Spring naar inhoud

- - - - -

Paardjes

• Log in om te reageren
28 reacties op dit onderwerp
brithany
brithany
  • 7.775 berichten
  • 7 katten

#1 Geplaatst 26 augustus 2009 - 00:39

Wie heeft er hier allemaal een paard?

Of rijd er paard?
Geplaatste afbeelding

Guest_Amelie_*
Guest_Amelie_*

#2 Geplaatst 26 augustus 2009 - 06:12

Neen zenne, ben daar bang van :(

Guest_jyotsna_*
Guest_jyotsna_*

#3 Geplaatst 26 augustus 2009 - 09:17

ik heb er zelf geen, maar rij al wel een jaar of 10 paard :)
nu rijd ik bij mensen thuis, vooral wandelingen, niet veel in de paddock

Karolientje
Karolientje
  • 18.393 berichten
  • 5 katten

#4 Geplaatst 26 augustus 2009 - 09:20

Vroeger wel nog heel regelmatig paardgereden bij een oom, tot die zijn paarden ineens besloot te verkopen :evil:
Nu heel af en toe nog eens een keertje bij gelegenheid bij vrienden of kennissen die paarden hebben. Ik zou het heel graag vaker doen, maar wegens tijdgebrek momenteel is dat jammer genoeg niet meteen mogelijk. Al vind ik het wel heerlijk om te doen!
Geplaatste afbeelding

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#5 Geplaatst 26 augustus 2009 - 09:29

Ik rij ook paard, heb een jaar paardenschool gevolgd in Bilzen.
Maar nu is het wel al heel lang geleden dat ik weekelijks ga rijden, nu rij ik alleen een op vakantie in Kreta ofzo.... nu in september ga ik 3 uren rijden in de ardennen.

Guest_*mikkeke*_*
Guest_*mikkeke*_*

#6 Geplaatst 26 augustus 2009 - 10:31

Ik heb jaren lang gereden en ook aan wedstrijdrijden gedaan.
Soms mis ik het nog wel maar een eigen paard is zoveel werk en daar heb ik op het moment echt geen tijd voor. Wil er dan echt 100% de tijd voor hebben, merk wel dat mijn meisjes ook steeds meer intresse krijgen voor paardjes dus dat is wel leuk :)

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#7 Geplaatst 26 augustus 2009 - 11:18

Ik rij geen paard, en heb er ook een beetje bang voor :oops: . Heb ooit in Hongarije wel op een paard gezeten omdat mijn man zo aandrong, maar ik heb er niet meteen van genoten.
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Guest_shivers_*
Guest_shivers_*

#8 Geplaatst 26 augustus 2009 - 11:20

Ik rijd al heel mijn leven lang.
Altijd ook zelf paarden gehad.
3 jaar geleden heb ik ze na heeeeeel veel pijn en verdriet toch weggedaan omdat ik er echt geen tijd meer voor had... :cry:

Mieke'tje
Mieke'tje
  • 7.498 berichten
  • 2 katten

#9 Geplaatst 26 augustus 2009 - 20:44

Ik heb nog paard gereden, maar ja ik moest dat als kind met mijn eigen zakgeld betalen en met het ouder worden, ben ik dat gestopt. Ik heb toen nog een tijdje met een paard gereden van een kennis, maar dat is dan ook verwaterd. Mijn tante heeft een paard, maar ze heeft nog nooit gevraagd of voorgesteld om eens met haar zwartje te rijden (wat ik wel versta) dus sinds een paar jaar doe ik het niet meer. Ik vind het wel jammer, want ik deed het wel graag en ik vind het prachtige dieren!
Geplaatste afbeelding

Guest_alturas_*
Guest_alturas_*

#10 Geplaatst 26 augustus 2009 - 22:45

Ik heb vroeger ook nog paard gereden.
Omdat ik een hele slechte rug heb en ook al een operatie achter de rug heb ben ik er mee gestopt.
Nu rijd de dochter paard en als ik het zie heb ik toch weer heel veel zin om er weer op te kruipen hoor.
Ik weet zeker dat ik het nog ga terug doen.
Wie weet komt er hier ooit nog wel een eigen paard. ( wel nog een droom van mij en de dochter )

Guest_Elien_*
Guest_Elien_*

#11 Geplaatst 27 augustus 2009 - 12:53

Ik rij 12 jaar paard en heb dan ook 4 paarden thuis staan, waarvan 3 hier geboren ;) Maar ik zal er anders eens topic over openen met foto's :LOL:

Guest_Dirk&Debby_*
Guest_Dirk&Debby_*

#12 Geplaatst 27 augustus 2009 - 16:19

Ik rij al sinds mijn 8 jaar paard.Eerst western gereden,dan dressuur in LRV,dan met de koets en dan vond ik het tijd om een eigen paard te kopen.Het was een 3/4 fries.Prachtig was ze.Ze was net nog geen 2 jaar oud.Ik heb haar zelf zadelmak gemaakt en de kneepjes van dressuur.Ze was ook heel aanhankelijk,ze volgde me overal op de wei en gooide zelfs mijn kruiwagen om :evil: .
Op haar 5 jaar heb ik ze laten dekken door een fries,maar toen ben ik bij mijn vriend weggegaan en was ik genoodzaakt om mijn lieveling te verkopen. :(
Ik heb bij de mensen die ze aankochten haar veulen mogen bekijken :heart: .
Heb nu zelf 2 kindjes van 1 en 2 jaar,dus ik zal nog een tijdje niet aan een eigen paardje moeten denken.Maar mis het wel erg,ook omdat wij in de bossen wonen en elke dag komen ze hier met paarden voorbij. :evil:
groetjes debby

Guest_Dirk&Debby_*
Guest_Dirk&Debby_*

#13 Geplaatst 27 augustus 2009 - 16:24

Oh ja,we hebben hier zelfs een tinker gehad,mijn man is lessen gaan volgen om te paardrijden en toen kochten we een tinker.Doodbraaf paard.
Maar hij durfde met mijn man zijn voeten spelen en hij stijgerde 1 keer en mijn man had schrik om te gaan wandelen.Ik was zwanger dus ik kon niets doen,maar met de kindjes op komst hadden we dan toch besloten om hem weg te doen.
Geplaatste afbeelding
groetjes debby

Nahs
Nahs
  • 2.719 berichten
  • 8 katten

#14 Geplaatst 27 augustus 2009 - 16:46

ik rij weeklijks een uur in de les, en het liefst gewoon buitenritjes

mobius
mobius
  • 7.516 berichten
  • 2 katten

#15 Geplaatst 29 augustus 2009 - 10:59

Ik heb jarenlang gereden, ooit even een eigen paardje gehad maar wegens omstandigheden moeten verkopen :cry:
Helaas is een eigen paard alleen weggelegd voor mensen met geld en dat heb ik niet :cry: :cry: :cry:
Ik reed vaak op paarden van anderen maar ook dat is nu weer een tijd geleden. Paarden zijn echt een passie voor mij maar ik heb dus niet het geluk ervan te kunnen genieten