongen omdat het drukverschil te rap kwam. De gyneacoloog had nog geroepen "hou hem op!" :lachen: . Maar ja, dat gaat niet hé, dat wil eruit :x .
Van de eerste en de laatste was de gyneacoloog te laat, van de eerste had hij geen tijd meer om zijn botten en schort aan te doen, en de dochter haar hoofd was er al uit tegen dat hij kwam. En ik heb de gyneacoloog dan beide keren niet moeten betalen, hij zei zelf, "ik was te laat, 't is voor niets." :lachen: .

Dus jij hebt iedere keer zo bevallen? Amai denk dat je dat niet veel gaat tegen komen dat ze gaan zeggen dat je niet moet betalen :lachen: t'nadeel van de gynaecoloog dat te laat was is dat ik nu met een redelijke scheur zit :( en een knip :s  haha interessant om te weten :p maar kon blijkbaar veel schelen moest hij erop tijd bij geweest zijn, nuja je hebt geen tijd om daar over na te denken, zelf thuis niet... en ik liep 2 uur na de bevalling al terug rond dusja tvalt al bij al allemaal mee

Pixel
Pixel
  • 17.046 berichten

#109 Geplaatst 01 september 2014 - 21:17

Oh spannend, 't is voor elke moment. :) Hier nooit gestript of zelfs maar gevoeld voor opening. Ik wou dat niet. :p Eraf blijven. Het komt wel wanneer het wilt komen was mijn motto.
Over de epi, je moet zien op het moment zelf wat je wilt. Ik wou het niet, maar de eerste keer uiteindelijk toch eentje genomen. Tweede keer zonder. Moest er nog een derde komen (wat niet gaat gebeuren), dan deed ik het weer zonder.

#110 Geplaatst 02 september 2014 - 09:46

Bekijk berichtlientj, op 01 september 2014 - 20:26, zei:

Dus jij hebt iedere keer zo bevallen? Amai denk dat je dat niet veel gaat tegen komen dat ze gaan zeggen dat je niet moet betalen :lachen: t'nadeel van de gynaecoloog dat te laat was is dat ik nu met een redelijke scheur zit :( en een knip :s  haha interessant om te weten :p maar kon blijkbaar veel schelen moest hij erop tijd bij geweest zijn, nuja je hebt geen tijd om daar over na te denken, zelf thuis niet... en ik liep 2 uur na de bevalling al terug rond dusja tvalt al bij al allemaal mee

Nee, de eerste keer had ik een epidurale, maar dan moest ik een nacht blijven en mocht ik ook geen (half, BV) glaasje drinken. Dus vanaf dan geen epidurale meer voor mij!

En, al verandering? Nog geen groot nieuws te melden?

Blijf jezelf.... er zijn al anderen genoeg  Geplaatste afbeeldingGeplaatste afbeelding

Audrey
Audrey
  • 2.948 berichten
  • 4 katten

#111 Geplaatst 02 september 2014 - 10:30

Helaas :(
Gisteren een goed uur weeën maar die zijn met een warme douche over gegaan. Hopelijk heeft het voor wat meer opening gezorgd. Dus nog steeds afwachten en wrs morgen weer monitor :(

Geplaatste afbeelding

Armani
Armani
  • 15.762 berichten

#112 Geplaatst 02 september 2014 - 11:26

komen posten hé Audrey, dat we kunnen opvolgen ;)

Ik denk dat hij stiekem nog een beetje wilt blijven :lol:

#113 Geplaatst 02 september 2014 - 12:20

Jullie zoon is nogal ne deugniet zeg :lachen: , zo de spanning erin houden :lachen: :lachen: !

mijnbengaaltjes
mijnbengaaltjes
  • 811 berichten
  • 11 katten

#114 Geplaatst 02 september 2014 - 12:23

Bekijk berichtSeabert, op 02 september 2014 - 12:20, zei:

Jullie zoon is nogal ne deugniet zeg :lachen: , zo de spanning erin houden :lachen: :lachen: !

^^ dat dacht ik dus ook ... hoop dat je voorbereid bent Audrey want dat beloofd wat voor de toekomst :lachen: :lachen:

cattery One in a Million www.cattery-oneinamillion.nl info@cattery-oneinamillion.nl

Audrey
Audrey
  • 2.948 berichten
  • 4 katten

#115 Geplaatst 02 september 2014 - 12:31

Jamoja neen he, hij is nu alles aan het uitwerken om later een engeltje te worden  :pray:
Geplaatste afbeelding

#116 Geplaatst 02 september 2014 - 12:33

Bekijk berichtAudrey, op 02 september 2014 - 12:31, zei:

Jamoja neen he, hij is nu alles aan het uitwerken om later een engeltje te worden  :pray:

:ha Nee, dat denk ik niet, eens ne deugniet altijd ne deugniet ;) ;) !

Armani
Armani
  • 15.762 berichten

#117 Geplaatst 02 september 2014 - 13:10

Hoe gaat hij heten? :zwijg:

Ik kan maar proberen hé :a

Audrey
Audrey
  • 2.948 berichten
  • 4 katten

#118 Geplaatst 02 september 2014 - 13:14

Dat gaat iedereen weten eens hij eruit is  :lachen:
Nog niemand buiten ons die het weet  :)

Geplaatste afbeelding

Armani
Armani
  • 15.762 berichten

#119 Geplaatst 02 september 2014 - 13:18

Bekijk berichtAudrey, op 02 september 2014 - 13:14, zei:

Nog niemand buiten ons die het weet  :)

Bekijk berichtArmani, op 02 september 2014 - 13:10, zei:

Ik kan maar proberen hé :a

;)

Enne...ook niet de eerste letter? :rub:

#120 Geplaatst 02 september 2014 - 13:20

En de laatste letter?
En hoeveel zitten ertussen ;) ?