Spring naar inhoud

- - - - -
Vermist

Poes Doopy is vermist, regio Buggenhout

vermist katin

• Dit onderwerp is gesloten Dit onderwerp is gesloten
13 reacties op dit onderwerp
Spinnetje29
Spinnetje29
  • 7 berichten

#1 Geplaatst 17 januari 2014 - 23:45

Op woensdagavond hebben we onze katin Doopy voor het laatst gezien. Ze gaat nooit ver van huis, zit altijd in de tuin en ligt te wachten op de vensterbank achteraan het huis tot we weer thuis zijn. Het is de eerste keer dat ze zomaar verdwijnt.

Doopy is geboren op 28 juli 2010 en gesteriliseerd. Ze is een eerder kleine kat. Ze is grijs van kleur, met verschillende soorten vlekken en schakeringen over haar héle lichaam. Opvallend is de blekere plek aan haar kopje.

Ze is geen knuffelaar, maar waardeert mensen in de buurt en kan soms wel eens speels uit de hoek komen.

De ene foto (in de tuin) is genomen in de zomer van 2012 (ik probeer nog te zoeken naar een recentere foto), de andere is genomen in oktober 2010 (zo zie je de schakering van kleur die nu iets vervaagd zijn).

We hopen haar héél snel terug te vinden.

Bijgevoegde thumbnails

• 534409_10151000723291140_1860730260_n.jpg
  • 53592_484668836139_3289609_o.jpg

moekeLien
moekeLien
  • 1.409 berichten
  • 5 katten

#2 Geplaatst 18 januari 2014 - 00:42

Draagt ze dit bandje nog?

Joske123
Joske123
  • 5.606 berichten
  • 7 katten

#3 Geplaatst 18 januari 2014 - 12:59

Ik voel met je mee en help duimen dat ze vlug terug thuis mag komen :hug:

BlackScorpion
BlackScorpion
  • 2 katten

#4 Geplaatst 18 januari 2014 - 13:10

Veel succes, hopelijk vinden jullie haar snel terug!
Geplaatste afbeelding   Geplaatste afbeelding

Randa
Randa
  • 6.208 berichten
  • 7 katten

#5 Geplaatst 18 januari 2014 - 14:47

succes met het terugvinden
Groetjes Randa en de poesjes Nisaba, Maicis, Storm, Trouble, Winter, Party, Kiri, Quecha, Quirina, Umika, Tessa, Lotje, Mira, Ziva and Sadie

Joske123
Joske123
  • 5.606 berichten
  • 7 katten

#6 Geplaatst 18 januari 2014 - 18:07

Het is wel een héél speciale kat, zo'n een beetje een schildpadje met de verkeerde kleuren ;). Maar echt wel een schoon beesteke. Nogmaals ik duim voor jullie, want ik weet wat het is om je katje te moeten missen ...

spirou2007
spirou2007
  • 4.009 berichten
  • 5 katten

#7 Geplaatst 19 januari 2014 - 17:58

't is een mooi beestje!

hopelijk is ze vlug terug!!!!
:) :)

Spinnetje29
Spinnetje29
  • 7 berichten

#8 Geplaatst 19 januari 2014 - 22:17

Ik wou toch even melden dat ze daarnet aan ons slaapkamerraam stond te miauwen. Na 4 lange dagen is ze terug. Ze was wel helemaal uitgehongerd en een beetje de kluts kwijt. Maar ze ziet er niet ziek uit.
Ik ben héél erg blij om haar terug bij ons te hebben. Het bandje had ze niet meer aan omdat ze het vroeger altijd zelf uitkreeg. Ze is niet gechipt, maar ik denk dat ik dit misschien toch best laat doen. Ik denk niet dat ze was weg gelopen, eerder dat ze ergens per ongeluk zal opgesloten zijn. Doopy is een hele mooie poes, geen knuffelpoes, maar ze stelt wel gezelschap op prijs. Maar daarnet heeft ze toch wel wat knuffels moeten ondergaan...

moekeLien
moekeLien
  • 1.409 berichten
  • 5 katten

#9 Geplaatst 19 januari 2014 - 22:39

Bekijk berichtSpinnetje29, op 19 januari 2014 - 22:17, zei:

Ik wou toch even melden dat ze daarnet aan ons slaapkamerraam stond te miauwen. Na 4 lange dagen is ze terug. Ze was wel helemaal uitgehongerd en een beetje de kluts kwijt. Maar ze ziet er niet ziek uit.
Ik ben héél erg blij om haar terug bij ons te hebben. Het bandje had ze niet meer aan omdat ze het vroeger altijd zelf uitkreeg. Ze is niet gechipt, maar ik denk dat ik dit misschien toch best laat doen. Ik denk niet dat ze was weg gelopen, eerder dat ze ergens per ongeluk zal opgesloten zijn. Doopy is een hele mooie poes, geen knuffelpoes, maar ze stelt wel gezelschap op prijs. Maar daarnet heeft ze toch wel wat knuffels moeten ondergaan...
Oef!! Klinkt inderdaad alsof ze ergens heeft vastgezeten! Veel plezier met poes! En ja, haar laten chippen!

Joske123
Joske123
  • 5.606 berichten
  • 7 katten

#10 Geplaatst 19 januari 2014 - 22:50

Ik ben blij voor jullie dat ze terug thuis is  !!!
Onze katjes waren ook niet gechipt maar na de vermissing van Jefke (6 maanden geleden en nog altijd niet terug :() Worden ze hier nu één voor één gechipt. Vertroetel haar maar héél veel ;)

spirou2007
spirou2007
  • 4.009 berichten
  • 5 katten

#11 Geplaatst 19 januari 2014 - 23:48

ohhhh, tofffffff, ben blij ze, toch weer een katje terug bij 'zijn familie' :)   :dancer:
:) :)

snoopy
snoopy
  • 6.261 berichten
  • 5 katten

#12 Geplaatst 20 januari 2014 - 08:09

Super dat ze weer terug is. En zoals je zegt, misschien toch maar best laten chippen.
Geplaatste afbeelding

Sabine2
Sabine2
  • 8.834 berichten
  • 4 katten

#13 Geplaatst 20 januari 2014 - 09:45

Fijn dat ze terug is :thumb:
Ik heb de mijne ook allemaal laten chippen. En een luikje in de deur van mijn tuinhuis laten plaatsen. Als er ooit een dutske daar opgesloten geraakt, kan het er terug uit.

Katjes zijn net als chocolaatjes, het is moeilijk om het bij ééntje te houden :paw
The devil has work for idle paws :x
www.dendermondsezwervertjes.org

Randa
Randa
  • 6.208 berichten
  • 7 katten

#14 Geplaatst 20 januari 2014 - 14:09

fijn dat ze terug is dan mag hier een :slot:
Groetjes Randa en de poesjes Nisaba, Maicis, Storm, Trouble, Winter, Party, Kiri, Quecha, Quirina, Umika, Tessa, Lotje, Mira, Ziva and Sadie

Ook gelabeld met één of meerdere van deze sleutelwoorden: Vermist, vermist, katin