Spring naar inhoud

- - - - -

Postcrossing

• Log in om te reageren
2482 reacties op dit onderwerp
*Loentje
*Loentje
  • 518 berichten
  • 4 katten

#1201 Geplaatst 23 februari 2014 - 20:36

Ik heb net 2 nieuwe adresjes aangevraagd en amai wat zijn ze leuk! :) De ene is een mama die wil dat ik het kaartje tot haar 2 zoontjes richt, spijtig genoeg heb ik wel geen kaartje die aan haar wensen voldoet. :( De andere is een jonge gast van ik schat rond de 18 jaar :)

Morgen op de post gaan doen!

Miss Nina
Miss Nina
  • 1.550 berichten
  • 2 katten

#1202 Geplaatst 23 februari 2014 - 20:45

Oh leuk! Heb ook net 2 adresjes aangevraagd maar die waren niet zo interessant. De ene was een Chinees in Amerika die niks van voorkeur gaf. Heb dan maar katjes in bierpullen en greetings from Belgium erop gestuurd :d
En de tweede is een Nederlandse die graag vogels ziet dus een kaartje van een koolmees ligt klaar om te versturen. Maar bij beide kaartjes heb ik goed moeten denken wat ik er moest opschrijven.

"Humans: No fur, no paws, no tail. They run away from mice. They never get enough sleep. How can you help but love such an absurd animal?"
- Anonymous cat about humans

Lut
Lut
  • 11.643 berichten
  • 4 katten

#1203 Geplaatst 23 februari 2014 - 21:31

He mensen hier allemaal, eigenlijk zouden we Armani moeten voordragen als "ambassador of Postcrossing" !
Ik heb vorige week ergens op het forum van PC iets gelezen over hoe je iemand die ergens iets doet om PC aan veel nieuwe mensen te leren kennen, maar ik vind het verdorie niet meer terug... ! Maar het kwam ergens op neer dat je iemand kan aangeven als een sort ambassadeur van PC! En dat heeft Armani hier wel gedaan he, ons allemaal laten kennis maken met deze supertoffe hobby ! Wat zeg ik ik, "kennis maken"..?? Ze heeft ons allemaal echt voor altijd en levenslang helemaaL verslaafd gemaakt....! Pffffffffff

Hihi, alle gekheid op een stokje, van harte bedankt Armani :cheer: :cheer: :thumb: :cheer: :cheer:

Armani
Armani
  • 14.501 berichten
  • 1 katten

#1204 Geplaatst 24 februari 2014 - 06:39

Bekijk berichtLut, op 23 februari 2014 - 21:31, zei:

van harte bedankt Armani :cheer: :cheer: :thumb: :cheer: :cheer:
Graag gedaan hoor ;)

BlackScorpion
BlackScorpion
  • 9.013 berichten
  • 1 katten

#1205 Geplaatst 24 februari 2014 - 07:58

Vandaag is mijn kaartje naar China aangekomen en ze vond het een heel leuk kaartje. Ze wilde het zelfs likken  :trance: haha, ik had een kaartje met chocolade gestuurd  :cat
Geplaatste afbeelding

*bonnie*
*bonnie*
  • 4.118 berichten
  • 7 katten

#1206 Geplaatst 24 februari 2014 - 12:10

Hier blijven de dierenkaartjes ook toestromen en vandaag ééntje met prachtige postzegels erop :)
Ik heb ondertussen mijn eerste kaart uit Australie ontvangen en mijn eerste uit U.K.

Deze week mocht ik er voor het eerst ene sturen naar Roemenië, naar een dierenvriend die de zwerfhonden helpt, dat vond ik natuurlijk ook heel leuk.
Vandaag weer ééntje ontvangen zonder id-nr dus ik hoop dat die terug te vinden is.

Over het algemeen krijg ik heel leuke reacties van mensen , dat is altijd heel erg fijn maar soms zitten er zoals hierboven genoemd saaie, moeilijke of lege profielen tussen en dan is het soms moeilijk kiezen.  De swaps zijn ook erg leuk , hebben al enkele mensen voorgesteld om opnieuw te swappen :)

Maar het groot deel van de swaps is nog onderweg van en naar Amerika, China, Japan, dus nog even geduld uitoefenen hier.

Bijgevoegde thumbnails

• kaarten1.jpg
  • kaarten2.jpg
  • kaarten3.jpg

Adsagsona
Adsagsona
  • 3.370 berichten
  • 2 katten

#1207 Geplaatst 24 februari 2014 - 12:57

Ik heb vandaag twee kaartjes aangekregen, van Duitsland en Finland. Het Duitse waren schelpen, dat vond ik een beetje.... raar lol, maar het Finse was een kaartje van Lapland met de wilde beestjes op, heel leuk. :)
Morgen vertrekken er weer twee, naar Rusland (duh!) en Tsjechië.

Ik had een vraagje over die swaps, ik heb daar 'yes' bij geschreven. Nu heeft een meisje een swap gevraagd, maar eigenlijk zie ik dat niet zo zitten. Ze is dertien en heeft heel andere interesses als ik. (Ook logisch, maar kom.) Gaan jullie in op elke vraag tot swap of niet?

*bonnie*
*bonnie*
  • 4.118 berichten
  • 7 katten

#1208 Geplaatst 24 februari 2014 - 13:11

Je moet je daartoe niet verplicht voelen ...  bij mij willen veel mensen viewkaarten in ruil maar ze sturen mij dan wel een mooie dierenkaart dus dat is dan een ideale swap maar als er tussen haar verzonden kaarten niets bij zit dat jou interesseert en het spreekt je niet aan dan zou ik het gewoon niet doen.

Diegene die swappen, hebben jullie ook ergens een map met al deze kaarten en de verzonden kaarten ?
Ik heb op FB 4 mappen aangemaakt, postcrossing zowel verzonden als ontvangen als de swaps en de RR verzonden en ontvangen.

Anathema
Anathema
  • 1.245 berichten
  • 3 katten

#1209 Geplaatst 24 februari 2014 - 13:16

Bekijk berichtArmani, op 20 februari 2014 - 17:41, zei:

Dat vind ik ook rottig....
Heb dat ook al gehad en is niet prettig.
Dan moeten ze gewoon niet meer meedoen hé!!

inderdaad echt rottig. Momenteel ook met me kaartje richting China... dat meisje is al 1 maand niet meer online gekomen... pfff!

Miss Nina
Miss Nina
  • 1.550 berichten
  • 2 katten

#1210 Geplaatst 24 februari 2014 - 13:49

Vandaag weer een kaartje uit Duitsland ontvangen van een meisje van Estland. Leuk weetje: blijkbaar betekent nina in het Ests neus :goofy: . Heb wel een paar keer moeten herlezen, man, ik dacht dat ik een kattengeschrift had :trance:  Hebben jullie dat ook soms dat je echt dat kaartje moet 'ontcijferen'? :)
"Humans: No fur, no paws, no tail. They run away from mice. They never get enough sleep. How can you help but love such an absurd animal?"
- Anonymous cat about humans

Fietje26
Fietje26
  • 6.690 berichten
  • 4 katten

#1211 Geplaatst 24 februari 2014 - 13:56

Bekijk berichtMiss Nina, op 24 februari 2014 - 13:49, zei:

Vandaag weer een kaartje uit Duitsland ontvangen van een meisje van Estland. Leuk weetje: blijkbaar betekent nina in het Ests neus :goofy: . Heb wel een paar keer moeten herlezen, man, ik dacht dat ik een kattengeschrift had :trance:  Hebben jullie dat ook soms dat je echt dat kaartje moet 'ontcijferen'? :)
Ik had dat onlangs voor, echt een bijna onleesbaar kaartje. Maar ik ben er wel geraakt :)

Bleek ook dat het ID nummer niet klopte. Toen ik naar die persoon zijn profiel ging (hij had gelukkig wel zijn profielnaam op het kaartje vermeld) schreef hij dat hij dyslectisch was. Hierdoor op goed geluk de cijfers van het ID nummer in een andere volgorde geschreven en toen klopte het wel ;)
Zijn dyslectie zal ook wel het moeilijke geschrift verklaren denk ik...

Geplaatste afbeelding
Dogs come when they're called, cats take a  message and get back to you.- Mary Bly

spirou2007
spirou2007
  • 3.973 berichten
  • 5 katten

#1212 Geplaatst 24 februari 2014 - 18:13

Bekijk berichtLut, op 23 februari 2014 - 21:31, zei:

He mensen hier allemaal, eigenlijk zouden we Armani moeten voordragen als "ambassador of Postcrossing" !

Hihi, alle gekheid op een stokje, van harte bedankt Armani :cheer: :cheer: :thumb: :cheer: :cheer:

ja, vind ik ook  :thumb:

Armani :queen:  Miss Postcrossing
:) :)

Armani
Armani
  • 14.501 berichten
  • 1 katten

#1213 Geplaatst 24 februari 2014 - 18:24

Bekijk berichtspirou2007, op 24 februari 2014 - 18:13, zei:

Armani :queen:  Miss Postcrossing
schoon smiley'ke :lachen:
just me ;)

spirou2007
spirou2007
  • 3.973 berichten
  • 5 katten

#1214 Geplaatst 24 februari 2014 - 18:28

Bekijk berichtArmani, op 24 februari 2014 - 18:24, zei:

schoon smiley'ke :lachen:
just me ;)

:thumb:

spirou2007
spirou2007
  • 3.973 berichten
  • 5 katten

#1215 Geplaatst 24 februari 2014 - 18:34

Vandaag een kaartje van Canada, maar azo een lelijk :(  en 't is één met aan de ene kant zo'n ribbekes, gelijk afgescheurd van ergens. waarschijnlijk een reclamekaartje van een kunstenaar ginder.
Denk dat ze zelf beschaamd was in het kaartje want ze heeft het niet ge-upload :scared:

Die madam haar geschrift was bijna onleesbaar (nog veel lelijker dan mijn kattegeschrift ) en het enige dat ze schrijft blijkt dan 'happy postcrossing' te zijn en een initiaal PJ, zelfs geen naam!

pffff,   ik heb haar gewoon bedankt, deze keer geen uitgebreide litanie,
nee,echt, 't was een teleurstelling :(