Spring naar inhoud

- - - - -

George is er!

• Log in om te reageren
31 reacties op dit onderwerp
ROSETTA
ROSETTA
  • 1.251 berichten
  • 5 katten

#16 Geplaatst 10 februari 2014 - 07:51

Goed dat het allemaal rustig verloopt.
Veel plezier met u 2 poezels en blijf Misty aandacht geven zoals altijd anders gaat hij moeilijk doen!

Bewerkt door ROSETTA, 10 februari 2014 - 07:53.

Geplaatste afbeelding

Kims
Kims
  • 340 berichten
  • 2 katten

#17 Geplaatst 10 februari 2014 - 08:08

Je hebt gelijk, want merk nu ook dat hij precies jaloerser wordt. Ik geef hem evenveel of meer aandacht maar sinds dezemorgen kan hij wel eens uithalen naar George. Nooit heel erg want Misty blijft een bange schijterd. Maar zijn mandje blijft verboden territorium voor George, begrijpelijk... Wel grappig is dat als George speelt met een balletje dat Misty geïnteresseerd komt kijken, terwijl voorheen nooit meer speelde.

Vraagje, als Misty uithaalt mag ik dan nee zeggen of net niet?

Achja ze zijn de eerste nacht samen toch al goed door gekomen. Toen we pas naar boven gingen kregen we wel even een klaagzang van Misty, zo van 'wat? Laat je me alleen met dat mormel?':p Daarna heb ik ze eigenlijk niet meer gehoord.

Geplaatste afbeelding

Inavanthielen
Inavanthielen
  • 2 katten

#18 Geplaatst 10 februari 2014 - 10:05

Oh, wat een mooi kereltje :loveshower:  
Bij ons haalt Beau ook nog wel eens uit naar Nio, en ik berisp dat eigenlijk alleen door eens haar naam te noemen.
Voor de rest gaat het bij ons ook prima, hoor.  Beau is absoluut geen makkelijke poezel, maar accepteert Nio bij ons wel.
Ze liggen nu (na een maandje) op hetzelfde matje te slapen.  Soms Nio in de hangmat, en Beau op het matje net onder de hangmat.
Ik denk dat het gewoon een kwestie van geuren is.  Eens die lieve George jullie geur heeft, zal Misty er ook makkelijker mee omgaan.

Enneeeee...ik vind het nu al een super reactie van Misty.

Geplaatste afbeelding   ANGELS DON'T ALWAYS HAVE WINGS, SOMETIMES THEY HAVE WHISKERS Geplaatste afbeelding    
  LOVE STARTS WITH A WET NOSE, AND ENDS WITH A TAIL

sandrake
sandrake
  • 634 berichten
  • 3 katten

#19 Geplaatst 10 februari 2014 - 14:27

ooh, mooi katje seg! het zal niet lang duren eer ze aan elkaar gewend zijn, hoor.

Kims
Kims
  • 340 berichten
  • 2 katten

#20 Geplaatst 10 februari 2014 - 20:56

Ja ik ben eigelijk ook trots op Misty, het is toch niet niks he! Daarstraks heeft George zelfs even bij Misty in de mand geslapen en ze waren allebei aan het spinnen. Ik heb Misty toen een snoepje gegeven en dan ook een snoepje op George gelegd (die mafte toch :p) en Misty at dat op en likte George daarna aan z'n oor :) Daarstraks wel weer eens geblazen maar komt goed!
Geplaatste afbeelding

Arni
Arni
  • 1.149 berichten
  • 2 katten

#21 Geplaatst 11 februari 2014 - 01:55

Oh, wat een prachtig ventje. Heel mooi van kleur ook. Ik zou zo ook weer een klein kitten willen (hoewel ze hier eigenlijk allebei ook nog in de kittenfase zitten)
En super dat het al zo goed gaat tussen beiden. Daar zal je niet veel werk mee hebben.

Ik weet dat ik niet perfect ben, maar ik ben er zo dichtbij, dat het bijna eng is ­čśť

Kims
Kims
  • 340 berichten
  • 2 katten

#22 Geplaatst 11 februari 2014 - 08:23

Nog 2 leuke foto's, in de ene zie je echt z'n profiel, een klein leeuwtje ;) En dan de andere, zo was hij vast aan het slapen in de hangmat. Tja die dient toch om te hangen niet? ;)

Bijgevoegde thumbnails

• image.jpg
  • image.jpg

Geplaatste afbeelding

mobius
mobius
  • 7.516 berichten
  • 2 katten

#23 Geplaatst 12 februari 2014 - 12:45

he! Heb dit onderwerp helemaal gemist!

Wat een knapperd is George. En wat lijkt hij veel op mijn Azarro!!! echt 2 druppels water!
Het is te zien dat het familie is haha
Heel veel plezier met hem

Vanessa81
Vanessa81
  • 344 berichten
  • 3 katten

#24 Geplaatst 12 februari 2014 - 15:30

Knappe kerel zeg!
Geplaatste afbeelding

Kims
Kims
  • 340 berichten
  • 2 katten

#25 Geplaatst 12 februari 2014 - 17:00

Hoi Eva! Ja het zijn echt twee druppels water he :) Ben benieuwd hoe ze gaan opgroeien!

Ben jij het die met Azarro naar de show geweest is? Naar het schijnt is een halfbroertje van George naar de show geweest en daar beste in z'n klasse geworden en zeiden ze dat hij capaciteiten had om internationaal kampioen te worden. Niet dat ik dat van plan ben George, maar is altijd leuk om te weten dat het in de genen zit :cat

Nu om karaktertjes te vergelijken, dit is George:
Durfal, heel zelfzeker, altijd aan het spinnen, een dikke knuffelkont en iedere ochtend een gekkenuurtje waarbij hij aan 120 per uur door de living racet en overal op en af springt, echt niet normaal :goofy:
Als Misty op hem blaast of mept kijkt hij er amper van op, hij gaat gewoon door waarmee hij bezig was :louche:

Hoe is Azarro?

Bewerkt door Kims, 12 februari 2014 - 17:01.

Geplaatste afbeelding

mobius
mobius
  • 7.516 berichten
  • 2 katten

#26 Geplaatst 12 februari 2014 - 18:51

Bekijk berichtKims, op 12 februari 2014 - 17:00, zei:

Hoi Eva! Ja het zijn echt twee druppels water he :) Ben benieuwd hoe ze gaan opgroeien!

Ben jij het die met Azarro naar de show geweest is? Naar het schijnt is een halfbroertje van George naar de show geweest en daar beste in z'n klasse geworden en zeiden ze dat hij capaciteiten had om internationaal kampioen te worden. Niet dat ik dat van plan ben George, maar is altijd leuk om te weten dat het in de genen zit :cat

Nu om karaktertjes te vergelijken, dit is George:
Durfal, heel zelfzeker, altijd aan het spinnen, een dikke knuffelkont en iedere ochtend een gekkenuurtje waarbij hij aan 120 per uur door de living racet en overal op en af springt, echt niet normaal :goofy:
Als Misty op hem blaast of mept kijkt hij er amper van op, hij gaat gewoon door waarmee hij bezig was :louche:

Hoe is Azarro?

Dat was Azarro zijn broertje die naar de show is geweest. Die had het idd goed gedaan. Voorgedragen voor BIS maar van dat internationaal kamioen weet ik niets haha.
Ik wil ook wel een keertje gaan maar ik moet iets kunnen vinden in de buurt omdat ik met mijn zoontje zit en voor een hele dag opvang moet vinden. En dan moeten ze gewassen worden en dat zie ik me echt niet alleen doen. Dus weet niet of er nog een show van komt.

Azarrois ook ontzettend lief en knuffelig. Wil altijd bij me in de buurt zijn. In het begin was hij ook heel erg speels waar hij dan gretig zijn gigapoten en giganageltjes gebruikte. Dat is nu gelukkig wat minder.
Mijn zoontje kan erg wild met hem zijn, maar hij blijft dan heel stil. Hij laat gewoon met zich doen. S'ochtends als mathias zijn pap eet komt hij er altijd bij liggen. Dan gaat hij heel lief op mathias zijn voeten liggen :d

Hij heeft een superzachte vacht. Vind ik wel heel speciaal. Eten doet hij als een paard!! Da's misschien de reden dat hij nu al 4kg weegt :misselijk:
Hij is echt gigantisch groot aan het worden. Als ik kijk naar zijn rug en staart...zo breed!! En die poten!! Denk dat ik een tijger in huis heb :mrgreen:

Kims
Kims
  • 340 berichten
  • 2 katten

#27 Geplaatst 13 februari 2014 - 09:52

Hihi dat belooft! George is nu 2,5 kg en ook tijgerpoten! Ik bedoelde eigelijk dat ik niet van plan was te showen met George, 1 keer ok, maar als je er meerdere doet kruipt daar toch veel tijd en werk in en ik vraag mij af of hijzelf daar wat aan heeft.

Dus dat ochtend gekkenuurtje zal wat minderen? Want heb intussen ook al kittenhanden van t spelen :)
Intussen klimt hij ook langs je benen omhoog als je aan tafel zit te eten zodat hij t├│ch nog op schoot kan liggen :p

George is ook heel zacht, maar dat is mss die kittenvacht?

Dat wild doen van je zoontje herken ik in het feit dat als Misty mept naar hem of blaast dat hij gewoon door doet alsof er niets aan de hand is. Heel zelfzekere katers hebben we dus ;)

Hoe oud is azarro nu? En hoeveel woog hij toen je hem kreeg?

Geplaatste afbeelding

Kims
Kims
  • 340 berichten
  • 2 katten

#28 Geplaatst 13 februari 2014 - 11:35

Ohja, nog een vraagje, geeft Azarro kopjes?
Want dat doet George niet, hij begrijpt dat precies niet ofzo, van Misty ben ik dat wel gewoon want die doet niets anders...

Of is dat typisch Maine Coon?

Bewerkt door Kims, 13 februari 2014 - 11:36.

Geplaatste afbeelding

mobius
mobius
  • 7.516 berichten
  • 2 katten

#29 Geplaatst 13 februari 2014 - 12:37

Bekijk berichtKims, op 13 februari 2014 - 09:52, zei:

Dus dat ochtend gekkenuurtje zal wat minderen? Want heb intussen ook al kittenhanden van t spelen :)
Intussen klimt hij ook langs je benen omhoog als je aan tafel zit te eten zodat hij t├│ch nog op schoot kan liggen :p

Hoe oud is azarro nu? En hoeveel woog hij toen je hem kreeg?

dat langs de benen omhoog kruipen deed Azarro ook in het begin. Nu gelukkig niet meer :mrgreen:

Azarro is nu 5 maand en woog 2 kg toen hij naar hier kwam.

Bekijk berichtKims, op 13 februari 2014 - 11:35, zei:

Ohja, nog een vraagje, geeft Azarro kopjes?
Want dat doet George niet, hij begrijpt dat precies niet ofzo, van Misty ben ik dat wel gewoon want die doet niets anders...

Of is dat typisch Maine Coon?

Kopjes geeft hij niet. Kent hij precies ook niet. die kattin die er bij gekomen is doet dat wel. Heel erg zelfs :d

Kims
Kims
  • 340 berichten
  • 2 katten

#30 Geplaatst 13 februari 2014 - 14:28

Gek, ligt dus echt aan hen van t kopjes geven. Zouden ze dat nog kunnen leren denk je?
Geplaatste afbeelding