Spring naar inhoud

- - - - -

thai thai is niet meer

• Log in om te reageren
54 reacties op dit onderwerp
juleken
juleken
  • 7.956 berichten

#46 Geplaatst 04 februari 2014 - 23:18

Bekijk berichtEllenita, op 04 februari 2014 - 19:32, zei:

zo met 2 foto tjes erbij

en deva ligt vaak op dat plekje waar Thaira ook een periode haar plekje van maakte

ik zie haar hier lopen ,
ik hoor haar geluidjes ,
t zal wel eens een plekje krijgen maar nu is het zo leeg en ik wil haar TERUG

Ik ken dat gevoel en voel jouw pijn. Nogmaals heel veel sterkte :hug: :hug:

Bekijk berichtlilymaya, op 04 februari 2014 - 19:44, zei:

Ik begrijp je hoor, het is zo moeilijk en zo, leeg als ze er niet meer zijn!
En je denkt dat je ze hoort of ziet, ik weet het.
Mijn vorige kat is op 12 juni 2012 gestorven, en ik denk nog elke dag aan haar! Aan haar ligplekjes en zotte maniertjes. Het was ook mijn favorietje.
Ik heb er nu andere, maar geen enkele kat vervangt haar,  ze was uniek, net zoals jouw Thaira!
Ik voel met je mee, echt

Nee, vergeten doen we ze nooit en ik denk ook alle dagen nog aan onze twee overleden vriendjes. Ook voor jou veel sterkte :hug:

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#47 Geplaatst 06 februari 2014 - 11:09

Vandaag een week geleden , belde ik onze DA, vandaag een week geleden binnen  1.5u werd ze ingeslapen!

gisteren nog huilbuien gehad ,
nu liggen iruna , Syrai of indira in mijn schoot s nachts ,
mooi, heerlijk , maar het is niet  mijnThai Thai meisje

poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding

lilymaya
lilymaya
  • 7.951 berichten

#48 Geplaatst 06 februari 2014 - 11:17

:hug:
Ik denk dat jouw andere poezen je willen  troosten :hug:

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#49 Geplaatst 19 februari 2014 - 09:28

onderts is ze er al ff ni meer , maar pff wat zie ik ze zo rondlopen , wat mis ik haar ontzettend!!!!
het is leeg ,
en het voelt ergens aan als een vloek op me , niet lang voor ze ziek werd acuut hadden we nog gezegd , ooit houden we de groep terug op een 4 tal katten en 2-3 honden .Maar wil niet zeggen dat ik tot dan niet wil blijven genieten van de huidige groep,
en dan gebeurde er dit!
zij en haar zusje hebben me over een zware periode geholpen , zij waren 1 vd belangrijkste katten, een van de die het dichtst in je hartje ligt ,
Ook inty kreeg kort nadien een epileptieaanval, waardoor ruis werd vastgesteld en echo volgde dus en hij heeft grote kans op hcm, dus hij moet om de 6 mdn gecontroleerd worden.... en dat is dus weer een belangrjkertje

Gisteren ben ik met Iruña ,Thai s zusje naar de da gegaan om haar hartje even te controleren
mjn hart maakte denk ik hardere slagen dan zij ,
Maar momenteel s er nog geen hartruis te horen , gelukkig, dus doen we ook geen echo voorlopig!

poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding

Inavanthielen
Inavanthielen
  • 2 katten

#50 Geplaatst 19 februari 2014 - 14:01

Dikke knuffel, lieverd xxx :rub:
Geplaatste afbeelding   ANGELS DON'T ALWAYS HAVE WINGS, SOMETIMES THEY HAVE WHISKERS Geplaatste afbeelding    
  LOVE STARTS WITH A WET NOSE, AND ENDS WITH A TAIL

Inge91
Inge91
  • 12.527 berichten

#51 Geplaatst 20 februari 2014 - 11:15

:hug: :hug:
Geplaatste afbeelding

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#52 Geplaatst 29 april 2014 - 09:52

morgen is ons Thai thai meis 3 maanden niet meer!!!

Ik denk elke dag nog aan haar!!! ik kijk elke dag naar de foto s die bij haar urne staan
als ik de groep opnoem klop er iets niet want ik noem ze van begin tot einde hoe ze binnen zijn gekomen: Iruna .... Syrai etc ts die eerste 2 zat Thaira.... klopt niet da k haar niet meer kan benoemen

Lieve schat, ik mis je met heel mijn bewegen,
ik vergeet je niet en zal altijd willen dat je hier nog bij me zat!
Je zusje Iruna komt erg veel bij me , Inty ook!!
maar jij , jij waakt boven ons

Ik omarm je met een hand dat je aanraakt

Geplaatste afbeelding

Inge91
Inge91
  • 12.527 berichten

#53 Geplaatst 29 april 2014 - 18:06

:hug: :hug:
Geplaatste afbeelding

juleken
juleken
  • 7.956 berichten

#54 Geplaatst 29 april 2014 - 19:56

Ellenita, ik ken en voel jouw pijn, echt waar. Het ontroert me dat je haar nog steeds zo mist en hier herdenkt, en ergens geeft het mij een beetje steun. Sorry, begrijp me niet verkeerd, ik vind het vreselijk voor jou dat je ook zoveel verdriet hebt, maar als ik lees hoe jij over haar schrijft, hoezeer je haar mist, dan ben ik ergens gerustgesteld dat ik niet de enige ben die haar poezelkes zo hard mist. En we houden allemaal evenveel van àl onze beestjes, maar sommigen onder hen hebben toch wel een extra speciaal plaatsje in ons hart veroverd. Wij zijn ze nu alle drie kwijt op een dik jaar, en ik mis hen elk op mijn eigen manier. We hebben ons jongste katje sinds vorige zomer hier lopen, waar ik enorm gelukkig om ben en die ik ook graag zie, maar dat neemt niet weg dat ik hen blijf missen, alle alle dagen...

Nogmaals veel sterkte en weet je bent niet alleen :hug: :hug: :hug:

Inavanthielen
Inavanthielen
  • 2 katten

#55 Geplaatst 30 april 2014 - 08:47

Aanstaande zaterdag is het bij ons al 6 maanden!  Het blijft pijn doen!  Ik mis Bas elke dag en zou er alles voor geven om hem nog 1 keertje bij me te hebben.  Helaas kan zoiets niet.  Ik koester de mooie gedachten aan mijn Basje, maar kan nog steeds wenen bij de gedachte aan hem.

Dikke knuff Ellenita, weet dat je niet alleen staat met je verdriet :hug:

Geplaatste afbeelding   ANGELS DON'T ALWAYS HAVE WINGS, SOMETIMES THEY HAVE WHISKERS Geplaatste afbeelding    
  LOVE STARTS WITH A WET NOSE, AND ENDS WITH A TAIL