Spring naar inhoud

- - - - -

Superzoom camera Aldi

• Log in om te reageren
53 reacties op dit onderwerp
Guest_Eva1975_*
Guest_Eva1975_*

#46 Geplaatst 17 januari 2014 - 19:45

Bekijk berichtBlackScorpion, op 17 januari 2014 - 15:13, zei:

Met een stofzuiger! :lachen:

:neen: :neen: :neen:

MET de NIKON COOLPIX P520!!! :dancer:
Steekt momenteel in de lader. En ik maar wachten tot het lampje uitgaat...dan kan ik beginnen oefenen :jump:

Kaszi
Kaszi
  • 887 berichten
  • 1 katten

#47 Geplaatst 17 januari 2014 - 20:04

Veel plezier met je aankoop!!!

Kaprice
Kaprice
  • 4.989 berichten
  • 2 katten

#48 Geplaatst 18 januari 2014 - 11:58

ga je zeker tevreden van zijn eva1975
kan je heel veel mee doen, van alles automatisch, tot alles of toch zo goed als alles zelf instellen en aanpassen
voordeel van dit toestel is dat je alles dichtbij tot en met groothoek, en ook een ferme zoom in één toestel hebt

ik ben er zelf nog mee aan het experimenteren...
voor de ogenblik staat hij hier op zwart/wit fotos, want ik wil van alle vier mijn poezen een mooie foto om op canvas te laten drukken en dan naast en onder elkaar in een vierkant aan de schouw te hangen
en kvind zwart/wit net dat ietsje meer contrast geven

als je terug wat gespaard hebt kan je nog een tweede batterij en een externe batterijlader bijkopen, en dan kan er niemand je meer tegen houden als je bij een uitstapje wilt fotos maken of wilt HD filmen!

Guest_Eva1975_*
Guest_Eva1975_*

#49 Geplaatst 18 januari 2014 - 21:31

Bekijk berichtKaprice, op 18 januari 2014 - 11:58, zei:

ga je zeker tevreden van zijn eva1975
kan je heel veel mee doen, van alles automatisch, tot alles of toch zo goed als alles zelf instellen en aanpassen
voordeel van dit toestel is dat je alles dichtbij tot en met groothoek, en ook een ferme zoom in één toestel hebt

ik ben er zelf nog mee aan het experimenteren...
voor de ogenblik staat hij hier op zwart/wit fotos, want ik wil van alle vier mijn poezen een mooie foto om op canvas te laten drukken en dan naast en onder elkaar in een vierkant aan de schouw te hangen
en kvind zwart/wit net dat ietsje meer contrast geven

als je terug wat gespaard hebt kan je nog een tweede batterij en een externe batterijlader bijkopen, en dan kan er niemand je meer tegen houden als je bij een uitstapje wilt fotos maken of wilt HD filmen!

Momenteel is de euforie even omgeslaan in teleurstelling want wat ik ook doe, het lukt me niet om mooie foto's te maken binnenshuis. Het is gewoon te donker hierbinnen. Als ik hem op sluiterstand zet is het pikkedonker en als ik een stand kies waar de belichting juist is, zijn de foto's bewogen.
Moet toch ergens een manier zijn om mooie foto's te maken van bewegende beelden in een donkere woonkamer?
Heb de hele nacht getest in bed (met licht aan welliswaar) en zit nu ook met de handleiding bij me te testen. Heb al zeker 200 foto's en nog maar 2 mooie :wall:

Kaszi
Kaszi
  • 887 berichten
  • 1 katten

#50 Geplaatst 18 januari 2014 - 21:37

Flits aanzetten als het echt te donker is, anders ISO wat opdrijven. Maar ISO veroorzaakt ook ruis.
Geen enkele camera kan goede foto's trekken in donkere omstandigheden, lenzen kunnen wel helpen om betere foto's te trekken in donkere omstandigheden.
Ook proberen om het diafragma zo klein mogelijk te houden. De kleinste waarde van je fototoestel, als dat 3.5 is zo houden en NIET zoemen want dan wordt dat juist groter of je moest een lens hebben met vaste diafragma, maar die kosten handenvol geld.

Guest_Eva1975_*
Guest_Eva1975_*

#51 Geplaatst 18 januari 2014 - 21:41

Bekijk berichtKaszi, op 18 januari 2014 - 21:37, zei:

Flits aanzetten als het echt te donker is, anders ISO wat opdrijven. Maar ISO veroorzaakt ook ruis.
Geen enkele camera kan goede foto's trekken in donkere omstandigheden, lenzen kunnen wel helpen om betere foto's te trekken in donkere omstandigheden.
Ook proberen om het diafragma zo klein mogelijk te houden. De kleinste waarde van je fototoestel, als dat 3.5 is zo houden en NIET zoemen want dan wordt dat juist groter of je moest een lens hebben met vaste diafragma, maar die kosten handenvol geld.

Bedankt voor de tip! :d

hilleke
hilleke
  • 19.510 berichten

#52 Geplaatst 20 januari 2014 - 12:37

En is het al wat beter gelukt? Zo'n nieuw toestel is altijd wat zoeken, maar ik heb toch al mooie foto's kunnen maken met mijn toestel (de P510) ook in het donker, met flits. Hier eentje van Nelle. Overduidelijk een actiefoto ;)

RSCN2102.JPG

mobius
mobius
  • 7.516 berichten
  • 2 katten

#53 Geplaatst 21 januari 2014 - 21:54

Bekijk berichthilleke, op 20 januari 2014 - 12:37, zei:

En is het al wat beter gelukt? Zo'n nieuw toestel is altijd wat zoeken, maar ik heb toch al mooie foto's kunnen maken met mijn toestel (de P510) ook in het donker, met flits. Hier eentje van Nelle. Overduidelijk een actiefoto ;)

Bijlage RSCN2102.JPG

Mooi zeg!! Ik krijg het nooit zo mooi zuiver. Op welke stand zet je je toestel dan? En met welke instelling? Want als ik het op stand S zet zijn mijn foto's heel donker

ps: Ik ben Eva maar heb mijn vorig profiel weer terug dus nieuwe profiel is afgesloten :d

hilleke
hilleke
  • 19.510 berichten

#54 Geplaatst 22 januari 2014 - 14:52

Ik zet het fototoestel nogal veel op autostand. Of wanneer ik geen flits nodig heb op scene en dan kies ik dierenportret of automatische scenekeuze. Het is echt wel zoeken, gezien ik er niet zo veel van af weet. Weet al niet meer op welke stand ik bovenstaande heb genomen, is al eventjes geleden.