Spring naar inhoud

- - - - -

Postcrossing

• Log in om te reageren
2471 reacties op dit onderwerp
Miss Nina
Miss Nina
  • 1.550 berichten
  • 2 katten

#1741 Geplaatst 04 mei 2014 - 19:11

Ik heb nu 4 kaartjes klaar liggen om te posten. Ik ging normaal wachten tot alle 9 verzonden kaartjes geregistreerd waren maar die naar Rusland, China, Wit-Rusland, Duitsland en Oekraïne zijn al een tijdje onderweg. Dus het was eigenlijk de moment om eens een ander land te krijgen. Wel weer Nederland maar ook Frankrijk, Taiwan en Polen. Dus zolang de veelgekregen landen niet geregistreerd raken doe ik het zo. Het Duitse profiel is van een meisje van 8 dat al 13d niet online geweest is (is begrijpelijk natuurlijk) en zolang is mijn kaartje ook al onderweg. Enerzijds is het niet erg, dan kan ik Duitsland niet krijgen maar anderzijds, zo telt het niet bij bij mijn verzonden kaartjes.
En mijn Europese postzegels vliegen er door ze :d

"Humans: No fur, no paws, no tail. They run away from mice. They never get enough sleep. How can you help but love such an absurd animal?"
- Anonymous cat about humans

*Loentje
*Loentje
  • 518 berichten
  • 4 katten

#1742 Geplaatst 04 mei 2014 - 19:26

Bekijk berichtMiss Nina, op 02 mei 2014 - 20:22, zei:

Da's toch van Alice in Wonderland, als ik me niet vergis? Als ik op Alice in Wonderland caterpillar google kom ik iets gelijk dit kaartje tegen.

Vandaag eentje ontvangen uit Finland, een mooi kattenkaartje:

Geplaatste afbeelding

Deze is van dezelfde reeks als het kaartje die ik op pg 111 poste (de 2de) :) Leuke reeks!

*Loentje
*Loentje
  • 518 berichten
  • 4 katten

#1743 Geplaatst 04 mei 2014 - 19:33

Hier 8 kaartjes onderweg nu, maar ik zal weldra weer eentje kunnen versturen aangezien mijn kaartje naar de USA nu al 58 dagen onderweg is.. :) Naar Rusland doet hij er ook al 37 dagen over..

Ik ben ondertussen helemaal verslaafd aan dat forum met die tags, zo makkelijk dat je zelf je categorie kan kiezen waar je kaartjes van wil ontvangen. Ik heb in het verlengd weekend maar liefst 14 kaarten op de bus gedaan. :oops: Er komen dus binnenkort heel wat kaartjes toe (vooral kattenkaartjes! :goofy: ) Maar amai, das nie goed voor mijne portemonnee hoor, ik heb maar 1 postzegel meer over..   :help: Ik moet echt afkicken..

Miss Nina
Miss Nina
  • 1.550 berichten
  • 2 katten

#1744 Geplaatst 04 mei 2014 - 19:51

Bekijk bericht*Loentje, op 04 mei 2014 - 19:26, zei:

Deze is van dezelfde reeks als het kaartje die ik op pg 111 poste (de 2de) :) Leuke reeks!

Oh ja, die is ook leuk!

Bekijk bericht*Loentje, op 04 mei 2014 - 19:33, zei:

Ik ben ondertussen helemaal verslaafd aan dat forum met die tags, zo makkelijk dat je zelf je categorie kan kiezen waar je kaartjes van wil ontvangen. Ik heb in het verlengd weekend maar liefst 14 kaarten op de bus gedaan. :oops: Er komen dus binnenkort heel wat kaartjes toe (vooral kattenkaartjes! :goofy: ) Maar amai, das nie goed voor mijne portemonnee hoor, ik heb maar 1 postzegel meer over..   :help: Ik moet echt afkicken..

Welk forum bedoel je? En ja, ik weet wat je bedoelt met die postzegels, ze vliegen er door :d

"Humans: No fur, no paws, no tail. They run away from mice. They never get enough sleep. How can you help but love such an absurd animal?"
- Anonymous cat about humans

*Loentje
*Loentje
  • 518 berichten
  • 4 katten

#1745 Geplaatst 04 mei 2014 - 20:02

Het postcrossing forum en dan naar 'Tags, Trades, Notebooks...' daar kan je 'Tags - postcards only' doen en dan heb je verschillende categorieën waat je iemand moet 'taggen', naar die persoon moet jij een kaartje sturen (bv. katten) en dan stuurt die persoon die na jou reageert een kattenkaartje naar jou enz.. Heb zo al heel wat leuke kaartjes gehad. :) Er zijn er bv. nog van Kotovasiya onderweg! :jump:

Bewerkt door *Loentje, 04 mei 2014 - 20:04.

Armani
Armani
  • 14.239 berichten
  • 1 katten

#1746 Geplaatst 04 mei 2014 - 20:09

Bekijk bericht*Loentje, op 04 mei 2014 - 18:24, zei:

Jammer dat ik nooit eens Spanje, Italië, Frankrijk heb. :(
Komt nog ;)

Bekijk berichtMiss Nina, op 04 mei 2014 - 19:11, zei:

Dus zolang de veelgekregen landen niet geregistreerd raken doe ik het zo.
Goed gezien ;)
Deed/doe ik zelf ook zo.

Armani
Armani
  • 14.239 berichten
  • 1 katten

#1747 Geplaatst 04 mei 2014 - 20:15

Bekijk bericht*Loentje, op 04 mei 2014 - 19:26, zei:

ik heb ook eentje uit die reeks :
deze :

Bijgevoegde thumbnails

• 4a95f6320f174ac7017541b9c878e586.jpg

BlackScorpion
BlackScorpion
  • 8.873 berichten
  • 1 katten

#1748 Geplaatst 04 mei 2014 - 20:49

Bekijk bericht*Loentje, op 04 mei 2014 - 19:33, zei:

Hier 8 kaartjes onderweg nu, maar ik zal weldra weer eentje kunnen versturen aangezien mijn kaartje naar de USA nu al 58 dagen onderweg is.. :) Naar Rusland doet hij er ook al 37 dagen over..

58 dagen naar Amerika is abnormaal. Heb je al een berichtje gestuurd naar die persoon? Ik had het overlaats ook en na X aantal dagen geen ontvangst besloten we dat het kaartje vermist was. Ik heb dan een tweede kaartje gestuurd en dat is wel geregistreerd.
Geplaatste afbeelding

*Loentje
*Loentje
  • 518 berichten
  • 4 katten

#1749 Geplaatst 04 mei 2014 - 23:10

Bekijk berichtBlackScorpion, op 04 mei 2014 - 20:49, zei:

58 dagen naar Amerika is abnormaal. Heb je al een berichtje gestuurd naar die persoon? Ik had het overlaats ook en na X aantal dagen geen ontvangst besloten we dat het kaartje vermist was. Ik heb dan een tweede kaartje gestuurd en dat is wel geregistreerd.
Ja ik heb een berichtje gestuurd maar het is gewoon echt nog niet aangekomen..

BlackScorpion
BlackScorpion
  • 8.873 berichten
  • 1 katten

#1750 Geplaatst 05 mei 2014 - 08:09

Dan kan je beter een 2e kaartje nasturen om te laten registreren. Heb ik ook gedaan.
Geplaatste afbeelding

Armani
Armani
  • 14.239 berichten
  • 1 katten

#1751 Geplaatst 05 mei 2014 - 08:31

Bekijk berichtBlackScorpion, op 05 mei 2014 - 08:09, zei:

Dan kan je beter een 2e kaartje nasturen om te laten registreren. Heb ik ook gedaan.
Is een mogelijkheid maar ik doe het niet.

*Loentje
*Loentje
  • 518 berichten
  • 4 katten

#1752 Geplaatst 05 mei 2014 - 09:39

Bekijk berichtArmani, op 05 mei 2014 - 08:31, zei:

Is een mogelijkheid maar ik doe het niet.
Ik ook niet.. Bij 30 dagen begin ik al te twijfelen maar dan heb ik zoiets van 'het kan nog altijd toekomen..' en dan zijn we 10 dagen verder en vind ik het ook al de moeite niet meer om nog een extra te versturen.

Armani
Armani
  • 14.239 berichten
  • 1 katten

#1753 Geplaatst 05 mei 2014 - 10:24

Een extra kaartje versturen hoeft niet volgens het reglement, maar het mag natuurlijk wel...
Ik ga dan gewoon voor een Expired :)

Syntara
Syntara
  • 2.393 berichten
  • 2 katten

#1754 Geplaatst 06 mei 2014 - 14:12

Ik heb gisteren het leukste en meest uitgebreide bedankberichtje ooit gekregen :)
Dat meisje vroeg om ook te blijven mailen, dus zoals pen pals maar dan via mail. Maar dat ga ik niet doen, omdat ik daar niet echt genoeg tijd voor heb en ik ben zo'n dingen snel beu. Maar als er hier nog mensen op zoek zijn naar iemand om mee te mailen, kan ik haar misschien doorsturen naar jullie. Het is in ieder geval een heel vriendelijk en tof meisje. :)

BlackScorpion
BlackScorpion
  • 8.873 berichten
  • 1 katten

#1755 Geplaatst 06 mei 2014 - 15:06

Ik heb hey druuuuk!
2 brieven van penpals ontvangen en een travelling notebook.
1 brief al klaar gemaakt, moet ik nog versieren.
Notebook zal voor het weekend zijn.
Geplaatste afbeelding