Spring naar inhoud

- - - - -

Paardjes

• Log in om te reageren
28 reacties op dit onderwerp
Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#16 Geplaatst 29 augustus 2009 - 11:03

heb in t buitenland veel paard gereden , maar ben er een pAAR jaar geleden eens afgevallen en sindsdien erg bang , vorig jaar kroop ik er weer even op maar dat was met een klein hartje

Zou t graag weer overwinnen!
poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding

Guest_ijammeke_*
Guest_ijammeke_*

#17 Geplaatst 29 augustus 2009 - 13:04

Als kind had ik ook graag paard gereden. Maar liep tegen een veto van de arts aan. :evil:

En nu zal het er zeker nooit meer van komen. :8

Umbaba
Umbaba
  • 343 berichten
  • 1 katten

#18 Geplaatst 01 oktober 2009 - 22:04

Heb vroeger een haflinger gehad, maar voorlopig door omstandigheden paardloos. Hopelijk kan ik ooit de draad herpakken.

intu
intu
  • 432 berichten
  • 6 katten

#19 Geplaatst 28 oktober 2009 - 02:47

Momenteel heb ik 1 paardje, djazz, merrie kruising van een pinto en paint.
Nu 2.5jaar oud en net onder het zadel.
2 maand geleden heb ik mijn 4.5 jaarse pinto merrie moeten verkopen omdat de klik tussen ons er niet meer was en ik haar zelfs niet meer kon bereiden.
heb haar van stal moeten verplaatsen en was teveel voor haar.

volgend jaar komt er nog een zwarte pony bij voor mijn dochter die ook bij ons op stalling staat.
haar baasje rijdt er nog 1 wedstrijdseizoen mee en dan is ze volledig voor ons alleen.

Guest_Fairy_*
Guest_Fairy_*

#20 Geplaatst 28 oktober 2009 - 07:26

Ik was 6 jaar geleden begonnen met rijlessen en vond dat zalig, maar toen kochten we onze labrador en kroop mijn tijd daarin; vond het heel jammer, maar financieel is het momenteel ook niet haalbaar om les te nemen, laat staan een paard te hebben

Guest_Pinkbubblegum_*
Guest_Pinkbubblegum_*

#21 Geplaatst 01 november 2009 - 23:49

Ik heb vroeger heel lang paardgereden :)

Dinnie
Dinnie
  • 215 berichten
  • 5 katten

#22 Geplaatst 02 november 2009 - 08:33

Ik heb hier twee hengsten, Rimrok Palm (22 jaar) Malapolski klophengst en Captain Tardee (11 jaar) American Paint Horse.
Het zijn m'n twee lieverds.
Prins Tody :fishbowl , Rino Rossi :eat2 ,¨Principessa Jélina :catscratch , Fiddel, Boullie en Dinnie

Guest_Fleterna's evita_*
Guest_Fleterna's evita_*

#23 Geplaatst 02 november 2009 - 18:51

Ik heb zo een 13 jaar lang paargereden, vooral jumpings, dat was gewoon zalig. ;)

English Rose
English Rose
  • 2.906 berichten
  • 3 katten

#24 Geplaatst 02 november 2009 - 19:03

Ik heb als kind ook gereden, maar de manèges waren nooit echt fijn of niet in orde. Heb het dan maar opgegeven. Maar ik deed het wel heel graag :(

Geplaatste afbeelding

Fieke
Fieke
  • 3.188 berichten
  • 1 katten

#25 Geplaatst 03 november 2009 - 14:19

Ik heb paardgereden tot 1,5 jaar geleden maar dan een heel zwaar ongeval gehad waar mijn paard echt geen schuld aan had. Even heel spannend geweest, lange revalidatie, maar gelukkig bijna volledig hersteld maar ooit nog paardrijden is vrijwel uitgesloten... :(
Geplaatste afbeelding

Karolientje
Karolientje
  • 18.393 berichten
  • 5 katten

#26 Geplaatst 03 november 2009 - 14:25

Fieke zei:

Ik heb paardgereden tot 1,5 jaar geleden maar dan een heel zwaar ongeval gehad waar mijn paard echt geen schuld aan had. Even heel spannend geweest, lange revalidatie, maar gelukkig bijna volledig hersteld maar ooit nog paardrijden is vrijwel uitgesloten... :(

zo jammer....
Geplaatste afbeelding

Guest_Karolien_*
Guest_Karolien_*

#27 Geplaatst 06 november 2009 - 20:16

Ik rij sinds het 6e leerjaar, dat is nu ongeveer een 14 jaar geleden. Ik heb 3 jaar in de manege gereden en dit wekelijks 1 keer, nadien ben ik met de volbloed arabieren van mijn nonkel beginnen rijden, eerst recreatief en nadien ook wedstrijden. De droom bleef steeds ooit mijn eigen paardje te hebben (heb gelezen dat paarden voor mensen met veel geld zijn!! vind ik niet :p ik heb gewoon geluk gehad dat mijn vriend stallen had en mijn nonkel men paardje gratis bij hem stalde) Na veel dromen is bijna 2 jaar terug mijn droom uitgekomen. Eerste jaar heb ik 2 wedstrijden gereden en 2 keer op het podium gestaan. Dit jaar heb ik bad-luck en vanalle kleine kwaaltjes voor gehad met hem. Mijn droom was een zwarte volbloed arabier, het is een zwarte warmbloed geworden, genaamd Bentley. Ik vind soms dat het een mens in een paardenlichaam is. Zo kan hij de weidraad opendoen aan het handvat, vind hij slotjes van de stal interessant en doet hij heel graag aan truien wassen. Hij heeft ook een eigen mening en gaat daar dikwijls niet snel van af. Ben en ik hebben een haat-liefde verhouding, de ene moment krijgen we niets van elkaar gedaan de dag erna zijn we 2 handen op 1 buik. Bentley is niet gesteld op andere paarden in zijn wei, of het moet een ruwe tante zijn met haar op haar tanden en spijtig genoeg is de oude D-pony die zwanger is geen harde tante maar een watje.
Dus na een peesontsteking in de knie, een peesontsteking op het onderbeen, een blein en nog wat kleinigheden wil ik volgend jaar terug starten op wedstrijdniveau.

Bijgevoegde thumbnails

• Afb0044.jpg

Guest_Olivia_*
Guest_Olivia_*

#28 Geplaatst 07 november 2009 - 19:55

Ik heb ook een paardje, een kruising Arabische Volbloed en ze is gewoon prachtig.
Ik rij met haar in de bossen en soms eens een dressuurwedstrijdje.

Guest_Snow_*
Guest_Snow_*

#29 Geplaatst 08 november 2009 - 00:28

IK heb 20 jaar gereden tot mijn rug het niet meer kon maar mijn dochter heeft het overgenomen en die heeft een geldse ruin prachtpaard, toffe knul ook. Sylvester