Spring naar inhoud

- - - - -

Superzoom camera Aldi

• Log in om te reageren
53 reacties op dit onderwerp
catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#31 Geplaatst 16 januari 2014 - 20:30

Qua elektrische toestellen koop ik niks meer in de aldi, meestal gaan ze kapot als de garantie net voorbij is. Zoals deze week mijne mixer kwam van de aldi twee jaar geleden, ding heeft deze week de geest gegeven. Nu heb ik een nieuwe gekocht in de collishop daar is de garantie wat uitgebreider.

sandrake
sandrake
  • 634 berichten
  • 3 katten

#32 Geplaatst 16 januari 2014 - 20:47

Bekijk berichtwendyv123, op 16 januari 2014 - 09:17, zei:

de volgende die ik koop gaat ook een spiegelreflexcamera zijn, een basic model en ik denk dat het de deze gaat worden......
http://www.fotokonij...3-5-5-6-g-dx-vr
of deze......
http://www.fotokonij...-s-18-55mm-vr-1

die lijkt mij ook wel goed. Dezelfde 'kenner' die mij die van de Aldi aanraadde, had het eerst over deze maar we wilden 'bijna zo goed maar voor minder geld'.. heb toch spijt van die keuze hoor, dan liever 200 euro meer betalen en content zijn van je aankoop en tenminste kunnen genieten van de foto's!

Kaszi
Kaszi
  • 887 berichten
  • 1 katten

#33 Geplaatst 16 januari 2014 - 20:57

Deze is ook goed hoor

http://www.fotokonij...16-50mm-zwart-1

Op amazon.de is hij maar 300 Euro.

http://www.amazon.de...ords=sony nex 3

Euhm 280 Euro

BlackScorpion
BlackScorpion
  • 2 katten

#34 Geplaatst 17 januari 2014 - 08:28

Goh, mijn tablet komt van Aldi (Medion) en ik ben er toch al bijna 2 jaar heel tevreden over :).
Geplaatste afbeelding   Geplaatste afbeelding

Guest_Eva1975_*
Guest_Eva1975_*

#35 Geplaatst 17 januari 2014 - 08:37

Bekijk berichtKaszi, op 16 januari 2014 - 20:57, zei:

Deze is ook goed hoor

http://www.fotokonij...16-50mm-zwart-1

Op amazon.de is hij maar 300 Euro.

http://www.amazon.de...ords=sony nex 3

Euhm 280 Euro

Dit lijkt me wel wat ja! :jump:
Zou het dan de deze kunnen worden?
Kan ik hier mooie foto's van mijn katten mee maken?
Kan ik hier wat mee leren werken?

Als ik van jullie ne "go" krijg ga ik die meteen bestellen :goofy:

Kaprice
Kaprice
  • 4.989 berichten
  • 2 katten

#36 Geplaatst 17 januari 2014 - 09:17

die sony nex3 zou ik niet aanraden
zonder een extra lens er bij te kopen heb je maar een lens van 18-55mm, en voor 369€ vind ik dat veel geld zonder deftige zoomlens

als compactcamera heb ik de Lumix DMC-TZ7, dat is een klein meeneem toestel met een grote zoom
(De Panasonic Lumix DMC-TZ7 is de ultieme reisgenoot vanwege een enorm compacte body met maar liefst 12x optische zoom. Een hoge optische zoom met een kleine body is een bijzondere combinatie doordat dit lange tijd onmogelijk leek. De Panasonic Lumix DMC-TZ7 is van ideaal formaat om overal mee naar toe te nemen en met de 12x optische zoom haal je zelfs het kleinste detail in de verte haarscherp dichtbij. De combinatie van de 10 megapixel sensor, het Leica objectief en de opname in AVCHD-lite zorgen ervoor dat je bijzondere reismomenten verbluffend vast gelegd worden.)

en als systeemcamera (met meer mogelijkheden, maar niet zo uitgebreid als een spiegelreflexcamera met afzonderlijke lenzen) heb ik vorig jaar de Nikon P520 gekocht
(Nikon Coolpix P520: 18 megapixel superzoom
De Nikon Coolpix P520 geeft je ruimschoots de mogelijkhied om creatief aan de slag te gaan. Met maar liefst 42x optische zoom heb jij namelijk een bijzonder groot bereik om je onderwerp binnen af te kaderen. En met de 18 megapixel backlit CMOS-beeldsensor haal je het maximale uit het beschikbare licht voor haarscherpe foto's. Om te voorkomen dat je na het zoomen bewogen beelden opslaat heeft de Nikon Coolpix P520 een optische beeldstabilisator die zelfs bewegingen tijdens het lopen compenseert.)

dus eva1975 voor jou zou ik dan eigenlijk de nikonP520 aanraden en bv bij coolblue kan je een bundel kopen met extra batterij, tas of geheugenkaart (heb ik ook gedaan, krijg je nog extra korting)
en heb je alles de dag na de bestelling in huis!
de link : http://www.camerasho...p520-black.html

hilleke
hilleke
  • 19.510 berichten

#37 Geplaatst 17 januari 2014 - 09:28

Vraag gewoon in de winkel of je het toestel mag testen. Ik heb dat ook gedaan. Zo voel je zelf of het fototoestel goed in de hand ligt, en of je genoeg kan inzoomen, .....

Kaprice
Kaprice
  • 4.989 berichten
  • 2 katten

#38 Geplaatst 17 januari 2014 - 09:39

als je bij coolblue besteld kan je zelfs twee weken het toestel gebruiken met een inruilgarantie
je moet dan wel alle zakjes en verpakkingen bijhouden, maar zonder verplichting kan je deze terug inruilen als deze je niet bevalt

daarmee ook dat ik er recent mijn systeemcamera en e-reader heb gekocht..

BlackScorpion
BlackScorpion
  • 2 katten

#39 Geplaatst 17 januari 2014 - 09:52

Wel vergelijken met andere winkels, want Coolblue is niet altijd de goedkoopste!

Kaprice
Kaprice
  • 4.989 berichten
  • 2 katten

#40 Geplaatst 17 januari 2014 - 10:10

het is ook niet altijd t goedkoopste, of waar je het goedkoopst kan aankopen dat je goede service en garanties hebt he!

voor zo een aankoop, toch al een duurdere, die je niet elke week doet, betaal ik liever iets meer, als ik weet dat je makkelijk het artikel kan binnen brengen en goeie service en garantie voorwaarden hebt!

BlackScorpion
BlackScorpion
  • 2 katten

#41 Geplaatst 17 januari 2014 - 10:21

Mja... dan kan je even goed naar vb. een winkel als Vandenborre of Krefel gaan, waar ze je de laagste prijs geven die je kan vinden (hebben wij al met een TV gedaan) en waar je dan vb. je garantie tegen betaling kan verlengen. Daar hebben ze (bij Krefel vb.) een heel goede service qua herstelling en garantie, maar toch tegen de laagste prijs. Moet je wel met een medewerker praten en bewijs tonen (vb. printscreen) van de laagste prijs.

Bewerkt door BlackScorpion, 17 januari 2014 - 10:22.

Guest_Eva1975_*
Guest_Eva1975_*

#42 Geplaatst 17 januari 2014 - 10:54

he verdorie...nu was ik er bijna :d
dan nog maar eens even die nikon P520 bekijken

Tinne
Tinne
  • 9.443 berichten
  • 2 katten

#43 Geplaatst 17 januari 2014 - 14:30

Toen mijn oude Nikon het begon te begeven (overgekocht van mijn zus, dus ja dat blijft niet leven) ben ik toch voor een spiegelreflex gegaan. Het is een Canon eos 1100D geworden. Leuk ding en ik heb er toch al mooie foto's mee kunnen maken. Maar het is oefenen en proberen, tot je de camera een beetje kent :)

Dat het onhandig is, zeker met een grote lens, daar ben ik het mee eens. En met dit Belgische weer van de laatste dagen kan ik hem niet eens gebruiken. Die dingen zijn nu eenmaal niet gemaakt om in de regen mee rond te lopen. Daarvoor zou ik dus een kleiner toestel nodig hebben die daar wel tegen kan :mrgreen: Maar niet nu, mijn centjes zijn naar een nieuwe koelkast gegaan.

Geplaatste afbeelding
Vandaag is morgen gisteren.

Guest_Eva1975_*
Guest_Eva1975_*

#44 Geplaatst 17 januari 2014 - 15:05

Allez, straks na het werk maar eens even Vandenborre binnenstappen. benieuwd met wat ik ga buitenkomen :mrgreen:

BlackScorpion
BlackScorpion
  • 2 katten

#45 Geplaatst 17 januari 2014 - 15:13

Met een stofzuiger! :lachen: