Spring naar inhoud

- - - - -

Postcrossing

• Log in om te reageren
2471 reacties op dit onderwerp
Syntara
Syntara
  • 2.393 berichten
  • 2 katten

#1066 Geplaatst 14 februari 2014 - 19:38

Bekijk bericht*bonnie*, op 14 februari 2014 - 18:11, zei:

Verder heb ik nog een paar leuke kattenkaarten gevonden en deze vind ik echt de max :)

Heeel mooi :)
Ik vind die van Rusland, maar ook dat van China ook wel heel leuk :)

Hier ook nog geen kaartje aangekomen, maar ik weet nog van vorige keer dat het eerste eventjes kan duren maar dat ze daarna wel wat sneller komen meestal en ik heb nu ook zelf nog niet veel kaartjes gestuurd, omdat ik het budget wat beperkt probeer te houden :lachen:

spirou2007
spirou2007
  • 3.948 berichten
  • 5 katten

#1067 Geplaatst 14 februari 2014 - 19:42

Bekijk bericht*bonnie*, op 14 februari 2014 - 18:11, zei:

Verder heb ik nog een paar leuke kattenkaarten gevonden en deze vind ik echt de max :)

ohhh, zo mooi  :) :loveshower:  zo tof poezeke  :thumb:
:) :)

*bonnie*
*bonnie*
  • 4.118 berichten
  • 7 katten

#1068 Geplaatst 14 februari 2014 - 19:46

Bekijk berichtSyntara, op 14 februari 2014 - 19:38, zei:

..... omdat ik het budget wat beperkt probeer te houden :lachen:

god ik wou dat ik dat kon ........

postzegels zijn veels te duur :(

Armani
Armani
  • 14.238 berichten
  • 1 katten

#1069 Geplaatst 14 februari 2014 - 20:31

Bekijk bericht*bonnie*, op 14 februari 2014 - 19:46, zei:

postzegels zijn veels te duur :(
eigenlijk is dat het enige negatieve aan Postcrossing hé?

mobius
mobius
  • 7.516 berichten
  • 2 katten

#1070 Geplaatst 14 februari 2014 - 20:54

Kreeg vandaag een kaartje in de bus...helemaal blij....maar wilde die net registreren en valt me op dat er geen ID op staat. Geen adres, geen ID, alleen een tekst en de naam Daria uit Ukraine
Dus kan nog geen antwoord sturen en niets registreren :help:

*bonnie*
*bonnie*
  • 4.118 berichten
  • 7 katten

#1071 Geplaatst 14 februari 2014 - 21:01

Bekijk berichtArmani, op 14 februari 2014 - 20:31, zei:

eigenlijk is dat het enige negatieve aan Postcrossing hé?

inderdaad ja :)
en te weinig keuze aan postzegels voor het buitenland vind ik zelf :)
heb dat eens gemeld bij de post van de week :p

Bekijk berichtmobius, op 14 februari 2014 - 20:54, zei:

Kreeg vandaag een kaartje in de bus...helemaal blij....maar wilde die net registreren en valt me op dat er geen ID op staat. Geen adres, geen ID, alleen een tekst en de naam Daria uit Ukraine
Dus kan nog geen antwoord sturen en niets registreren :help:

Oh daar weet Armani wel raad op , ik weet niet meer juist waar ik dat gevonden had maar had hier gelezen dat je postcrossing moest contacteren en zoveel mogelijk informatie geven over datum, land, naam en zo hebben ze het bij mij toen terug gevonden.
Je kan ook op je profiel de melding zetten dat je van die naam, die datum en uit dat land een kaartje hebt ontvangen zonder idnr

Armani
Armani
  • 14.238 berichten
  • 1 katten

#1072 Geplaatst 14 februari 2014 - 21:11

Bekijk bericht*bonnie*, op 14 februari 2014 - 21:01, zei:

Oh daar weet Armani wel raad op

Ga in de linkerkolom naar 'Register a Postcard'
Daar waar je het nummer normaalgezien zou invullen.... , daarnaast staat de tekst :

"Have you received a postcard without a
Postcard ID or it is incorrect? We can
help search the Postcard ID for you. "

Klik op dat linkje en je komt op een pagina waar je zoveel mogelijk gegevens kan/moet invullen.
Je zal antwoord krijgen van Postcrossing wat het ID-nummer moet zijn.

Succes!

Bewerkt door Armani, 14 februari 2014 - 21:13.

mobius
mobius
  • 7.516 berichten
  • 2 katten

#1073 Geplaatst 15 februari 2014 - 13:49

Bekijk berichtArmani, op 14 februari 2014 - 21:11, zei:

Ga in de linkerkolom naar 'Register a Postcard'
Daar waar je het nummer normaalgezien zou invullen.... , daarnaast staat de tekst :

"Have you received a postcard without a
Postcard ID or it is incorrect? We can
help search the Postcard ID for you. "

Klik op dat linkje en je komt op een pagina waar je zoveel mogelijk gegevens kan/moet invullen.
Je zal antwoord krijgen van Postcrossing wat het ID-nummer moet zijn.

Succes!

Oke. Ga ik eens proberen. Weet niet of het gaat lukken want ik heb enkel een voornaam en een land. Geen datum of niks

BlackScorpion
BlackScorpion
  • 8.871 berichten
  • 1 katten

#1074 Geplaatst 15 februari 2014 - 13:51

Zij kunnen zien wie jou naam in de laatste x tijd gekregen heeft.
Daartussen kunnen zij dan zien ahv land of naam wie het is.
En dan zien zij de ID.
Geplaatste afbeelding

Miss Nina
Miss Nina
  • 1.550 berichten
  • 2 katten

#1075 Geplaatst 15 februari 2014 - 13:54

Mijn kaartje naar Oekraïne is gisteren geregistreerd na 5d onderweg. Ik vind het alleen jammer, ik had heel dat kaartje volgeschreven, krijg ik zo een droog bedankje terug. 't was net zo'n mooi vintagekaartje van Postallove. Och ja azo en ne keer anders zeker :)

Hier is nog mijn 1ste ontvangen kaartje van Duitsland:

DE-2905202.jpg

"Humans: No fur, no paws, no tail. They run away from mice. They never get enough sleep. How can you help but love such an absurd animal?"
- Anonymous cat about humans

spirou2007
spirou2007
  • 3.948 berichten
  • 5 katten

#1076 Geplaatst 15 februari 2014 - 14:20

Bekijk berichtMiss Nina, op 15 februari 2014 - 13:54, zei:

Mijn kaartje naar Oekraïne is gisteren geregistreerd na 5d onderweg. Ik vind het alleen jammer, ik had heel dat kaartje volgeschreven, krijg ik zo een droog bedankje terug. 't was net zo'n mooi vintagekaartje van Postallove. Och ja azo en ne keer anders zeker :)

Hier is nog mijn 1ste ontvangen kaartje van Duitsland:

Bijlage DE-2905202.jpg

he zo tof  kaartje; :thumb:

ja jong ivm die antwoorden, ik heb dat vorige week ook gehad, ver een van mijn schoonste kaartjes tot nog toe, speciaal gezocht op verzoek en dan krijg ik geen commentaar, niks, just geregistreerd en niks.... da's teleurstellend he. Een mens stuurt een kaartje met zijn/haar groot hart en dan niks.... :(
Maar ja, dna krijg je eens een supertof antwoord dat u terug blij maakt he :)  :dancer:

Bewerkt door spirou2007, 15 februari 2014 - 14:20.

*bonnie*
*bonnie*
  • 4.118 berichten
  • 7 katten

#1077 Geplaatst 15 februari 2014 - 15:07

Bekijk berichtspirou2007, op 15 februari 2014 - 14:20, zei:

he zo tof  kaartje; :thumb:

ja jong ivm die antwoorden, ik heb dat vorige week ook gehad, ver een van mijn schoonste kaartjes tot nog toe, speciaal gezocht op verzoek en dan krijg ik geen commentaar, niks, just geregistreerd en niks.... da's teleurstellend he. Een mens stuurt een kaartje met zijn/haar groot hart en dan niks.... :(
Maar ja, dna krijg je eens een supertof antwoord dat u terug blij maakt he :)  :dancer:

Alé gij .... ik heb dat dit jaar nog ni meegemaakt, gelukkig maar want ik kijk altijd enthousiast naar de reacties, je bent toch altijd benieuwd of ze het leuk vonden of niet.
Ik stuur ook altijd een reactie, alleen toen met dat ene kaartje van die vent die alleen reclame wou maken voor zijn bedrijf heb ik niks gestuurd want daarvoor dient postcrossing niet vind ik.  En ookal vind ik het kaartje niet zo mooi dan schrijf ik nog altijd : heel erg bedankt voor de kaart....  vind ik de kaart wel mooi dan is het meer zoiets : heel erg bedankt voor de supermooie kaart, i love it of zoiets in die trend.  Ik heb de laatste tijd al erg leuke reacties gekregen op kaarten die ik verzonden heb, dat is toch wel tof.

Armani
Armani
  • 14.238 berichten
  • 1 katten

#1078 Geplaatst 15 februari 2014 - 15:55

Bekijk berichtmobius, op 15 februari 2014 - 13:49, zei:

Weet niet of het gaat lukken want ik heb enkel een voornaam en een land. Geen datum of niks
meestal is dat al genoeg.
Zij zien welke nummers aan jou toebedeeld werden.

Bekijk berichtBlackScorpion, op 15 februari 2014 - 13:51, zei:

Zij kunnen zien wie jou naam in de laatste x tijd gekregen heeft.
Daartussen kunnen zij dan zien ahv land of naam wie het is.
En dan zien zij de ID.

inderdaad ;)

Bekijk berichtMiss Nina, op 15 februari 2014 - 13:54, zei:

ik had heel dat kaartje volgeschreven, krijg ik zo een droog bedankje terug.
Opgelet : een bedankje is meestal niet zo uitgebreid.
Ik ben al blij als ik 'iets' krijg.  Het kan ook gebeuren dat de kaart geregistreerd wordt en dat de persoon zelfs niks schrijft.
Dat vind ik pas jammer.

Bekijk berichtspirou2007, op 15 februari 2014 - 14:20, zei:

ver een van mijn schoonste kaartjes tot nog toe, speciaal gezocht op verzoek en dan krijg ik geen commentaar, niks, just geregistreerd en niks.... da's teleurstellend he. Een mens stuurt een kaartje met zijn/haar groot hart en dan niks.... :(
Is inderdaad niet leuk :evil: , beetje onbeleefd hé.
En ze moeten niet zeggen dat ze daar geen tijd voor hebben.
Dan moet je er gewoon niet aan beginnen, aan die hobby.  Blijf er dan gewoon af :p

Bekijk bericht*bonnie*, op 15 februari 2014 - 15:07, zei:

je bent toch altijd benieuwd of ze het leuk vonden of niet.
tuurlijk

spirou2007
spirou2007
  • 3.948 berichten
  • 5 katten

#1079 Geplaatst 15 februari 2014 - 18:59

Mijn Postcrossing stand tot op heden :)

Ben een maand Postcrossisng lid :)  (wat gaat het vlug he :)  )

In totaal heb ik  tot vandaag  11 kaartjes verstuurd :cheer:
Hiervan zijn er 6 geregistreerd. Van deze 6 heb ik 4 toffe antwoorden gekregen maar ook 2 zonder reactie, zelfs geen merci :(    Die 2 zonder reactie waren telkens van Russen, is dt hun mentaliteit misschien? Kan ook zijn maar blijft niet leuk.

Ik heb er tot vandaag 4 mogen ontvangen (Ijsland, Finland, Duitsland en Roemenie)

Dat kaartje van Roemenie is eentje met vele paarden, echt wel 'n tof kaartje, ik heb haar uitgebreid geantwoord. Ze vertelde dat haar man ooit voor zijn werk naar Brugge is gekomen en dat ze hoopt om ooit samen met haar man eens op vakantie naar Brugge te komen. Waarop ik haar zei dat ik haar niet kan helpen met naar Brugge te komen maar dat ik haar wel een leuk kaartje van Brugge wou sturen...  5 min later kreeg ik al een tof antwoord terug :lachen:   en ja, ze wilt graag een kaartje van Brugge  :) :lachen:  Dus maandag ga ik een mooike zoeken in Brugge :cheer:

*bonnie*
*bonnie*
  • 4.118 berichten
  • 7 katten

#1080 Geplaatst 15 februari 2014 - 22:57

Ik heb weeral 8 kaarten klaar liggen, als ik zo verder ga , kom ik op één postzegel per dag  :gek: :roll:

Spijtig dat ik kortelings niet verjaar of ik vroeg postzegels als cadeau :cheer: