Spring naar inhoud

- - - - -

Waar kuikentjes en zo kopen?

• Log in om te reageren
3 reacties op dit onderwerp
Guest_Eva1975_*
Guest_Eva1975_*

#1 Geplaatst 15 januari 2014 - 18:03

Alicia komt nu zaterdag naar huis en zij is geleerd rauw te eten.
Dus ik dacht Azarro er ook al maar vast aan te laten wennen. Maar pas na 4 winkels vond ik eentje waar ze kuikentjes in de diepvries hadden!
Waar kan je dan al de rest halen? Ik wil mijn katten graag in het weekend verwennen met een lekker hapje. Dus niet dat ik ze volledig op rauwvoer ga zetten want daar ken ik te weinig van.

Maar ik heb geen idee waar je die dingen haalt! :catnoknow

Ik woon in Houthalen. Dus als iemand iets weet in de buurt van genk of Hasselt... :d

Dorothea
Dorothea
  • 1.786 berichten
  • 3 katten

#2 Geplaatst 15 januari 2014 - 18:29

Je hebt www.lupa-diervoeding.nl waar je veel kan bestellen. Ze hebben ook een afhaalpunt in Budel (NL) dacht ik. Dat is het enige dat ik ken in die buurt.

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#3 Geplaatst 15 januari 2014 - 18:59

super dat je ze op rauw zet , honden hier staan volledig op rauw en de katten krijgen kvv naast hun brok , tinlo en bibi
Thaira eentje met hartproblems eet geen brok meer sinds ze ziek is en eet alleen kvv -tinlo en Bibi en natvoer als de lading kvv op geraakt
en nu en dan eens kipfilets rauw

idd lupa ,
maar moet je zien dat je een groot aantal voorraad koopt anders zit je ni aan t bedrag om geen verzendkosten te hebben

kuikentjes heb ik nog ni gegeven
bij jou id buurt weet ik het niet zo ,
mss eens aan ester vragen , of op  voernatuurlijk.nl

poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding

Kaszi
Kaszi
  • 887 berichten
  • 1 katten

#4 Geplaatst 15 januari 2014 - 20:21

Bij trimsalon Fleur in Aartselaar

http://www.natuurvoedingvoorhonden.be

Bij Kiezebrink Waasmunster (ze leveren ook aan huis)

http://www.kiezebrink.be/

Nog, Degomeat

www.degomeat.nl

Succes