Spring naar inhoud

- - - - -

Alternatief Haman?

Haman

• Log in om te reageren
6 reacties op dit onderwerp
dolfjeweerwolfje
dolfjeweerwolfje
  • 13.875 berichten
  • 4 katten

#1 Geplaatst 19 januari 2014 - 06:44

Ik ben in Turkije eens naar een Haman geweest (wel zo eentje op het domein van het hotel.).
Ik moet zeggen.... heb nog nooit zo'n zacht velleke gehad en ik bruinde veel sneller en egaler!

Mijn vraag is nu dus of er alternatieven zijn hiervoor? Is een goede scrub in een schoonheidssalon hetzelfde??
Misschien is er wel ergens een Haman?

Auryn
Auryn
  • 1.253 berichten
  • 2 katten

#2 Geplaatst 19 januari 2014 - 08:34

Goh ik heb net "hammam Antwerpen" ingegeven in google (ik weet niet waar jij juist woont, dus heb ik maar even in mijn omgeving gezocht) en ik kreeg gelijk 10 adressen.
Sommige adressen zijn inderdaad wellnesscentres maar minstens 1tje is blijkbaar een echte hammam (wel een marokkaans ipv turkse, geen idee of dit een verschil geeft)
Ik weet niet of je gemakkelijk in Antwerpen Centrum kan geraken maar deze zou vlak bij het Centraal Station liggen.
Hammam Almagrheb

Ik heb over deze hammam ook een blogpost van iemand die daar geweest is, gevonden zodat je al wat meer te weten kan komen moest hij je aanspreken.
En de prijs lijkt ook nog heel goed mee te vallen in tegenstelling tot wat je soms in turkse hotels betaald. Ik heb het daar ook al een paar keer laten doen, echt zalig maar soms vrij prijzig.

Bewerkt door Auryn, 19 januari 2014 - 08:36.

"Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

hilleke
hilleke
  • 19.510 berichten

#3 Geplaatst 19 januari 2014 - 09:02

Hier is er een Hamam: http://www.saunahezemeer.com/website/  supergoeie sauna ook, als ik Antwerpen woonde ging ik er veel naartoe, nu is het wat ver helaas.

Inge91
Inge91
  • 12.578 berichten

#4 Geplaatst 19 januari 2014 - 09:58

hilleke, op 19 januari 2014 - 09:02, zei:

Hier is er een Hamam: http://www.saunahezemeer.com/website/  supergoeie sauna ook, als ik Antwerpen woonde ging ik er veel naartoe, nu is het wat ver helaas.

Inderdaad een heel goeie sauna, niet alleen de haman is er goed de andere sauna's zijn ook super

Geplaatste afbeelding

Kaprice
Kaprice
  • 4.989 berichten
  • 2 katten

#5 Geplaatst 19 januari 2014 - 10:31

sauna hezemeer is inderdaad uitstekend voor al hun sauna's, massages enzo
mijn schoonzussen uit de kempen gaan er regelmatig een dagje heen...

kheb hen dan ook al meermaals als cadeautje een cadeaubon van een massage gegeven

wel best reserveren op voorhand als je niet van "naast de deur" komt!

Nele
Nele
  • 4.789 berichten
  • 8 katten

#6 Geplaatst 19 januari 2014 - 11:17

brr, voor mij nooit meer, aan mijn benen was het ronduit pijnlijk. ik heb sowieso heel gevoelige zenuwuiteinden (heeft dokter eens gezegd) vooral aan mijn benen, en ik heb toen echt op mijn tanden moeten bijten!
voor mijn velleke was het idd wel goed :)
Geplaatste afbeelding

dolfjeweerwolfje
dolfjeweerwolfje
  • 13.875 berichten
  • 4 katten

#7 Geplaatst 19 januari 2014 - 20:42

hilleke, op 19 januari 2014 - 09:02, zei:

Zal ik eens nader bekijken sè! Bedankt!