Spring naar inhoud

- - - - -

Postcrossing

• Log in om te reageren
2471 reacties op dit onderwerp
BlackScorpion
BlackScorpion
  • 8.899 berichten
  • 1 katten

#1531 Geplaatst 22 maart 2014 - 20:03

Hmm, zo een traveling notebook vind ik wel interessant.
Ik heb je aanvraag van traveling sheets gezien, hopelijk komen er toch snel wat mensen die willen meedoen.
Ik denk dat ik ook eens ga meedoen aan zo een travelling notebook.

Maar er is maar 1 notebook die gestart wordt door iemand?
Die stuurt die dan naar persoon 2, die stuurt het naar persoon 3, etc tot het terug bij de starter komt?
Geplaatste afbeelding

*Loentje
*Loentje
  • 518 berichten
  • 4 katten

#1532 Geplaatst 22 maart 2014 - 20:10

Ja, normaal is er maar 1 tenzij dat het echt aangegeven staat dat er geruild wordt van notebook onder bv. 5 mensen maar tot op heden heb ik nog maar 1 zo'n topic gezien. Meestal gaat het maar om 1 notebook die reist. Ik vind het wel een zeer tof concept eigenlijk, alleen jammer dat er zoveel verloren gaan.

BlackScorpion
BlackScorpion
  • 8.899 berichten
  • 1 katten

#1533 Geplaatst 23 maart 2014 - 09:07

Vreemd... een kaartje naar Amerika is na een maand nog niet aangekomen. Die persoon is wel deze week nog online geweest. Verloren gegaan? En dan naar Holland is een kaartje al 10 dagen onderweg wat ook lang is. Maar die persoon is al een maand niet meer online geweest. Ik heb beiden een mailtje gestuurd.
Geplaatste afbeelding

BlackScorpion
BlackScorpion
  • 8.899 berichten
  • 1 katten

#1534 Geplaatst 23 maart 2014 - 20:12

En ik ben nu dus ook bezig met de traveling notebooks.
Nog geen van mezelf, ga nog even denken over dat van mezelf.
Maar ik ga er een krijgen van Portugal dat ik dan naar Zuid Afrika stuur.
En dan ga ik er nog eentje van China krijgen.

Spannend :)

Bewerkt door BlackScorpion, 23 maart 2014 - 20:12.

Geplaatste afbeelding

spirou2007
spirou2007
  • 3.948 berichten
  • 5 katten

#1535 Geplaatst 23 maart 2014 - 21:21

Weten jullie nog dat ik van mijn 6 verstuurde kaartjes geen reactie kreeg en dat er niemand online kwam?

Die madam van Rusland is vrijdag online geweest (was meer dan een maand geleden). en daarstraks (zondagavond) heeft ze mijn kaartje geregistreerd?  EINDELIJK!!!
En mijn laatste verstuurde naar Duitsland is maar 5 dagen onderweg geweest, is ook toegekomen. :cheer:
Oef, nu kan ik eindelijk verder.
En ondertussen zit ik aan 16 verstuurde kaartjes en kan ik er 7 tegelijk versturen :)

Dat naar China is 59 dagen onderweg, daar heb ik eigenlijk geen goed ook in, want die persoon is ondertussen ook al een paar keren online geweest.

Alé, ben blij dat ik eindelijk weer verder kan :eDance:
:) :)

spirou2007
spirou2007
  • 3.948 berichten
  • 5 katten

#1536 Geplaatst 23 maart 2014 - 22:46

aja, hebben jullie de nieuwste postzegels al gezien voor België? Het zijn allemaal hondjes, mooi hoor :)

:thumb:

Ik ben vorige week naar de post geweest, en heb postzegels aan het loket gekocht, die voor Europa is niet zo mooi (vlinder) maar die binnen België zijn wel speciale, is in het kader om de hondjes niet in de steek te laten
:) :)

Adsagsona
Adsagsona
  • 3.358 berichten
  • 2 katten

#1537 Geplaatst 24 maart 2014 - 09:03

Bekijk berichtArmani, op 21 maart 2014 - 14:54, zei:

:cattailwag :cattailwag

Het heeft geholpen, vrijdag zat er een kaartje in! Uit Amsterdam, een konijntje met een bril op lol.

Bekijk berichtspirou2007, op 23 maart 2014 - 21:21, zei:

Weten jullie nog dat ik van mijn 6 verstuurde kaartjes geen reactie kreeg en dat er niemand online kwam?

Die madam van Rusland is vrijdag online geweest (was meer dan een maand geleden). en daarstraks (zondagavond) heeft ze mijn kaartje geregistreerd?  EINDELIJK!!!
En mijn laatste verstuurde naar Duitsland is maar 5 dagen onderweg geweest, is ook toegekomen. :cheer:
Oef, nu kan ik eindelijk verder.
En ondertussen zit ik aan 16 verstuurde kaartjes en kan ik er 7 tegelijk versturen :)

Dat naar China is 59 dagen onderweg, daar heb ik eigenlijk geen goed ook in, want die persoon is ondertussen ook al een paar keren online geweest.

Alé, ben blij dat ik eindelijk weer verder kan :eDance:

Eindelijk Spirou! Ik ben blij voor je :)
Mijn kaartje naar Taiwan is ondertussen ook al 41 dagen onderweg, ik denk dat die hetzelfde lot ondergaat als het jouwe naar China.

Karianne
Karianne
  • 4.634 berichten
  • 2 katten

#1538 Geplaatst 24 maart 2014 - 09:10

Bekijk berichtspirou2007, op 23 maart 2014 - 22:46, zei:

aja, hebben jullie de nieuwste postzegels al gezien voor België? Het zijn allemaal hondjes, mooi hoor :)

:thumb:

Ik ben vorige week naar de post geweest, en heb postzegels aan het loket gekocht, die voor Europa is niet zo mooi (vlinder) maar die binnen België zijn wel speciale, is in het kader om de hondjes niet in de steek te laten

mijn laatste dat ik gekocht heb voor europa is dieje stomme koning...

LOL

Heb vandaag eindelijk nog eens drie kaartjes kunnen klaarmaken voor op de bus te doen (moet wel nog zegels voor buiten europa gaan halen)...

1tje naar duitsland.
1tje naar Rusland
en 1tje naar United States of America ;-)

en kijk eens hoe'n mooie kaartjes ik had gevonden zaterdag :

img028.jpg

Syntara
Syntara
  • 2.403 berichten
  • 2 katten

#1539 Geplaatst 24 maart 2014 - 10:24

Mooi kaartje! :)

Ik moest een kaartje schrijven naar iemand met een leeg profiel :( En het was niet omdat het nog maar een beginner was ofzo want ze had al bijna 100 kaartjes gestuurd.

*bonnie*
*bonnie*
  • 4.118 berichten
  • 7 katten

#1540 Geplaatst 24 maart 2014 - 11:44

Awel Syntara, da heb ik nu ookal een paar keer meegemaakt .....  de laatste kaarten heb ik bijna allemaal mensen die niks van voorkeur hebben opgegeven.... dan is het natuurlijk wel moeilijk... ofwel zijn die mensen met alles tevreden :p

Syntara
Syntara
  • 2.403 berichten
  • 2 katten

#1541 Geplaatst 24 maart 2014 - 13:04

Ja, ze moeten maar met alles tevreden zijn dan hé :lachen:
Als ze nu iets schrijven op hun profiel, al is het dan niets van kaartjes, kan je daaruit soms nog afleiden wat ze leuk vinden. Bvb afhankelijk van hun hobby's. Maar als ze er niets opzetten, moeten ze toch echt maar met alles tevreden zijn, want dan kan je nooit weten wat je moet sturen, hé. Ik heb nu ook maar een kaartje gestuurd wat ik al lang had liggen en wat precies nooit iets is wat mensen vragen :oops: Op zich nu geen lelijk ofzo, maar ook geen echt mooi.

*Loentje
*Loentje
  • 518 berichten
  • 4 katten

#1542 Geplaatst 24 maart 2014 - 13:34

Ik moet toegeven dat ik altijd de lelijkste uit mijn stapel verstuur naar mensen met een leeg profiel.. Ik had bv. ook eens zo'n 'Keep Calm' kaartje uit een set verstuurd omdat ik er maar niets aan vond, maar die duidde dat later aan als favoriet :lol:

Armani
Armani
  • 14.246 berichten
  • 1 katten

#1543 Geplaatst 24 maart 2014 - 17:56

Bekijk berichtKarianne, op 24 maart 2014 - 09:10, zei:

mijn laatste dat ik gekocht heb voor europa is dieje stomme koning...
:cop: éla, éla.... bij mijn favorieten staan 'Royals' hé ...

Bekijk berichtSyntara, op 24 maart 2014 - 10:24, zei:

Ik moest een kaartje schrijven naar iemand met een leeg profiel :( En het was niet omdat het nog maar een beginner was ofzo want ze had al bijna 100 kaartjes gestuurd.
Heb dat bij mijn laatste kaartjes ook gehad.
Dat is echt : :evil:
Het geeft zo de indruk dat het hun niet interesseert... :s

Bekijk bericht*bonnie*, op 24 maart 2014 - 11:44, zei:

de laatste kaarten heb ik bijna allemaal mensen die niks van voorkeur hebben opgegeven.... dan is het natuurlijk wel moeilijk...
Geen voorkeur, tot daar aan toe.
Maar een leeg profiel....dat vind ik echt op niks trekken.

Bekijk bericht*Loentje, op 24 maart 2014 - 13:34, zei:

Ik moet toegeven dat ik altijd de lelijkste uit mijn stapel verstuur naar mensen met een leeg profiel..
:louche: :lachen:

Bekijk bericht*Loentje, op 24 maart 2014 - 13:34, zei:

Ik had bv. ook eens zo'n 'Keep Calm' kaartje uit een set verstuurd omdat ik er maar niets aan vond, maar die duidde dat later aan als favoriet :lol:
Dat zijn inderdaad gegeerde kaarten.  Die hou je dus beter voor mensen met een uitgebreid profiel :)

Armani
Armani
  • 14.246 berichten
  • 1 katten

#1544 Geplaatst 24 maart 2014 - 18:11

Ik heb zondagavond nog 4 kaartjes geschreven.
Die gaan dan de maandag mee naar mijn werk om daar tijdens de middagpauze op de post te doen.
Nu ga ik deze middag naar buiten mèt de kaartjes en na mijn pauze kwam ik terug binnen, ook mèt de kaartjes.
Ben ze stomweg vergeten posten :wall: terwijl dat de reden was waarom ik naar buiten ging.
Maar na de bakker en de beenhouwer, gewoon vergeten :blackcat

Armani
Armani
  • 14.246 berichten
  • 1 katten

#1545 Geplaatst 24 maart 2014 - 18:31

Het verschil tussen mijn 'verzonden' en 'ontvangen' is weer zo groot :catscratchhead
Er zitten momenteel 16 kaarten verschil op, wat ik veel vind.
Dus, ondertussen 16 meer gekregen...Dat wil zeggen dat het nu een tijdje 'stil' zal liggen...