Spring naar inhoud

- - - - -

even van mijn hart

• Log in om te reageren
15 reacties op dit onderwerp
marieke v. Damme
marieke v. Damme
  • 1.588 berichten
  • 1 katten

#1 Geplaatst 12 januari 2014 - 15:26

Hallo iedereen,

Deze middag heb ik weer iets gelezen dat eens te meer een droevig einde kent ......
Op facebook bestaat er een groepje waar je kan toetreden als je in een gemeente woont (zonder al te veel in detail te treden), ik ben daar ook bij aangezien ik dus in die gemeente woon. Er komt daar van alles op, enfin jullie kennen dat. Nu ongeveer 1 week geleden kwam er iemand met de vraag wat te doen met een kat die naast de kattenbak plast. Dierenvrienden zoals ik reageerden met de raad om naar de DA te gaan omdat het misschien een medische reden had. Nu vandaag wil ik eens lezen hoe het gesteld is met de poes en wat het resultaat was. Ik vond het nergens meer terug en dan ben ik te weten gekomen van een andere mevrouw dierenvriend dat ze gelezen had, dat de poes NIETS mankeerde, de dierenarts had dat bevestigd. Het was dus een kat die een beetje te lui was om op zijn/haar kattenbak te gaan. Conclusie: nu komt het ! Ze hebben de poes dan maar laten inslapen !! :censored:

Poezelke sorry dat je bij mensen terecht geraakt bent die jou de 'moeite' niet vonden .... het ga je goed ....
:cry:

DORIS
DORIS
  • 7.963 berichten
  • 4 katten

#2 Geplaatst 12 januari 2014 - 15:51

Wat erg.Harteloos zijn zo'n mensen.Zou het niet over mijn hart krijgen?
  • Adopteer een kat! Je hebt een baasje nodig

Arni
Arni
  • 1.149 berichten
  • 2 katten

#3 Geplaatst 12 januari 2014 - 16:29

Oh, dit vind ik vreselijk om te lezen. Ik kan het bijna niet geloven, zoiets doe je toch niet!
Daar kan ik met mijn gezond verstand niet bij. Als dat echt zo is,vind ik het echt gestoorde mensen en dan vind ik het heel erg voor dat poesje!

En dan vraag ik mij ook af welke dierenarts daar zomaar mee instemt?

Bewerkt door Arni, 12 januari 2014 - 16:30.

Ik weet dat ik niet perfect ben, maar ik ben er zo dichtbij, dat het bijna eng is 😜

juleken
juleken
  • 7.984 berichten

#4 Geplaatst 12 januari 2014 - 16:53

Wraakroepend! Ik walg van mensen die het leven van een dier niet respecteren!

Marlies86
Marlies86
  • 301 berichten
  • 2 katten

#5 Geplaatst 12 januari 2014 - 17:06

Zo erg... Zoiets kan ik echt niet begrijpen :(.

dolfjeweerwolfje
dolfjeweerwolfje
  • 13.875 berichten
  • 4 katten

#6 Geplaatst 12 januari 2014 - 17:08

Bekijk berichtArni, op 12 januari 2014 - 16:29, zei:

Oh, dit vind ik vreselijk om te lezen. Ik kan het bijna niet geloven, zoiets doe je toch niet!
Daar kan ik met mijn gezond verstand niet bij. Als dat echt zo is,vind ik het echt gestoorde mensen en dan vind ik het heel erg voor dat poesje!

En dan vraag ik mij ook af welke dierenarts daar zomaar mee instemt?

Awel, dat vraag ik me ook af! Welke dierenarts doet dat!!!

marieke v. Damme
marieke v. Damme
  • 1.588 berichten
  • 1 katten

#7 Geplaatst 12 januari 2014 - 17:14

Bekijk berichtdolfjeweerwolfje, op 12 januari 2014 - 17:08, zei:

Awel, dat vraag ik me ook af! Welke dierenarts doet dat!!!
zucht ik weet het niet :( ... al mijn commentaren worden gewoon verwijderd, alle reacties ook dus tjah :( ... ik vind het zo erg ook :( en wij maar goeie raad geven :( :(

Elma
Elma
  • 3 katten

#8 Geplaatst 12 januari 2014 - 20:16

Zulke mensen zouden ze levenslang moeten verbieden om nog enig huisdier te houden. Moest ik ook zo zijn, dan was Misty al jaren geleden naar de poezenhemel gegaan. Als die bak niet kraakproper is, dan doet zij er ook naast. Recentelijk ontdekt dat zij absoluut 2 bakken wilt. Dat was misschien ook het probleem van die arme poezel. :catsad
Groetjes van Elma
Mijn katjes zijn allemaal van mei 2014: Lexy (rosse kater) Sienna (wit -tricolore kattin) Butler (zwarte kater) = K3 Geplaatste afbeelding
Mijn YouTube kanaal: https://www.youtube....11Elma02/videos

BlackScorpion
BlackScorpion
  • 2 katten

#9 Geplaatst 13 januari 2014 - 07:55

Verschrikkelijk! Zo een mensen zouden nooit nog een dier mogen hebben of zelfs in aanraking komen met dieren!
Ik hoop dat er toch actie tegen ondernomen is of dat die toch reclamaties gekregen heeft!

Bij ons loopt er zo een kat rond die van mensen is die iets verderop wonen.
Beestje mag enkel in hun tuinhuis komen, nergens anders.
Nu gaan die verhuizen, maar onze buren zijn niet zeker of ze haar gaan meenenemen, want het zoontje is allergisch eraan.
Ik hoop dat ze haar meenemen of een andere thuis zoeken, ga het in ieder geval in het oog houden.
Geplaatste afbeelding   Geplaatste afbeelding

Nashota
Nashota
  • 17.996 berichten
  • 2 katten

#10 Geplaatst 13 januari 2014 - 08:35

Hoe krijgen ze het in hun kop om zoiets te doen :misselijk:  zulke mensen zouden inderdaad een levenslang verbod op het houden van huisdieren moeten hebben,
ik snap dus ook totaal niet dat een dierenarts daaraan meewerkt :censored: :misselijk:

Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.

Groetjes. Ina :hoi:

_Athena_
_Athena_
  • 443 berichten
  • 1 katten

#11 Geplaatst 13 januari 2014 - 10:22

Vreselijk, wie doet nu zoiets met een kat die helemaal niets mankeert! Ik kan begrijpen dat het vervelend is, maar kom zeg, dan doe je ze toch niet gewoon dood! Ze zullen de poes heel graag gezien hebben!!
En die DA, daar heb ik ook geen respect voor.  Die zal wss gedacht hebben van anders wordt die toch ergens gedumpt, en wie zal die kat willen.  Maar als DA zou je moeten weigeren op zulke vragen.  Hetzelfde met mensen die perse die nagels willen laten uittrekken.
Beter naar het dierenasiel dan, het beestje heeft dan nog een kans op een beter gezin.  Wat een rotmensen.  Ik hoop dat ze de boze commentaren gezien hebben voor ze ze verwijderd hebben.  Ze moeten zich schamen.  Hopelijk halen die nooit meer een dier in huis.

marieke v. Damme
marieke v. Damme
  • 1.588 berichten
  • 1 katten

#12 Geplaatst 13 januari 2014 - 13:11

Bekijk bericht_Athena_, op 13 januari 2014 - 10:22, zei:

Vreselijk, wie doet nu zoiets met een kat die helemaal niets mankeert! Ik kan begrijpen dat het vervelend is, maar kom zeg, dan doe je ze toch niet gewoon dood! Ze zullen de poes heel graag gezien hebben!!
En die DA, daar heb ik ook geen respect voor.  Die zal wss gedacht hebben van anders wordt die toch ergens gedumpt, en wie zal die kat willen.  Maar als DA zou je moeten weigeren op zulke vragen.  Hetzelfde met mensen die perse die nagels willen laten uittrekken.
Beter naar het dierenasiel dan, het beestje heeft dan nog een kans op een beter gezin.  Wat een rotmensen.  Ik hoop dat ze de boze commentaren gezien hebben voor ze ze verwijderd hebben.  Ze moeten zich schamen.  Hopelijk halen die nooit meer een dier in huis.
zucht ik hoop het ook :(

Inge91
Inge91
  • 12.578 berichten

#13 Geplaatst 13 januari 2014 - 18:14

Ze moesten zich schamen zowel die mevrouw als die da, een gezonde poes laten inslapen :(
Geplaatste afbeelding

Inavanthielen
Inavanthielen
  • 2 katten

#14 Geplaatst 17 januari 2014 - 11:43

Ik word hier zoooo kwaad van he :misselijk:
Geplaatste afbeelding   ANGELS DON'T ALWAYS HAVE WINGS, SOMETIMES THEY HAVE WHISKERS Geplaatste afbeelding    
  LOVE STARTS WITH A WET NOSE, AND ENDS WITH A TAIL

#15 Geplaatst 17 januari 2014 - 12:06

Zo erg!
Blijf jezelf.... er zijn al anderen genoeg  Geplaatste afbeeldingGeplaatste afbeelding