Spring naar inhoud

- - - - -

Postcrossing

• Log in om te reageren
2482 reacties op dit onderwerp
Miss Nina
Miss Nina
  • 1.550 berichten
  • 2 katten

#826 Geplaatst 04 februari 2014 - 20:27

Ze heeft 4 kleinkinderen, er zal wel eentje bij zijn dat Nederlands spreekt zeker :p  Ondertussen nog een adres opgevraagd, iemand uit Wit-Rusland. Er staat zoveel wat haar inspireert en wat ze graag ziet, dat ik niet kan kiezen. Heb verschillende kaartjes die zouden passen. Is een leuk profiel om te lezen, lijkt iemand die weet waarover ze het heeft en dan kan ik toch moeilijk een kaart met een bak frieten, mosselen, Manneken Pis en bier opsturen hé.
"Humans: No fur, no paws, no tail. They run away from mice. They never get enough sleep. How can you help but love such an absurd animal?"
- Anonymous cat about humans

Kegi
Kegi
  • 1.341 berichten
  • 2 katten

#827 Geplaatst 04 februari 2014 - 20:52

Morgen vertrekken mijn 3 kaartjes ook.

spirou2007
spirou2007
  • 3.975 berichten
  • 5 katten

#828 Geplaatst 04 februari 2014 - 21:29

Bekijk berichtMiss Nina, op 04 februari 2014 - 19:49, zei:

... Dju, ik voel de verslaving opkomen :gek:

Bekijk berichtArmani, op 04 februari 2014 - 19:53, zei:

[-(  Ikke geen schuld
Je bent verwittigd geweest in het begintopic :p

:knuppel: gij wel schuld van de verslavingen!! :bleh: :knuppel: :zweep:
:) :)

sandrake
sandrake
  • 634 berichten
  • 3 katten

#829 Geplaatst 04 februari 2014 - 21:36

Bekijk berichtMiss Nina, op 04 februari 2014 - 20:27, zei:

Ze heeft 4 kleinkinderen, er zal wel eentje bij zijn dat Nederlands spreekt zeker :p  Ondertussen nog een adres opgevraagd, iemand uit Wit-Rusland. Er staat zoveel wat haar inspireert en wat ze graag ziet, dat ik niet kan kiezen. Heb verschillende kaartjes die zouden passen. Is een leuk profiel om te lezen, lijkt iemand die weet waarover ze het heeft en dan kan ik toch moeilijk een kaart met een bak frieten, mosselen, Manneken Pis en bier opsturen hé.
:lachen: :lachen:

Miss Nina
Miss Nina
  • 1.550 berichten
  • 2 katten

#830 Geplaatst 04 februari 2014 - 21:39

Kan je eigenlijk nog de berichtjes zien die de ontvangers van je kaartje schrijven naar jou? Of komt alleen in je mailbox? Ik vind dat gelijk nergens terug bij mijn profiel...
Heb mijn kaartje naar Wit-Rusland geschreven, eentje van Postallove maar door de rare indeling en de normen op de site van De Post twijfel ik of het zal aankomen. Dus heb ik eentje geschreven naar mijn ouders, als bedanking voor de oppasdiensten en dan zie ik wel of zij het krijgen. Call me crazy :gek: :slach:

"Humans: No fur, no paws, no tail. They run away from mice. They never get enough sleep. How can you help but love such an absurd animal?"

spirou2007
spirou2007
  • 3.975 berichten
  • 5 katten

#831 Geplaatst 04 februari 2014 - 21:43

Bekijk berichtMiss Nina, op 04 februari 2014 - 21:39, zei:

Kan je eigenlijk nog de berichtjes zien die de ontvangers van je kaartje schrijven naar jou? Of komt alleen in je mailbox? Ik vind dat gelijk nergens terug bij mijn profiel...
Heb mijn kaartje naar Wit-Rusland geschreven, eentje van Postallove maar door de rare indeling en de normen op de site van De Post twijfel ik of het zal aankomen. Dus heb ik eentje geschreven naar mijn ouders, als bedanking voor de oppasdiensten en dan zie ik wel of zij het krijgen. Call me crazy :gek: :slach:

bwah, dat is niet raar, misschien gaan uw ouders wel blij verrast zijn met uw kaartje :dancer: :flower:

Awel, ik heb dat ook niet meer teruggevonden, de berichtjes, enkel in mijn mail...

Bewerkt door spirou2007, 04 februari 2014 - 21:49.

:) :)

mobius
mobius
  • 7.516 berichten
  • 2 katten

#832 Geplaatst 04 februari 2014 - 22:07

Vroeg ik me ook af

Armani
Armani
  • 14.501 berichten
  • 1 katten

#833 Geplaatst 04 februari 2014 - 22:37

Bekijk berichtMiss Nina, op 04 februari 2014 - 19:49, zei:

Zou ik nu nog eentje aanvragen of niet...

Bekijk berichtArmani, op 04 februari 2014 - 19:53, zei:

ja, doe maar :slach:

Ondertussen nog een adres opgevraagd, iemand uit Wit-Rusland.
ja lap ! :lol:

Ik wist dat je nog eentje zou vragen :lachen:

lijkt iemand die weet waarover ze het heeft en dan kan ik toch moeilijk een kaart met een bak frieten, mosselen, Manneken Pis en bier opsturen hé.
En waarom niet?
That's Belgium :duim:

Bekijk berichtspirou2007, op 04 februari 2014 - 21:29, zei:

:knuppel: gij wel schuld van de verslavingen!! :bleh: :knuppel: :zweep:
:mrgreen:

Kan je eigenlijk nog de berichtjes zien die de ontvangers van je kaartje schrijven naar jou? Of komt alleen in je mailbox?
Alleen in de mailbox

Heb mijn kaartje naar Wit-Rusland geschreven, eentje van Postallove maar door de rare indeling en de normen op de site van De Post twijfel ik of het zal aankomen.
Gaat aankomen.
Ik heb hier al postkaarten ontvangen waar het adres links, rechts, onder of boven staat, dus....

Miss Nina
Miss Nina
  • 1.550 berichten
  • 2 katten

#834 Geplaatst 04 februari 2014 - 23:52

Haha, bedankt voor de uitleg, Armani de Postcrossinggoeroe :lachen: :lachen: . Heb uiteindelijk gekozen voor een groen kaartje van Postallove omdat groen haar blijkbaar inspireert en ik het kaartje zelf heel mooi vind. Ze vroeg ook om er iets op te zetten over jezelf bv. je wensen, je dromen, je angsten, je 'guilty pleasures'. Heb er opgeschreven dat ik heimelijk zelfgemaakte tiramisu in de vriezer wegstop om dan op te eten als de kinderen slapen en mijn vriend niet thuis is. Dan heb ik dat voor mij alleen :slach: Nu alleen hopen dat hij niet komt lezen op dit forum anders ist gedaan met geheime pleziertjes :louche: :lachen:
Zal dan morgen de kaartjes posten (ook dat naar mijn ouders) en dan geduldig wachten op mijn eerste kaartje :goofy:

BlackScorpion
BlackScorpion
  • 9.014 berichten
  • 1 katten

#835 Geplaatst 05 februari 2014 - 08:11

Mijn kaartje naar Amerika is na 6 dagen toegekomen :).
Nu zijn er 3 kaartjes geregistreerd, tijd dat ik er eens 1 krijg hè :).
Geplaatste afbeelding

Fietje26
Fietje26
  • 6.690 berichten
  • 4 katten

#836 Geplaatst 05 februari 2014 - 08:46

Mijn laatste naar Rusland is ook aangekomen. Na 13 dagen!
Er is niets meer onderweg, dus tijd om straks nieuwe adresjes aan te vragen :)

Geplaatste afbeelding
Dogs come when they're called, cats take a  message and get back to you.- Mary Bly

Butterfly
Butterfly
  • 317 berichten
  • 1 katten

#837 Geplaatst 05 februari 2014 - 10:48

Joehoe!!!! Dat PostCrossinggedoe heeft ons serieus te pakken hé...
:catwalk2 :catwalk
Hier ook één en al kaartjes schrijven en ontvangen wat de klok slaat. Heb er nu 6 verzonden, 3 ontvangen en er zijn er nog eens 3 aan het reizen. Ik stuur er vandaag weer twee op... pompiedompiedeeee, dat postkantoor gaat zich beginnen afvragen waarom ik zo vaak langskom;)

Armani
Armani
  • 14.501 berichten
  • 1 katten

#838 Geplaatst 05 februari 2014 - 10:56

Bekijk berichtButterfly, op 05 februari 2014 - 10:48, zei:

Hier ook één en al kaartjes schrijven en ontvangen wat de klok slaat. Heb er nu 6 verzonden, 3 ontvangen en er zijn er nog eens 3 aan het reizen. Ik stuur er vandaag weer twee op... pompiedompiedeeee, dat postkantoor gaat zich beginnen afvragen waarom ik zo vaak langskom;)
Goe bezig Butterfly!

Bekijk berichtMiss Nina, op 04 februari 2014 - 23:52, zei:

Haha, bedankt voor de uitleg, Armani de Postcrossinggoeroe :lachen: :lachen: .
:slach: :slach: had in mijn haast iets te snel gelezen...en ik maakte er Armani de Postcrossingkangoeroe van.
Gelukkig had ik mij mis-lezen :lachen:

Heb er opgeschreven dat ik heimelijk zelfgemaakte tiramisu in de vriezer wegstop om dan op te eten als de kinderen slapen en mijn vriend niet thuis is. Dan heb ik dat voor mij alleen :slach:
Zo grappig :lachen:

Zal dan morgen de kaartjes posten (ook dat naar mijn ouders) en dan geduldig wachten op mijn eerste kaartje :goofy:
geduldig : :---) :---)

Miss Nina
Miss Nina
  • 1.550 berichten
  • 2 katten

#839 Geplaatst 05 februari 2014 - 11:52

Bekijk berichtArmani, op 05 februari 2014 - 10:56, zei:

geduldig : :---) :---)

Ja, geduldig :)  Dat heb ik wel geleerd sinds ik kinderen heb, om geduldig te zijn :slach: En zo'n zaken van een kaartje krijgen, ik ga dat toch vergeten... Ik ga daar geen erg meer in hebben en als ik dan mijn brievenbus ga opendoen en een kaartje vind zal het zijn van: Heu??... Ah jaaaa :goofy:
(Ken jezelf :gek: )

sandrake
sandrake
  • 634 berichten
  • 3 katten

#840 Geplaatst 05 februari 2014 - 12:49

Gisteravond kwam ik thuis en er lagen 6 (!!!!) kaartjes op mij te wachten, allemaal van postcrossing! Nu bleek dat 1 lieve dame mij zelfs 2 kaartjes had gestuurd: 1 van yogacats en 1 met oude foto van haar land (Canada, waaw zo mooi) zoals ik in mijn profiel vraag. Echt superlief vind ik dat! En ze had op beide kaartjes ook andere postzegels, eentje was met een blinkend paard op, nog  nooit gezien, echt mooi! Was zo blij als een klein kind..