Spring naar inhoud

- - - - -

Kitty Lake

• Log in om te reageren
45 reacties op dit onderwerp
Guest_ijammeke_*
Guest_ijammeke_*

#16 Geplaatst 26 augustus 2009 - 17:40

Misschien is ht toch handiger een ( zware ) kom te vullen met water. Het ziet er naar uit dat zo'n zwembadje nog al gemakkelijk rond te zeulen is. :ha

voor diegenen die géén zwembad willen in de huiskamer of keuken dan toch :ha

Fieke
Fieke
  • 3.140 berichten
  • 1 katten

#17 Geplaatst 27 augustus 2009 - 10:45

Ik vond het ook leuk tot ik op zooplus.fr de commentaar las. Ik zet een plastic teiltje buiten met lichte balletjes, speelgoedeendjes en flessendopjes. Shiva speelt er dan wel even mee maar gebruikt het toch liefst als drinkbak en het water dient natuurlijk om Fieke nat te maken :o

Geplaatste afbeelding

Guest_DebbieThijssen_*
Guest_DebbieThijssen_*

#18 Geplaatst 29 augustus 2009 - 19:38

Lijkt me werkelijk een leuk speeltje :d Ik ga het dadelijk gelijk uitproberen... Eens kijken of ze het leuk vinden, haha

Nasa
Nasa
  • 5.382 berichten
  • 3 katten

#19 Geplaatst 30 augustus 2009 - 16:52

Met de fresh flow spelen ze hier graag. Maar als ik een kom met water en speeltjes zet is dat natuurlijk niet interessant, gekke beesten ;) .

Als ze dat nu leuk zouden vinden ging ik meteen zo'n kitty lake halen, omdat ik het zelf zo leuk vind, maarja dat zou hier maar staan...

Mieke'tje
Mieke'tje
  • 7.498 berichten
  • 2 katten

#20 Geplaatst 31 augustus 2009 - 10:51

Ik vind het ook leuk, maar wat duur. Zeker met het risico dat ze er hier niet zullen naar kijken :d
Geplaatste afbeelding

Fieke
Fieke
  • 3.140 berichten
  • 1 katten

#21 Geplaatst 14 januari 2010 - 12:01

Hij staat nu in 'solden' bij Zooplus voor 15,99... Ik kon het toch niet weerstaan en binnenkort is het weer zomer!
Geplaatste afbeelding

Guest_Sarah en Erik_*
Guest_Sarah en Erik_*

#22 Geplaatst 25 mei 2010 - 13:28

nu kost hij 12,49 euro ;)

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#23 Geplaatst 25 mei 2010 - 14:06

Oh verleidelijk voor ons Fearke, mochten we nu een tuintje hebben, kocht ik hem direct, maar hier zo in de living zie ik dat niet direct goedkomen :louche:
Geplaatste afbeelding
:hart: Not a single catlover's heart can resist a simple "meow" :hart:

Bibie
Bibie
  • 5.115 berichten
  • 2 katten

#24 Geplaatst 25 mei 2010 - 14:12

Ik zou dat zoooo heel graag kopen, maar ik denk dat ze er niet mee gaan spelen.. Maar misschien kan ik hem dan doorverkopen hier op KS? :mrgreen: :mrgreen:

Geplaatste afbeelding

Bibie
Bibie
  • 5.115 berichten
  • 2 katten

#25 Geplaatst 28 mei 2010 - 18:26

Daarjuist heb ik een uurtje met een ovenschaal op de grond gezeten, die gevuld met water, speeltjes in gegooid, met het water gespetterd, .. en de poezies.. Tja, die negeerden het :louche: . Of beter gezegd: ze keken vanop een afstand van 1,5m met argusogen toe :ha . Wilt dat zeggen dat ze de Kitty Lake niet leuk gaan vinden? :8

Geplaatste afbeelding

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#26 Geplaatst 28 mei 2010 - 18:28

Bibie zei:

Daarjuist heb ik een uurtje met een ovenschaal op de grond gezeten, die gevuld met water, speeltjes in gegooid, met het water gespetterd, .. en de poezies.. Tja, die negeerden het :louche: . Of beter gezegd: ze keken vanop een afstand van 1,5m met argusogen toe :ha . Wilt dat zeggen dat ze de Kitty Lake niet leuk gaan vinden? :8

Het beste is om die gewoon ergens neer te zetten en er niet naar om te kijken: jij negeert het dus je poezels vinden het interessant :ha Of duidelijk te zeggen dat ze niet mogen aankomen, dat helpt nog beter!!!

Bewerkt door Joloka, 28 mei 2010 - 18:29.

Geplaatste afbeelding

Bibie
Bibie
  • 5.115 berichten
  • 2 katten

#27 Geplaatst 28 mei 2010 - 18:31

Joloka zei:

Het beste is om die gewoon ergens neer te zetten en er niet naar om te kijken: jij negeert het dus je poezels vinden het interessant :ha Of duidelijk te zeggen dat ze niet mogen aankomen, dat helpt nog beter!!!

:ha Jammer genoeg werkt het hier zo niet altijd. Ze vinden meestal hetgene waar wij net mee bezig zijn SUPERinteressant. Boris speelt soms met een balletje in bad, maar van zodra ik de badkamer uitstap, dan kijkt hij er ook niet meer naar om O:)

Geplaatste afbeelding

Nellebelle
Nellebelle
  • 350 berichten
  • 3 katten

#28 Geplaatst 28 mei 2010 - 18:41

oh, vul gewoon het bad, das ook goed

Bibie
Bibie
  • 5.115 berichten
  • 2 katten

#29 Geplaatst 30 mei 2010 - 13:26

Ik heb hem besteld, neh :p . Desnoods speel ik er zelf wel mee O:) . En als ze blijven weigeren om ernaar om te kijken dan zal hij hier binnenkort op de KS terug aangeboden worden :ha .

Bewerkt door Bibie, 30 mei 2010 - 13:26.

Geplaatste afbeelding

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#30 Geplaatst 30 mei 2010 - 13:53

Bibie zei:

Ik heb hem besteld, neh :p . Desnoods speel ik er zelf wel mee O:) . En als ze blijven weigeren om ernaar om te kijken dan zal hij hier binnenkort op de KS terug aangeboden worden :ha .

Of dan hou je hem: da's een reden om een kitten bij te nemen :engel: . Bebbel speelt hier met alles waarmee de anderen niet spelen.

Bewerkt door Joloka, 30 mei 2010 - 13:53.

Geplaatste afbeelding