Spring naar inhoud

- - - - -

Medpets

• Log in om te reageren
8 reacties op dit onderwerp
jacob
jacob
  • 818 berichten
  • 5 katten

#1 Geplaatst 15 januari 2014 - 22:58

Zijn de artikelen bij medpets online goedkoper dan aankopen bij de apotheek cb Milbemax?

chanatas
chanatas
  • 5.503 berichten
  • 3 katten

#2 Geplaatst 15 januari 2014 - 23:35

Ik heb geen idee, kan je zelf nagaan toch? Weet niet hoeveel het in een apotheek kost (weet niets eens of ze dat verkopen ineen apotheek  in NL, nog nooit gevraagd.
Geplaatste afbeelding

Sabine2
Sabine2
  • 8.838 berichten
  • 4 katten

#3 Geplaatst 15 januari 2014 - 23:52

Ik heb bij de apotheek voor een verpakking van 2 pillekes meer betaald dan de prijs die aangegeven is bij Medpets, maar bij mijn DA kwam de prijs ongeveer overeen met die van Medpets.
Soms is mijn DA zelfs goedkoper dan Medpets en je moet bij hen wel al voor een redelijk bedrag kopen om geen transportkosten te hebben, dus misschien ook eens bij je DA informeren ;)

Katjes zijn net als chocolaatjes, het is moeilijk om het bij ééntje te houden :paw
The devil has work for idle paws :x
www.dendermondsezwervertjes.org

Choeke
Choeke
  • 7.121 berichten
  • 4 katten

#4 Geplaatst 16 januari 2014 - 00:14

Ik heb al ondervonden dat onze DA duurder is met bepaalde spullen dan medpets.

wendyv123
wendyv123
  • 4.414 berichten
  • 3 katten

#5 Geplaatst 16 januari 2014 - 08:43

voor sommige dingen is Medpets goedkoper, maar soms is bv. Newpharma goedkoper, soms de apotheek (10% korting als je altijd naar dezelfde gaat). De hondentandpasta van Virbac, de oorreiniger van oto aid en de calopet waren goedkoper bij Newpharma, maar die hebben dan weer geen pipetjes tegen vlooien/teken. De pipetjes koop ik meestal bij Medpets in een voordeelpakket van 6, deze hebben ze niet bij de apotheek. Ik probeer wel te groeperen samen met familie zodat ik geen transportkosten moet betalen.

snoopy
snoopy
  • 6.261 berichten
  • 5 katten

#6 Geplaatst 16 januari 2014 - 08:48

Helemaal juist Wendy123, het is per product vergelijken dat je moet doen. En als ikzelf heel weinig nodig heb, bestel ik ook mee voor anderen en omgekeerd. Want met de transportkosten erbij, is het gegarandeerd duurder.
Geplaatste afbeelding

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#7 Geplaatst 16 januari 2014 - 09:25

Je kan ook eens kijken bij Spat, daar is het goedkoper dacht ik klik
bij de dierenarts kan je soms aan de witte producten geraken wat juist hetzelfde is alleen goedkoper.

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#8 Geplaatst 16 januari 2014 - 13:45

Ik koop ook vaak bij medpets en dikwijls is het daar toch iets goedkoper als in de apotheker.

jacob
jacob
  • 818 berichten
  • 5 katten

#9 Geplaatst 16 januari 2014 - 13:58

Even gebeld en prijzen vergeleken. Medpets is beetje goedkoper dan apotheek maar vond inmiddels Belgische site met nog betere prijzen en de verzendingkosten zijn ook lager. Site heet kathond.be.
Heb zonet bestelling gedaan. Hopelijk een even vlotte verzending!