Deze middag heb ik weer iets gelezen dat eens te meer een droevig einde kent ......
Op facebook bestaat er een groepje waar je kan toetreden als je in een gemeente woont (zonder al te veel in detail te treden), ik ben daar ook bij aangezien ik dus in die gemeente woon. Er komt daar van alles op, enfin jullie kennen dat. Nu ongeveer 1 week geleden kwam er iemand met de vraag wat te doen met een kat die naast de kattenbak plast. Dierenvrienden zoals ik reageerden met de raad om naar de DA te gaan omdat het misschien een medische reden had. Nu vandaag wil ik eens lezen hoe het gesteld is met de poes en wat het resultaat was. Ik vond het nergens meer terug en dan ben ik te weten gekomen van een andere mevrouw dierenvriend dat ze gelezen had, dat de poes NIETS mankeerde, de dierenarts had dat bevestigd. Het was dus een kat die een beetje te lui was om op zijn/haar kattenbak te gaan. Conclusie: nu komt het ! Ze hebben de poes dan maar laten inslapen !!

Poezelke sorry dat je bij mensen terecht geraakt bent die jou de 'moeite' niet vonden .... het ga je goed ....