#16 Geplaatst 20 januari 2014 - 11:25
Hier is onze chi er heel content van, door de dag doen we het deurke eraf, allen bij etenstijd zet ik het eraan.
De katjes liggen er graag bovenop in het bloemenmandje. Dus plezier voor beiden.
#17 Geplaatst 20 januari 2014 - 11:43
catherine, op 20 januari 2014 - 11:25, zei:
Hier is onze chi er heel content van, door de dag doen we het deurke eraf, allen bij etenstijd zet ik het eraan.
De katjes liggen er graag bovenop in het bloemenmandje. Dus plezier voor beiden.
Bloemenmandje? Op jouw foto's zie ik een kussentje met luipaardmotief?
#18 Geplaatst 20 januari 2014 - 12:10

Ik heb het ook al willen bestellen, maar mij poezel ligt nog het liefst van al in het salon

dolfjeweerwolfje, op 20 januari 2014 - 11:43, zei:
Bloemenmandje? Op jouw foto's zie ik een kussentje met luipaardmotief?

#20 Geplaatst 20 januari 2014 - 23:02
Zou dat ook wel in huis willen halen, maar mijn katten liggen zoals die van Inge91 ook liefst in het salon, mijn zetel en liefst van al als ik er ook in lig. Al 'zagen' ze wel dat er een dekentje op mijn schoot ligt dan, anders schuiven ze gemakkelijk van mijn benen (helpt om me niet dik te voelen

Ze komen 5x per minuut terug tot ik onder een lakentje lig, dan vleien ze zich er lekker knus bovenop voor een paar uurtjes. (wel handig om mijn enkel de nodige rust te geven, al wordt het behoorlijk zwaar na een uurtje of 2

Wat ben je eigenlijk van plan om aan dat huisje te 'pimpen'? Dacht gelezen te hebben dat je het wou updaten?
Al vind ik het zo zeker ook mooi genoeg

#21 Geplaatst 21 januari 2014 - 00:35
dolfjeweerwolfje, op 20 januari 2014 - 10:58, zei:
Heb jij er 'veranderingen' aan gedaan?
Nee , eigenlijk helemaal niet , ik vind hem perfect zo

Ik combineer het huisje wel met volgende mandjes :
http://www.zooplus.n...n/pluche/114512
Eéntje erin en ééntje erop en dat koordje aan dat mandje is dan net perfect om het bovenste mandje vast te maken in de achterste hoek (aan de railing) want anders als je nogal hevige katten hebt durft het er wel eens afvallen of op de trap eindigen.
Mijn katten zijn alle drie dol op die mandjes dus dat kwam goed uit

Ik ben deze huisjes ookal erg veel "gepimpt" tegengekomen en ik moet zeggen ook ontzettend leuk

#22 Geplaatst 21 januari 2014 - 01:19

#23 Geplaatst 22 januari 2014 - 13:25

Ik heb het nog steeds niet besteld

maar ik heb wel een keramieke bron besteld

Ik vind dit huisje echt zo mooi en ja je hebt mij nu heel jaloers gemaakt

Ook gelabeld met één of meerdere van deze sleutelwoorden: kattenhuis
De katjes →
Out-door →
Heeft iemand ervaring met dit kattenhuis?Gestart door dolfjeweerwolfje, 01 nov 2013 ![]() |
|
![]() |