Spring naar inhoud

- - - - -

royal canin ragdollbrokjes

• Log in om te reageren
3 reacties op dit onderwerp
marleen57
marleen57
  • 3.331 berichten
  • 2 katten

#1 Geplaatst 18 januari 2014 - 01:54

HEEFT NG IEMND ERVARING MET DEZE BROK IK WIL IJN LATEN OVERSCHAKEELEN OPROYAL CANIN
Geplaatste afbeelding

Nashota
Nashota
  • 17.996 berichten
  • 2 katten

#2 Geplaatst 18 januari 2014 - 09:12

Je moet het natuurlijk helemaal zelf weten maar..... zo geweldig is RC helemaal niet, er zijn veel betere brokjes te koop, RC is een van de duurste maar heeft bv maar iets van 45% vlees.
En al die "ras brokjes" zijn zo'n onzin, de ene brok is groter dan de ander dat is waar (bv de MaineCoon brok) maar voor de rest zou ik niet weten waarom ieder ras z'n eigen brok zou moeten hebben,
een kat is een kat welk jasje hij ook draagt, zo is er tenslotte ook geen brok voor de "huiskatjes" wat moeten die stumpers dan wel eten van RC :catscratchhead

Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.

Groetjes. Ina :hoi:

CVR
CVR
  • 572 berichten
  • 4 katten

#3 Geplaatst 18 januari 2014 - 11:19

Ik geef RC sensible aan mijn ragdolls,ik heb die RC voor ragdolls onlangs geprobeerd en daar spuwden  ze enorm van .Maar ja de ene poes is de andere niet he.Het is een beetje aftasten wat best is ;)

marleen57
marleen57
  • 3.331 berichten
  • 2 katten

#4 Geplaatst 19 januari 2014 - 02:21

ik gaf ze eerst rc indoor , nu ben ik vandg overgeschakeld naar rc ragdoll , mijn raggie's hebben altijd goed op rcbrokjes geleefd nooit diarree aaltijd even levenslustig en speels , , tussendoor geef ik ze gekookte kippefilet maar rauw eet alleen parker , dori en demi trekken hun neus ervoor op ,
Geplaatste afbeelding