Spring naar inhoud

- - - - -

Scotch zegt hallo aan alle KS'ers ;)

• Log in om te reageren
26 reacties op dit onderwerp
Inavanthielen
Inavanthielen
  • 2 katten

#16 Geplaatst 22 januari 2014 - 13:57

Welkom lieve Scotch....wat een poepie :loveshower:
Geplaatste afbeelding   ANGELS DON'T ALWAYS HAVE WINGS, SOMETIMES THEY HAVE WHISKERS Geplaatste afbeelding    
  LOVE STARTS WITH A WET NOSE, AND ENDS WITH A TAIL

BlackScorpion
BlackScorpion
  • 2 katten

#17 Geplaatst 22 januari 2014 - 15:10

Eventjes tussendoor, maar in je kattenprofiel staat denk ik een foutje.
Er staat bij geboren in augustus 2014, lijkt me raar ;).
Geplaatste afbeelding   Geplaatste afbeelding

Sally1987
Sally1987
  • 80 berichten

#18 Geplaatst 22 januari 2014 - 17:57

Wat een leukerd!

sandrake
sandrake
  • 634 berichten
  • 3 katten

#19 Geplaatst 22 januari 2014 - 19:48

wat een cutie, hij ziet er wel een beetje ondeugend uit ... ;) ;)

Stefanie D.
Stefanie D.
  • 133 berichten
  • 1 katten

#20 Geplaatst 22 januari 2014 - 22:10

Bekijk berichtBlackScorpion, op 22 januari 2014 - 15:10, zei:

Eventjes tussendoor, maar in je kattenprofiel staat denk ik een foutje.
Er staat bij geboren in augustus 2014, lijkt me raar ;).

Bedankt ! Is ondertussen aangepast si ;)
En over het stilzitten / poseren van Scotch.
Vergeet het maar hoor, van de 40 foto's heb ik er meestal één of twee waarop de kleine deugniet 'stil zit'

Bekijk berichtJoske123, op 22 januari 2014 - 10:35, zei:

't is dadde... maar een mooie gesprekspartner is ook al leuk, toch? :lachen:

Momenteel kan hij net dat beetje meer dan praten alleen :p Maar de poezekes zullen zich moeten haasten want midden februari ist uit met de pret ;)

Joske123
Joske123
  • 5.606 berichten
  • 7 katten

#21 Geplaatst 22 januari 2014 - 22:13

Bekijk berichtStefanie D., op 22 januari 2014 - 22:10, zei:

Bedankt ! Is ondertussen aangepast si ;)
En over het stilzitten / poseren van Scotch.
Vergeet het maar hoor, van de 40 foto's heb ik er meestal één of twee waarop de kleine deugniet 'stil zit'

Momenteel kan hij net dat beetje meer dan praten alleen :p Maar de poezekes zullen zich moeten haasten want midden februari ist uit met de pret ;)

Sorry al mijn meisjes zijn gesteriliseerd !!! :lachen:

Stefanie D.
Stefanie D.
  • 133 berichten
  • 1 katten

#22 Geplaatst 22 januari 2014 - 22:19

Bekijk berichtsandrake, op 22 januari 2014 - 19:48, zei:

wat een cutie, hij ziet er wel een beetje ondeugend uit ... ;) ;)

Bekijk berichtspirou2007, op 21 januari 2014 - 23:30, zei:

ohhh :rub:  zo'n schoon en lief beestje :rub:
't ziet er een brave deugniet uit met zijn blinkende oogskes (vol kapoenestreken)

Ik wens u  nog heel lang veeeeeeeeel geluk en plezier met Scotchke!!!!!  :dancer: :cheer:

Scotch is een echt (B)engeltje met de grote B :p Dankzij zijn gekke streken lachen we hier véél af hoor !

Bekijk berichtJoske123, op 22 januari 2014 - 22:13, zei:

Sorry al mijn meisjes zijn gesteriliseerd !!! :lachen:

Haha, hij zal zich dan verder moeten amuseren met zijn pluchen mandje :p (Gelukkig komen daar geen pluchen poezeltjes van) looool
Meneer is volgens mij volop aan het 'puberen' … :p

Stefanie D.
Stefanie D.
  • 133 berichten
  • 1 katten

#23 Geplaatst 22 januari 2014 - 22:25

Bedankt voor al de lieve commentaren iedereen ! Wij (Scotch and myself) worden hier zo vrolijk van ! :flower:

Joske123
Joske123
  • 5.606 berichten
  • 7 katten

#24 Geplaatst 22 januari 2014 - 22:26

Bekijk berichtStefanie D., op 22 januari 2014 - 22:19, zei:

Scotch is een echt (B)engeltje met de grote B :p Dankzij zijn gekke streken lachen we hier véél af hoor !

Haha, hij zal zich dan verder moeten amuseren met zijn pluchen mandje :p (Gelukkig komen daar geen pluchen poezeltjes van) looool
Meneer is volgens mij volop aan het 'puberen' … :p

Haha, we hadden dat ook met Juleke, hij was hier als baby van 5 dagen .... toen hij zo'n 6 maanden was begon hij constant z'n mama-beer te verkrachten ... och arme !!!! Direct de da gecontacteerd en een paar dagen later mocht hij al worden gecastreerd ... oef... de pluchebeer heeft het overleefd ;)

Stefanie D.
Stefanie D.
  • 133 berichten
  • 1 katten

#25 Geplaatst 22 januari 2014 - 22:34

Bekijk berichtJoske123, op 22 januari 2014 - 22:26, zei:

Haha, we hadden dat ook met Juleke, hij was hier als baby van 5 dagen .... toen hij zo'n 6 maanden was begon hij constant z'n mama-beer te verkrachten ... och arme !!!! Direct de da gecontacteerd en een paar dagen later mocht hij al worden gecastreerd ... oef... de pluchebeer heeft het overleefd ;)

Oooch, maar 5 dagen oud. Wat moet dat een klein scheetje geweest zijn ! Gelukkig is hij goed terecht gekomen ! Ze worden toch snel groot hé...
Scotch mag zich nog even uitleven. Want straks is het gedaan met de pret ;)

Joske123
Joske123
  • 5.606 berichten
  • 7 katten

#26 Geplaatst 22 januari 2014 - 22:46

Bekijk berichtStefanie D., op 22 januari 2014 - 22:34, zei:

Oooch, maar 5 dagen oud. Wat moet dat een klein scheetje geweest zijn ! Gelukkig is hij goed terecht gekomen ! Ze worden toch snel groot hé...
Scotch mag zich nog even uitleven. Want straks is het gedaan met de pret ;)

Marcelleke is nu zo'n dikke 4 maanden oud ... hij ziet er nog zo verschrikkelijk klein en baby-achtig uit .... Dus normaal moet hij zo rond half februari worden gecastreerd en 't lijkt me zo'n klein dingetje ...

Marcelleke was ook maar 4 weken oud, z'n mama was omver gereden :( ... hij is het broertje van Jefke die al 6 maanden is vermist :( (Jefke zelf is hier aangekomen als hij 1 dag oud was, hij was hier 1,5 jaar mijn allerliefste lieveling !!!) Marcelleke is nu mijn nieuwe lieveling, maar Jefke is absoluut nog niet vergeten, ik mis hem nog elke dag !!!.

Stefanie D.
Stefanie D.
  • 133 berichten
  • 1 katten

#27 Geplaatst 22 januari 2014 - 22:58

Bekijk berichtJoske123, op 22 januari 2014 - 22:46, zei:

Marcelleke is nu zo'n dikke 4 maanden oud ... hij ziet er nog zo verschrikkelijk klein en baby-achtig uit .... Dus normaal moet hij zo rond half februari worden gecastreerd en 't lijkt me zo'n klein dingetje ...

Marcelleke was ook maar 4 weken oud, z'n mama was omver gereden :( ... hij is het broertje van Jefke die al 6 maanden is vermist :( (Jefke zelf is hier aangekomen als hij 1 dag oud was, hij was hier 1,5 jaar mijn allerliefste lieveling !!!) Marcelleke is nu mijn nieuwe lieveling, maar Jefke is absoluut nog niet vergeten, ik mis hem nog elke dag !!!.

Oei, dat wist ik niet van Jefke :( Hoe jammer… Ik kan het mij niet voorstellen hoe ik me zou voelen wanneer Scotch opeens spoorloos blijkt te zijn… Wou dat ik jou nu een dikke knuffel kon geven, maar ik vertrouw erop de Marcelleke die taak voor mij volbrengt.