Spring naar inhoud

- - - - -

Hier zit wss weer iets besmettelijk in huis.

• Log in om te reageren
25 reacties op dit onderwerp
Joske123
Joske123
  • 5.606 berichten
  • 7 katten

#1 Geplaatst 16 januari 2014 - 20:06

Vorige week was Lientje niet goed, overgeven en diarree. Na 2 dagen was het vanzelf over.
Twee dagen later was het de beurt aan Joske, maar die geeft nogal gemakkelijk over.
Zaterdag was het Jean die ziek was: ook overgeven en diarree, na een bezoek bij de da was het al na een paar dagen helemaal over.
en vandaag is Justin de pineut ! hij is zo ziek, den duts... Straks rond 21u moeten we er mee naar de dierenarts ... Laat ons hopen dat hij er ook vlug weer door zal zijn.
Wie zal de volgende zijn?

Mauro
Mauro
  • 7.714 berichten
  • 2 katten

#2 Geplaatst 16 januari 2014 - 20:21

Ach, Joske123 :(

Echt niet fijn dit te lezen...hoop zo dat het enkel een klein plaagje is en hoop echt dat het niet een of ander virus is :pray:

Heel veel beterschap voor lieve Justin !! En sterkte voor jou...het zou toch echt eens mogen stoppen bij jullie...zoveel tegenslag :hug: :hug:
Geplaatste afbeelding

sandrake
sandrake
  • 634 berichten
  • 3 katten

#3 Geplaatst 16 januari 2014 - 20:24

goh, het zit jullie precies niet mee met de zieken he. Buikgriep?

Joske123
Joske123
  • 5.606 berichten
  • 7 katten

#4 Geplaatst 16 januari 2014 - 20:45

Het is heel raar ... Al de ganse namiddag komt er geen één om eten vragen...
Nu doe ik daarstraks toch un bordjes klaar met vers voer en er komt er maar ééntje af nl Marcelleke ...

Inavanthielen
Inavanthielen
  • 2 katten

#5 Geplaatst 16 januari 2014 - 20:55

Oei, Joske123, das niet zo een goed nieuws.  Weet je al wat er heerst bij je thuis?  Heeft de DA enig idee?
Geplaatste afbeelding   ANGELS DON'T ALWAYS HAVE WINGS, SOMETIMES THEY HAVE WHISKERS Geplaatste afbeelding    
  LOVE STARTS WITH A WET NOSE, AND ENDS WITH A TAIL

Arni
Arni
  • 1.149 berichten
  • 2 katten

#6 Geplaatst 16 januari 2014 - 20:58

Veel beterschap voor de zieke van de dag, Justin, maar als ze allemaal op rij ziek worden en hetzelfde mankeren, is er waarschijnlijk meer aan de hand. Gelukkig zijn de anderen er redelijk snel doorgevallen dus nu hopelijk ook.
Hopelijk is het iets onschuldig. Ik duim voor je

Ik weet dat ik niet perfect ben, maar ik ben er zo dichtbij, dat het bijna eng is 😜

Joske123
Joske123
  • 5.606 berichten
  • 7 katten

#7 Geplaatst 16 januari 2014 - 21:10

Ik ben juist terug van de da. Ze is er dus ook van overtuigd dat er hier weer iets in huis zit. De volgende dagen nogmaals de kakjes opsparen van alle katjes en dan testen op giardia en als het dat niet is dan nog verder gaan zien.

Gelukkig zijn ze er inderdaad relatief vlug weer door ;)

sandrake
sandrake
  • 634 berichten
  • 3 katten

#8 Geplaatst 16 januari 2014 - 21:11

hihi, Marcelleke.. misschien eet hij nu de porties van de anderen en wordt hij wat dikker he. En mss beter bestand tegen het virusje dat in je huis hangt.. veel succes!

Joske123
Joske123
  • 5.606 berichten
  • 7 katten

#9 Geplaatst 16 januari 2014 - 21:12

Bekijk berichtsandrake, op 16 januari 2014 - 21:11, zei:

hihi, Marcelleke.. misschien eet hij nu de porties van de anderen en wordt hij wat dikker he. En mss beter bestand tegen het virusje dat in je huis hangt.. veel succes!

Ik vrees dat hij wel eens het volgende slachtoffertje zal worden ;)

sandrake
sandrake
  • 634 berichten
  • 3 katten

#10 Geplaatst 16 januari 2014 - 21:17

tja als het gardia is, is dat moeilijk te vermijden vrees ik. Je gaat dan je handjes weer vol hebben, vrees ik. :duim: :duim:

Joske123
Joske123
  • 5.606 berichten
  • 7 katten

#11 Geplaatst 16 januari 2014 - 21:19

Bekijk berichtsandrake, op 16 januari 2014 - 21:17, zei:

tja als het gardia is, is dat moeilijk te vermijden vrees ik. Je gaat dan je handjes weer vol hebben, vrees ik. :duim: :duim:

Ik hoop van niet ;)

Ramsey68
Ramsey68
  • 130 berichten
  • 3 katten

#12 Geplaatst 16 januari 2014 - 21:35

Wat een pech zeg!
Veel sterkte!

Farailde7
Farailde7
  • 2.741 berichten
  • 1 katten

#13 Geplaatst 16 januari 2014 - 21:59

Dat meen je niet?! Jullie hebben echt geen geluk met al die griepjes en virussen hé... Hopelijk worden ze snel beter!
Mylo Banner

Ventteke
Ventteke
  • 2.256 berichten
  • 5 katten

#14 Geplaatst 16 januari 2014 - 22:01

Joske, Tora heeft het ook gehad, wou niet meer eten, dus dwangvoeren en naar de DA  Is goed erdoor gekomen en daarna heeft Zian het gehad. Maar die is ook al terug aan het eten. Hebben beiden koortswerende vloeistof, iets tegen de misselijkheid, langdurende antibiotica en veel water toegediend gekregen. Was een virusje! En omdat ze nog zo klein zijn, zijn ze er vlugger vatbaar voor. Ik hoop dat het vlug opgelost is bij je. :hug:

Bewerkt door Ventteke, 16 januari 2014 - 22:02.

KS2015

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#15 Geplaatst 16 januari 2014 - 22:32

Kan ook gewoon een griepje zijn heb het hier ook al voorgehad. Hopelijk niks ernstig.