Spring naar inhoud

- - - - -

Ervaring met Dierenkliniek De Brem in Lille?

• Log in om te reageren
4 reacties op dit onderwerp
Kimporters
Kimporters
  • 465 berichten
  • 3 katten

#1 Geplaatst 21 januari 2014 - 12:53

Vandaag gaat Gin voor z'n testen HCM, PKD, FELV,..
Wij zijn door onze dierenarts doorverwezen naar deze dierenkliniek. Heeft hier iemand ervaring mee ?

Ik ben doodnerveus en hoop dan ook op een goeie uitslag, hopen jullie mee ?

Liefdevolle pootjes van Gin*, Latté en Lou

#2 Geplaatst 21 januari 2014 - 13:01

Geen ervaring met die dierenkliniek,
Maar ik zal wel lustig duimen voor een goeie uitslag :thumb: :thumb: :thumb: ,

Blijf jezelf.... er zijn al anderen genoeg  Geplaatste afbeeldingGeplaatste afbeelding

Inge91
Inge91
  • 12.579 berichten

#3 Geplaatst 21 januari 2014 - 14:47

Ik ken de kliniek ook niet, maar duimen ga ik doen :duim:
Geplaatste afbeelding

Kimporters
Kimporters
  • 465 berichten
  • 3 katten

#4 Geplaatst 21 januari 2014 - 14:58

Ja z'n testen worden uitgesteld naar 30januari bij Stephane Albers in Berchem. Ik had een aantal reviews gelezen van die persoon in dierenkliniek de Brem en heb m'n mening herzien en afgebeld en bij iemand anders gegaan
Liefdevolle pootjes van Gin*, Latté en Lou

*bonnie*
*bonnie*
  • 4.118 berichten
  • 7 katten

#5 Geplaatst 25 januari 2014 - 00:30

Ik heb al gereageerd op een ander forum.

Ik heb met die kliniek een hele slechte ervaring gehad jaren geleden, wel met een hond en niet met een kat maar mij zien ze daar nooit meer terug.  Ik heb mijn hond hier in spoed moeten laten opereren bij de dichtstbijzijnde dierenarts door hun schuld.
Ik had het gevoel dat het fout ging na haar sterilisatie maar ze hadden mij afgewimpeld met "je moet niet meer op controle komen, zelfs niet voor de hechtingen want die lossen wel op"  , heb nog 2 keer met hen contact opgenomen of ik niet op controle moest komen omdat de hond nogal chagrijnig reageerde en toen zeiden ze dat ik gewoon een flauwe hond had en niet moest langskomen...  Toen die hond mij wilde bijten toen ik naar de wonde wilde kijken heb ik mijn vriend meteen naar een dierenarts hier gestuurd en ze moest een spoedoperatie ondergaan toen.