Spring naar inhoud

- - - - -

Postcrossing

• Log in om te reageren
2471 reacties op dit onderwerp
*bonnie*
*bonnie*
  • 4.118 berichten
  • 7 katten

#1576 Geplaatst 26 maart 2014 - 18:20

Ik kreeg een kaart van een Turkse moskee .... oooooh die scoort slechte punten :p

BlackScorpion
BlackScorpion
  • 8.897 berichten
  • 1 katten

#1577 Geplaatst 26 maart 2014 - 18:23

Bedankt  :cat
Geplaatste afbeelding

*Loentje
*Loentje
  • 518 berichten
  • 4 katten

#1578 Geplaatst 26 maart 2014 - 20:24

Wauw die kaart is echt prachtig! Die zal ik ook even als favoriet aanduiden :p

Bewerkt door *Loentje, 26 maart 2014 - 20:26.

Miss Nina
Miss Nina
  • 1.550 berichten
  • 2 katten

#1579 Geplaatst 26 maart 2014 - 20:54

Inderdaad een mooi kaartje, Blackscorpion. Heb het ook als favoriet aangeduid. Het IDnr. van dat van China is ook uitgekomen en morgen zwier ik wel een foto op mijn profiel. Iedereen heeft wel een leuk profiel vind ik :) oftewel is dat omdat ik jullie "ken" :lachen:
"Humans: No fur, no paws, no tail. They run away from mice. They never get enough sleep. How can you help but love such an absurd animal?"
- Anonymous cat about humans

Armani
Armani
  • 14.245 berichten
  • 1 katten

#1580 Geplaatst 27 maart 2014 - 06:50

Gekregen uit Taiwan :

Bijgevoegde thumbnails

• image.jpg

Syntara
Syntara
  • 2.396 berichten
  • 2 katten

#1581 Geplaatst 27 maart 2014 - 12:02

Bekijk berichtMiss Nina, op 26 maart 2014 - 20:54, zei:

Inderdaad een mooi kaartje, Blackscorpion. Heb het ook als favoriet aangeduid. Het IDnr. van dat van China is ook uitgekomen en morgen zwier ik wel een foto op mijn profiel. Iedereen heeft wel een leuk profiel vind ik :) oftewel is dat omdat ik jullie "ken" :lachen:
Ik vind ook dat iedereen een heel leuk profiel heeft :)

Kegi
Kegi
  • 1.341 berichten
  • 2 katten

#1582 Geplaatst 27 maart 2014 - 12:41

Hier al 2 dagen na elkaar een kaartje in de bus. Gisteren uit Ukraine en vandaag uit Rusland. Dus ik ben weer content.
Mijn volgend adres net aangevraagd en het kaartje gaat richting Rusland.

*Loentje
*Loentje
  • 518 berichten
  • 4 katten

#1583 Geplaatst 27 maart 2014 - 13:27

Hier ook weer een kaartje van een Swap! Ik heb al elke dag eentje gekregen nu, wat een goeie week! :) Het is overigens een kattenkaartje met een geldmuntje en stickers aan de achterkant. Wel spijtig dat het in potlood geschreven is, voor de rest helemaal geweldig! Ook postzegels van de olympische spelen eraan en een foto van haar eigen kat erbij gestopt! :thumb:

Miss Nina
Miss Nina
  • 1.550 berichten
  • 2 katten

#1584 Geplaatst 27 maart 2014 - 13:53

Bekijk bericht*Loentje, op 27 maart 2014 - 13:27, zei:

Hier ook weer een kaartje van een Swap! Ik heb al elke dag eentje gekregen nu, wat een goeie week! :) Het is overigens een kattenkaartje met een geldmuntje en stickers aan de achterkant. Wel spijtig dat het in potlood geschreven is, voor de rest helemaal geweldig! Ook postzegels van de olympische spelen eraan en een foto van haar eigen kat erbij gestopt! :thumb:

Zit dat dan in een envelop of is alles met plakkers en nietjes aan dat kaartje bevestigd? Valt er dan niks af? Ik vind dat raar als je leest dat mensen een buskaartje of zo willen. Hoe steek je dat dan daarbij hé? Dan moet dat toch in een envelop? Stomme vraag misschien :)

"Humans: No fur, no paws, no tail. They run away from mice. They never get enough sleep. How can you help but love such an absurd animal?"
- Anonymous cat about humans

Armani
Armani
  • 14.245 berichten
  • 1 katten

#1585 Geplaatst 27 maart 2014 - 17:05

Bekijk berichtMiss Nina, op 27 maart 2014 - 13:53, zei:

Hoe steek je dat dan daarbij hé? Dan moet dat toch in een envelop?
ja, dan doe ik dat in een omslag met nog wat extra boomerang kaartjes...

BlackScorpion
BlackScorpion
  • 8.897 berichten
  • 1 katten

#1586 Geplaatst 27 maart 2014 - 19:35

Mijn kaartje naar Amerika is verdwenen. Zal morgen zen nieuw opsturen om toch te kunnen registreren.
Geplaatste afbeelding

Karianne
Karianne
  • 4.634 berichten
  • 2 katten

#1587 Geplaatst 27 maart 2014 - 20:45

mijne postcrossing : http://www.postcross...ser/KariSuprise

Kegi
Kegi
  • 1.341 berichten
  • 2 katten

#1588 Geplaatst 28 maart 2014 - 08:23

Bekijk berichtMiss Nina, op 27 maart 2014 - 13:53, zei:

Zit dat dan in een envelop of is alles met plakkers en nietjes aan dat kaartje bevestigd? Valt er dan niks af? Ik vind dat raar als je leest dat mensen een buskaartje of zo willen. Hoe steek je dat dan daarbij hé? Dan moet dat toch in een envelop? Stomme vraag misschien :)

Op mijn laatste kaartje was een buskaartje geplakt. Ik had daar niet om gevraagd ofzo, maar vond het wel superleuk om te ontvangen.

Karianne
Karianne
  • 4.634 berichten
  • 2 katten

#1589 Geplaatst 28 maart 2014 - 09:14

Bekijk berichtKegi, op 28 maart 2014 - 08:23, zei:

Op mijn laatste kaartje was een buskaartje geplakt. Ik had daar niet om gevraagd ofzo, maar vond het wel superleuk om te ontvangen.

ik had vorige keer iemand die vroeg achter buskaartjes...
en ik werk zlef voor de lijn.. dus vroeg ik aan de rezigiers als ze afstapte en ze hadden hun ticketje niet meer nodig of ik het mocht hebben voor mijn hobby's ... sommige keken ook nogal hoor!

BlackScorpion
BlackScorpion
  • 8.897 berichten
  • 1 katten

#1590 Geplaatst 28 maart 2014 - 09:14

Ik had voor de eerste keer de vraag een postkaartje in een enveloppe te versturen. Heb ik dan ook wel gedaan. Maar zonder postzegels en afgestempeld is het toch niet echt een postkaartje vind ik.
Geplaatste afbeelding