Spring naar inhoud

- - - - -

Postcrossing

• Log in om te reageren
2471 reacties op dit onderwerp
spirou2007
spirou2007
  • 3.948 berichten
  • 5 katten

#1366 Geplaatst 10 maart 2014 - 21:30

bwa, da's toch origineel  :)
zouden ze in Pakistan 'Jip en Janneke' kennen denkt ge?   :lachen:
:) :)

Armani
Armani
  • 14.245 berichten
  • 1 katten

#1367 Geplaatst 11 maart 2014 - 13:02

Help :help: , ik kan niet meer stoppen....en wil nog een adresje trekken...

Adsagsona
Adsagsona
  • 3.358 berichten
  • 2 katten

#1368 Geplaatst 11 maart 2014 - 13:06

Bekijk berichtArmani, op 11 maart 2014 - 13:02, zei:

Help :help: , ik kan niet meer stoppen....en wil nog een adresje trekken...

Lichtjes verslaafd? ;)

Ik ga nog wachten tot het weekend, kan ik drie adressen ineens schrijven. (En nee, ik ben niet verslaafd hoor, absoluuuuut niet lol)

Armani
Armani
  • 14.245 berichten
  • 1 katten

#1369 Geplaatst 11 maart 2014 - 13:08

Bekijk berichtspirou2007, op 10 maart 2014 - 14:47, zei:

Mijn kaartjes blijven maar onderweg en ondertussen kan ik niet verder :(

Wist je dat :

*je in het beginstadium soms een tijdje vast zit omdat al je kaartjes onderweg zijn en er eerst eentje moet geregistreerd worden eer je weer een nieuw adresje mag opvragen.
*je in een later stadium meer adresjes mag aanvragen (bij mij nu 21) en dat dit soms ook vervelend is om te stoppen terwijl je weet dat er nog adresjes beschikbaar zijn.

Dus in alle twee de gevallen : :NoWhy:

Allez, seg....
Wat kunnen wij daar nu nog leuk aan vinden :o :o

Woehaaa :slach:

spirou2007
spirou2007
  • 3.948 berichten
  • 5 katten

#1370 Geplaatst 11 maart 2014 - 14:05

Bekijk berichtArmani, op 11 maart 2014 - 13:08, zei:

Wist je dat :

*je in het beginstadium soms een tijdje vast zit omdat al je kaartjes onderweg zijn en er eerst eentje moet geregistreerd worden eer je weer een nieuw adresje mag opvragen.
*je in een later stadium meer adresjes mag aanvragen (bij mij nu 21) en dat dit soms ook vervelend is om te stoppen terwijl je weet dat er nog adresjes beschikbaar zijn.

Dus in alle twee de gevallen : :NoWhy:

Allez, seg....
Wat kunnen wij daar nu nog leuk aan vinden :o :o

Woehaaa :slach:

lach maar :bleh:

dus, ik heb al 11 geregistreerde kaartjes en 10 ontvangen.
Ik heb er 6  onderweg!!!! En géén één, géén één van deze bestemmelingen vind het nodig om online te komen :help:  , en zo kan ik niet verder, ik kon al verder zitten he, zelfs al 7 kaartjes tegelijk sturen, maar neen, niemand komt nog online.
Of zijn mijn kaartjes echt zo lelijk dat ieder van die 6 beslist heeft om niet online te komen en mijn kaartje niet te registreren? Nochtans zoek ik in de mate van het mogelijke naar wat de mensen vragen.

Dus, ja, ik zit vast........  Heb naar die Duitse gisteren een mail gestuurd, maar natuurlijk antwoord ze niet :(.
Als ze niet online komt, denk ik dat ze gewoon niet op pc komt en dan kan ze haar mail ook niet zien he

MOrgen moet ik weer gaan werken, ik had gehoopt in mijn verlof veel kaartjes te kunnen schrijven, niks van dus :( :s :blackcat

Gelukkig heb ik ondertussen een kaartje ontvangen van Bonnie en Miss Nina om het leed te verzachten....

maar bij postcrossing ligt het stil dus :kitty :kitty :kitty :kitty :catsleepy :catsleepy :catsleepy :z :z :z :z :z :z :z :z :z :z

Armani
Armani
  • 14.245 berichten
  • 1 katten

#1371 Geplaatst 11 maart 2014 - 14:12

Bekijk berichtspirou2007, op 11 maart 2014 - 14:05, zei:

lach maar :bleh:
ik lach niet met u hé... :p

Ik lach omdat je kan sukkelen met het niet geregistreerd krijgen
maar evenzeer kan het toch zo vervelend zijn om van dat knoppeke : Send a card af te blijven.

Nu ja, :catscratchhead dat eerste wel het vervelendste

spirou2007
spirou2007
  • 3.948 berichten
  • 5 katten

#1372 Geplaatst 11 maart 2014 - 14:15

ja, ik weet het jong :)

Ik had in het begin gezegd: 2 kaartjes de maand, ben 3 maand bezig en heb er al 17 verstuurd :lachen:  , waarvan er 6 maar niet geregistreerd raken omdat de betrokken niet online komen.
Ondertusssen een vraag voor een swap gekregen van iemand uit China, ga dat waarschijnljk doen, da tik ook nog een kaartje krijg he ,erg eigenlijk, hoort ons hier bezig, just kleine kinderen, ik weet het, ik besef het, maar ja, in feite zijn wij ook maar mensen he en ik zelf ben een groot klein kind :lachen: :hoi: ,hihi :dancer:

Kegi
Kegi
  • 1.341 berichten
  • 2 katten

#1373 Geplaatst 11 maart 2014 - 14:32

Mijn volgende kaartje gaat naar Ukraine.
Op dit moment heb ik beslist om elke week 1 kaartje te sturen. Vooral om de kosten onder controle te houden. Toch kost het me veel moeite om niet meer adressen gelijk aan te vragen, dan komen er ook meer kaartjes binnen...

Armani
Armani
  • 14.245 berichten
  • 1 katten

#1374 Geplaatst 11 maart 2014 - 14:32

Bekijk berichtspirou2007, op 11 maart 2014 - 14:15, zei:

Ik had in het begin gezegd: 2 kaartjes de maand, ben 3 maand bezig en heb er al 17 verstuurd :lachen:  ,
:cop:

Syntara
Syntara
  • 2.396 berichten
  • 2 katten

#1375 Geplaatst 11 maart 2014 - 14:50

Bekijk berichtKegi, op 11 maart 2014 - 14:32, zei:

Mijn volgende kaartje gaat naar Ukraine.
Op dit moment heb ik beslist om elke week 1 kaartje te sturen. Vooral om de kosten onder controle te houden. Toch kost het me veel moeite om niet meer adressen gelijk aan te vragen, dan komen er ook meer kaartjes binnen...
Zo doe ik het ook, maar is heel moeilijk om er toch niet meer te sturen :lachen:

Kegi
Kegi
  • 1.341 berichten
  • 2 katten

#1376 Geplaatst 11 maart 2014 - 14:53

Inderdaad, heel moeilijk. Het duurt dan ook zo lang voor je zelf een kaartje krijgt. Ga vandaag mijn 6de kaartje versturen en heb er tot nu toe nog maar eentje ontvangen. Elke keer een dikke ontgoocheling bij het openen van de brievenbus. Ik wil kaartjes :jump:

Syntara
Syntara
  • 2.396 berichten
  • 2 katten

#1377 Geplaatst 11 maart 2014 - 15:53

Ik heb er al 9 verstuurd waarvan 7 aangekomen zijn en zelf nog geen kaartjes ontvangen :( Maar ik denk dat ze nu wel stilaan zullen komen, want ik had er van vorig jaar nog meer gekregen dan verzonden, en die moesten eerst terug gelijk komen denk ik.
En mijn kaartje naar de USA is al 30 dagen onderweg, maar ze is ook al een maand niet online gekomen, pfff.

Bewerkt door Syntara, 11 maart 2014 - 15:55.

BlackScorpion
BlackScorpion
  • 8.897 berichten
  • 1 katten

#1378 Geplaatst 11 maart 2014 - 15:55

Zeg, maar waar vinden jullie die stempels met BE- op? Wil er ook eentje, maar waar vind je die? En misschien met een leuk poesje op ofzo?
Geplaatste afbeelding

Kegi
Kegi
  • 1.341 berichten
  • 2 katten

#1379 Geplaatst 11 maart 2014 - 15:56

Klinkt niet echt bemoedigend hoor. :d  Hoe kan het dan zijn dat je er meer ontvangt dan verstuurd. Ik dacht dat je adres pas naar iemand ging als je een kaart geregistreerd hebt... Of ben ik dan mis...

Syntara
Syntara
  • 2.396 berichten
  • 2 katten

#1380 Geplaatst 11 maart 2014 - 16:00

Bekijk berichtKegi, op 11 maart 2014 - 15:56, zei:

Klinkt niet echt bemoedigend hoor. :d  Hoe kan het dan zijn dat je er meer ontvangt dan verstuurd. Ik dacht dat je adres pas naar iemand ging als je een kaart geregistreerd hebt... Of ben ik dan mis...
Nee, je bent juist, hoor :) . Ik snap dat ook niet echt, maar heb dat nogal gehoord en gezien bij mensen dat ze in het begin meer kaartjes krijgen dan ze verstuurd hebben. Hoe dat komt, weet ik niet. Misschien omdat je er in het begin nog niet zoveel tegelijk kan sturen, maar dat ze het extra leuk willen maken.
Maar dat is bij mij steeds zo gebleven en nooit terug gelijk gekomen. Dus ik vrees dat het nu dan opeens toch gelijk komt, want anders zou ik het wel heel vreemd vinden dat ik nog steeds geen kaartjes gekregen heb.