Spring naar inhoud

- - - - -

Hoe binnenhuiskat moe maken?

• Log in om te reageren
49 reacties op dit onderwerp
Joske123
Joske123
  • 5.606 berichten
  • 7 katten

#46 Geplaatst 15 januari 2014 - 22:24

Waarschijnlijk heeft Mylo een behoefte aan jouw gekke manieren ... Hij heeft genoeg aan die van zichzelf ;)
Ik denk dat ik ook maar zal stoppen om geld uit te geven aan al die speeltjes .... het haalt toch niets uit ! ;)
Ik gooi soms eens een pingpong balletje of een springbal, als ze eens zin hebben .... maar dan hebben ze hier ook met z'n vijven zin ;) en dan struikelen ze over elkaar :lachen:  

Katjes hé !!!!!

Inavanthielen
Inavanthielen
  • 2 katten

#47 Geplaatst 16 januari 2014 - 08:44

Bekijk berichtCinn, op 15 januari 2014 - 18:46, zei:

al een laserlichtje geprobeerd? Ik heb pas sinds vandaag eentje, omdat ik dacht dat ze toch te lui zou zijn om er op te reageren.... guess what !!!!! :slach: ze is er zot van en maakt er zelfs koprollen voor :gek: :lachen:

Dat laserlichtje heb ik nu als app op mijn Ipad staan.  Onze Nio was er heel blij mee...hier ook dolle sprongetjes en koprolletjes.  En maar kloppen met die pootjes op de tablet... :goofy:  Geweldig om te zien.

Ons Beau echter, die loerde naar de tablet alsof ze een spook had gezien.  Het bewegende laserlichtje deed haar helemaal niets :goofy:
Ze ging meer voor een Aai-pad en daar bleef het bij.

Any way...laserlichtje bij ons voor Nio ook een groot succes

Geplaatste afbeelding   ANGELS DON'T ALWAYS HAVE WINGS, SOMETIMES THEY HAVE WHISKERS Geplaatste afbeelding    
  LOVE STARTS WITH A WET NOSE, AND ENDS WITH A TAIL

Inavanthielen
Inavanthielen
  • 2 katten

#48 Geplaatst 19 januari 2014 - 11:09

Nieuw speeltje voor Nio.   Beau vind er niets aan maar Nio is er niet van weg te slaan!

Bijgevoegde thumbnails

• image.jpg
  • image.jpg
  • image.jpg

Geplaatste afbeelding   ANGELS DON'T ALWAYS HAVE WINGS, SOMETIMES THEY HAVE WHISKERS Geplaatste afbeelding    

Sach
Sach
  • 122 berichten
  • 2 katten

#49 Geplaatst 19 januari 2014 - 11:12

Bekijk berichtInavanthielen, op 19 januari 2014 - 11:09, zei:

Nieuw speeltje voor Nio.   Beau vind er niets aan maar Nio is er niet van weg te slaan!

Dat is bij ons voor beide ook een succes, vooral met de lichtgevende ballen. Alleen zien ze er na een tijd niet meer naar om en moeten we het een tijdje wegzetten zodat ze het daarna terug interessant vinden. :d

Inavanthielen
Inavanthielen
  • 2 katten

#50 Geplaatst 19 januari 2014 - 11:14

Bekijk berichtSach, op 19 januari 2014 - 11:12, zei:

Dat is bij ons voor beide ook een succes, vooral met de lichtgevende ballen. Alleen zien ze er na een tijd niet meer naar om en moeten we het een tijdje wegzetten zodat ze het daarna terug interessant vinden. :d

Net als bij kinderen, he