Spring naar inhoud

- - - - -

Verlamde kat en dashond zijn beste maatjes

• Log in om te reageren
7 reacties op dit onderwerp
SachaMira
SachaMira
  • 1.124 berichten
  • 3 katten

#1 Geplaatst 18 januari 2014 - 11:52

Het verhaal van Ruth en Idgie bewijst nog maar eens dat kat en hond dikke vriendjes kunnen zijn.

http://www.hln.be/hl...e-maatjes.dhtml

Joske123
Joske123
  • 5.606 berichten
  • 7 katten

#2 Geplaatst 18 januari 2014 - 13:16

heel leuk en lief .... maar ik weet niet of dat katje nog een volwaardig leven kan hebben? Ik hoop van wel want het ziet er wel goed uit,

Ephiny
Ephiny
  • 4.874 berichten
  • 4 katten

#3 Geplaatst 18 januari 2014 - 14:53

Bekijk berichtJoske123, op 18 januari 2014 - 13:16, zei:

heel leuk en lief .... maar ik weet niet of dat katje nog een volwaardig leven kan hebben? Ik hoop van wel want het ziet er wel goed uit,

Dat was bijna exact mijn reactie... Het is superschattig, maar qua levenskwaliteit weet ik het ook niet. Gelukkig heeft ze dus een vriendje!
Those who don't believe in magic, will never find it

SachaMira
SachaMira
  • 1.124 berichten
  • 3 katten

#4 Geplaatst 18 januari 2014 - 16:15

Bekijk berichtEphiny, op 18 januari 2014 - 14:53, zei:

Dat was bijna exact mijn reactie... Het is superschattig, maar qua levenskwaliteit weet ik het ook niet. Gelukkig heeft ze dus een vriendje!

Als er genoeg kracht in de voorpootjes zit kan het mogelijk zijn om haar te leren lopen met een dierenrolstoel harnas.  Ze ziet er levendig en gelukkig uit...  Ik zou toch ni voor euthanasie kiezen zolang er weinig tot geen lijden is.

Joske123
Joske123
  • 5.606 berichten
  • 7 katten

#5 Geplaatst 18 januari 2014 - 16:52

Akkoord, zolang ze haar maar niet gaan gebruiken als rariteit! Het is tenslotte een dierenwinkel, dus daar vrees ik dan een beetje voor ;)

Ephiny
Ephiny
  • 4.874 berichten
  • 4 katten

#6 Geplaatst 18 januari 2014 - 20:36

Bekijk berichtSachaMira, op 18 januari 2014 - 16:15, zei:

Als er genoeg kracht in de voorpootjes zit kan het mogelijk zijn om haar te leren lopen met een dierenrolstoel harnas.  Ze ziet er levendig en gelukkig uit...  Ik zou toch ni voor euthanasie kiezen zolang er weinig tot geen lijden is.

Zo ver had ik zelfs nog niet gedacht (euthanasie). Het ziet er gewoon uit alsof ze echt niet ver geraakt, en dat is toch voor geen enkel dier aangenaam? En ik had ook niet de indruk dat er sprake was van een rolstoelharnas.
Maar je hebt gelijk hoor, ze ziet er levendig uit enzo. En er wordt in ieder geval goed voor haar gezorgd!
Those who don't believe in magic, will never find it

Evyke81
Evyke81
  • 3 katten

#7 Geplaatst 19 januari 2014 - 02:30

Haar voorpootjes staan toch ook niet zoals het hoort vind ik.

Heb er vooral medelijden mee :8

Geplaatste afbeelding
www.kattenopvangwaasland.com

Kegi
Kegi
  • 1.341 berichten
  • 2 katten

#8 Geplaatst 20 januari 2014 - 11:40

Moet eerlijk zeggen dat ik het filmpje niet heb kunnen uitkijken. Vind het zo zielig om te zien hoe dit katje zich vooruit moet bewegen. Het ziet er wel gelukkig uit, maar toch...