Spring naar inhoud

- - - - -

Postcrossing

• Log in om te reageren
2482 reacties op dit onderwerp
*bonnie*
*bonnie*
  • 4.118 berichten
  • 7 katten

#631 Geplaatst 29 januari 2014 - 13:18

En ik kreeg net nr 260060 :)

Armani
Armani
  • 14.499 berichten
  • 1 katten

#632 Geplaatst 29 januari 2014 - 13:19

:lachen: :lachen:
Sorry :zwijg: ...
maar ik vind het best wel grappig.
Tvef moet precies niet veel van de Russen weten :ha

Bekijk berichtTvef, op 29 januari 2014 - 08:53, zei:

... want zo van die Rusland , China toestanden daar heb ik het dan toch minder mee

Bekijk berichtTvef, op 29 januari 2014 - 11:55, zei:

... maar das blijkbaar een russische site, vertrouw dat gelijk zo niet?

Tvef ?

Tvef
Tvef
  • 1.173 berichten
  • 2 katten

#633 Geplaatst 29 januari 2014 - 13:27

Bekijk berichtMiss Nina, op 29 januari 2014 - 13:17, zei:

Dat was http://www.postallove.com/. Dat komt uit Polen en mijn kaartjes zouden onderweg zijn. Kan alles volgen via een track & trace code. Ik heb ze maandag besteld dus ben benieuwd wanneer ze hier aankomen. Ik denk overmorgen of zo. Volgens de commentaren op de site was bij iedereen alles goed verlopen, anders had ik het ook niet gedaan hoor :goofy:
  Ah ok laat jij weten of ze goed toekomen? want was idd wel niet extreem duur , wat is de betaalwijze? op veel site's kom ik paypal tegen maar dat ken ik dus niet.

btw is eigengemaakte kaartjes eigenlijk ook toegelaten?

Miss Nina
Miss Nina
  • 1.550 berichten
  • 2 katten

#634 Geplaatst 29 januari 2014 - 13:31

Bekijk berichtTvef, op 29 januari 2014 - 13:27, zei:

Ah ok laat jij weten of ze goed toekomen? want was idd wel niet extreem duur , wat is de betaalwijze? op veel site's kom ik paypal tegen maar dat ken ik dus niet.

Ze waren inderdaad niet heel duur maar verzendkosten bedroegen wel een dikke 5 euro. Heb 21 kaartjes besteld en kwam uiteindelijk aan 50ct per kaartje. Wat op zich ook nog niet veel is.
Ik heb betaald met de Visa. Paypal is zoiets als een account gelinkt aan je kredietkaart, zo kan je vlugger betalen. Maar ik heb dat ook niet. Met mijn gegevens in te vullen ging het ook.
Ik laat het zeker weten wanneer en in welke staat ik ze ontvang. Ze zijn alleszins al onderweg van Warschau naar België. Heb die site trouwens gevonden via het forum van Postcrossing.

Bewerkt door Miss Nina, 29 januari 2014 - 13:34.

"Humans: No fur, no paws, no tail. They run away from mice. They never get enough sleep. How can you help but love such an absurd animal?"
- Anonymous cat about humans

Tvef
Tvef
  • 1.173 berichten
  • 2 katten

#635 Geplaatst 29 januari 2014 - 13:36

Bekijk berichtArmani, op 29 januari 2014 - 13:19, zei:

:lachen: :lachen:
Sorry :zwijg: ...
maar ik vind het best wel grappig.
Tvef moet precies niet veel van de Russen weten :ha

Tvef ?

das zo ver en russisch :p

Anathema
Anathema
  • 1.245 berichten
  • 3 katten

#636 Geplaatst 29 januari 2014 - 13:38

Bekijk berichtMiss Nina, op 29 januari 2014 - 13:31, zei:

Ze waren inderdaad niet heel duur maar verzendkosten bedroegen wel een dikke 5 euro. Heb 21 kaartjes besteld en kwam uiteindelijk aan 50ct per kaartje. Wat op zich ook nog niet veel is.
Ik heb betaald met de Visa. Paypal is zoiets als een account gelinkt aan je kredietkaart, zo kan je vlugger betalen. Maar ik heb dat ook niet. Met mijn gegevens in te vullen ging het ook.
Ik laat het zeker weten wanneer en in welke staat ik ze ontvang. Ze zijn alleszins al onderweg van Warschau naar België. Heb die site trouwens gevonden via het forum van Postcrossing.

voor met paypal te betalen moet je geen visa of andere kredietkaart hebben. Je kan dat ook linken met je gewone bankkaart

Miss Nina
Miss Nina
  • 1.550 berichten
  • 2 katten

#637 Geplaatst 29 januari 2014 - 13:52

Bekijk berichtAnathema, op 29 januari 2014 - 13:38, zei:

voor met paypal te betalen moet je geen visa of andere kredietkaart hebben. Je kan dat ook linken met je gewone bankkaart

Oh dat wist ik zelfs niet. Zo heb ik weer wat bijgeleerd :)

"Humans: No fur, no paws, no tail. They run away from mice. They never get enough sleep. How can you help but love such an absurd animal?"
- Anonymous cat about humans

Fietje26
Fietje26
  • 6.690 berichten
  • 4 katten

#638 Geplaatst 29 januari 2014 - 18:42

En mijn 2de kaartje is geregistreerd, dat naar Nederland. Het heeft er 3 dagen over gedaan :)
Nu heb ik nog een kaartje dat al 6 dagen onderweg is naar Rusland en eentje 3 dagen onderweg naar Amerika.
Ik ben nu in ieder geval aan het wachten op het eerste kaartje in mijn brievenbus :d

Geplaatste afbeelding
Dogs come when they're called, cats take a  message and get back to you.- Mary Bly

Kegi
Kegi
  • 1.341 berichten
  • 2 katten

#639 Geplaatst 29 januari 2014 - 21:32

Bekijk berichtArmani, op 29 januari 2014 - 11:43, zei:

Is inderdaad al een beetje lang...
En is inderdaad niet leuk voor die persoon die zit te wachten.

Het hoeft heus niet de dag zelf maar toch het liefste zo snel mogelijk.
Anders is het beter om te wachten met een adres op te vragen.

Ik had niet door toen ik de adressen opvroeg dat vanaf dan de tijd begint te lopen. Was natuurlijk weer veel te hevig en te nieuwsgierig. Ondertussen heb ik mijn winkelwagentje vol postkaarten zitten, klaar om te betalen... En morgen gaan we waarschijnlijk naar Luik, dus kan daar ook nog wat rondkijken.

Lut
Lut
  • 11.643 berichten
  • 4 katten

#640 Geplaatst 29 januari 2014 - 22:50

Allee zeg, nu is mijn kaartje naar iemand uit Brussel nog steeds niet geregistreerd.....
Misschien een "message" naar hem sturen??

spirou2007
spirou2007
  • 3.973 berichten
  • 5 katten

#641 Geplaatst 29 januari 2014 - 23:52

ojee, ik heb nog nooit op het ID nummer gelet.
Gisteren waren mijn kaartjes naar Nederland en Duitsland toegekomen, eindelijk :)  Dat naar China ook niet, maar dat interesseert me niet echt 't zal toch nooit toekomen, Maar dat naar Rusland ook nog niet
Gisteren heb ik dan een nieuw aangevraagd en 't is terug naar Rusland, heb het deze morgen al gepost :)
:) :)

*bonnie*
*bonnie*
  • 4.118 berichten
  • 7 katten

#642 Geplaatst 30 januari 2014 - 00:31

Bij mij zijn er ook 3 al 3 weken onderweg naar china, Amerika en Ukraine, alle drie waar ik eens voor het eerst in mijn leven gebruik gemaakt hebt van geprinte etiketten met het adres op .... was ook de laatste keer dus want vind het echt zonde van 1/het geld van de kaart 2/het geld van de postzegel 3/dat die mensen niks krijgen en 4/da ik geen nieuwe kan sturen :(

BlackScorpion
BlackScorpion
  • 9.012 berichten
  • 1 katten

#643 Geplaatst 30 januari 2014 - 08:00

Bekijk berichtFietje26, op 29 januari 2014 - 18:42, zei:

En mijn 2de kaartje is geregistreerd, dat naar Nederland. Het heeft er 3 dagen over gedaan :)
Nu heb ik nog een kaartje dat al 6 dagen onderweg is naar Rusland en eentje 3 dagen onderweg naar Amerika.
Ik ben nu in ieder geval aan het wachten op het eerste kaartje in mijn brievenbus :d

Mijn kaartjes naar Rusland doen er gemiddeld 30 dagen (meestal langer) over, dus nog niet hopen op een snelle registratie ;).
Ik heb mijn kaartjes klaar liggen voor China en Amerika, ga ik vanmiddag posten.
Geplaatste afbeelding

Tvef
Tvef
  • 1.173 berichten
  • 2 katten

#644 Geplaatst 30 januari 2014 - 08:34

da snap ik nu niet hé, hoe da komt dat een kaartje er ZOOOOOOOO lang over doet
ongeloofelijk in deze tijd met al die vliegtuigen zou dat verdikke toch wel razendsnel moeten gaan?

dus maw eer ik mijn eerste kaartje ga krijgen (ik had Duitsland, USA en Rusland)
maar niet getreurd het is bijna februari , 3 kaartjes per maand dus dit weekend mag ik er weer aanvragen

BlackScorpion
BlackScorpion
  • 9.012 berichten
  • 1 katten

#645 Geplaatst 30 januari 2014 - 08:57

Jah, naar Rusland was mijn minste 14 dagen en mijn meeste 44 dagen.
Dus neem maar gemiddeld 30 dagen, alhoewel het dus ook langer kan duren.

Naar Amerika is bij mij het minste 7 dagen en het meeste 41 dagen.
Dus dat kan snel of traag gaan, er staat echt geen maat op.

Bewerkt door BlackScorpion, 30 januari 2014 - 08:58.

Geplaatste afbeelding