Spring naar inhoud

- - - - -

Weerwolf kat

• Log in om te reageren
63 reacties op dit onderwerp
Auryn
Auryn
  • 1.202 berichten
  • 3 katten

#1 Geplaatst 12 februari 2014 - 08:19

http://www.geekosyst.../werewolf-cats/

Ik neem aan dat dit nieuw ras bij een bepaalde groep mensen wel in de smaak zal vallen maar ik zie de aantrek er niet echt van.

Geplaatste afbeelding

"Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Jo'ke
Jo'ke
  • 3.488 berichten
  • 2 katten

#2 Geplaatst 12 februari 2014 - 08:25

Had dit ook al zien voorbij komen op mijn Facebook.
Deze katjes kunnen echt niet gezond zijn hé... die is weer de zoveelste mislukte kruising zeg ik dan. Arme katjes :(

Als je verder foto's opzoekt zitten er katjes bij die deels behaard zijn, helemaal behaard of helemaal kaal... Iets klopt er dan niet hé

| Yesterday Is History Today Is A Gift Tomorrow Is Mystery |

Butterfly
Butterfly
  • 317 berichten
  • 1 katten

#3 Geplaatst 12 februari 2014 - 08:55

In Frankrijk koop ik regelmatig een poezentijdschrift en daar stond laatst ook een heel artikel in, gewijd aan deze katjes. Moet eerlijk bekennen dat ik ze ook niet erg mooi of aantrekkelijk vind... Ik heb sowieso al problemen op het stevig doorfokken op uiterlijk. Op den duur gaat dat ten koste van de gezondheid vrees ik.
Maar ze worden dus gefokt. Hopelijk zijn het gezonde en gelukkige beestjes ...

Carowlina
Carowlina

Mooiste (half)langharige HTK/kruising 2016

• 8.178 berichten
  • 3 katten

#4 Geplaatst 12 februari 2014 - 10:03

Dat ziet er erg raar uit.
Betwijfel ook of die diertjes wel echt 'gezond' zijn.

Inavanthielen
Inavanthielen

Knapste senior 2016

• 4.619 berichten
  • 2 katten

#5 Geplaatst 12 februari 2014 - 10:15

Ik heb dat net effe gegoogled.
Lykoi cats noemen ze die beestjes.  Persoonlijk vind ik ze niet mooi, maar er zal wel een publiek voor zijn.

Kheb er zelfs ene gevonden met vliezen tussen de teentjes.  Of dat ECHT zo is?  Geen idee :gek:

Bijgevoegde thumbnails

• 1.png
  • 2.jpg
  • 3.png

Bewerkt door Inavanthielen, 12 februari 2014 - 10:21.

Geplaatste afbeelding    WHEN I NEEDED A HAND, I FOUND YOUR PAW

ANGELS DON'T ALWAYS HAVE WINGS, SOMETIMES THEY HAVE WHISKERS   

nisha's wonderland
nisha's wonderland
  • 2.867 berichten

#6 Geplaatst 12 februari 2014 - 10:45

mijn zus staat op de wachtlijst voor zo een kat en het is niet dat ze er direct eentje gaan hebben. de fokker ervan wil zeker zijn dat ze een gezond ras te wereld zetten dus kon het zijn dat ze nog jaartje of 2moest wachten.
het is niet mijn ding maar ik vind naaktjes ook maar niks en ze zijn wel super van karakter.
ik ben alvast benieuwd om ze te lren kennen naar karakter toe en vooral om hun te aaien.

Inavanthielen
Inavanthielen

Knapste senior 2016

• 4.619 berichten
  • 2 katten

#7 Geplaatst 12 februari 2014 - 10:51

Bekijk berichtnisha, op 12 februari 2014 - 10:45, zei:

mijn zus staat op de wachtlijst voor zo een kat en het is niet dat ze er direct eentje gaan hebben. de fokker ervan wil zeker zijn dat ze een gezond ras te wereld zetten dus kon het zijn dat ze nog jaartje of 2moest wachten.
het is niet mijn ding maar ik vind naaktjes ook maar niks en ze zijn wel super van karakter.
ik ben alvast benieuwd om ze te lren kennen naar karakter toe en vooral om hun te aaien.

Dat gaat raar zijn, dat aaien denk ik.   Die haartjes zijn helemaal anders.  Echte harde stokharen :trance:

_Athena_
_Athena_
  • 443 berichten
  • 1 katten

#8 Geplaatst 12 februari 2014 - 11:38

Ik ben ook maar sceptisch of het een goed idee is om van dit beestje een nieuw ras te maken.  Hopelijk zijn ze gezond enzo maar mooi vind ik ze inderdaad ook niet.  Nu, ik ben geen fan van naaktkatten en honden ook, dus ik veronderstel dat sommige mensen dit wel cute vinden, niet iedereen vindt hetzelfde mooi.  Ik zou dan liever een gewone straatkat hebben dan dit waarschijnlijk zeer duur raar eendje.

Butterfly
Butterfly
  • 317 berichten
  • 1 katten

#9 Geplaatst 12 februari 2014 - 11:46

Hmmm... dat klopt, smaken verschillen. Voor elke persoon is er wel een geschikt poezeltje denk ik dan.

Waar ik wél moeite mee heb is het eindeloos doorfokken op nieuwe rassen. En dan bedoel ik niet het gewone fokken op de standaardeigenschappen, dat is totaal iets anders. Soms lees ik artikels van 'mislukte fokpogingen' die al mijn haren ten berge doen rijzen.
Jeetje, aan zo een ontwikkeling van een nieuw ras zullen vast wel (oneerbiedig gezegd, ik weet het) 'probeersels' vooraf gegaan zijn. Katjes die niet of niet lang levensvatbaar zijn.
Daar heb ik toch wel moeite mee.

Arni
Arni
  • 1.149 berichten
  • 2 katten

#10 Geplaatst 12 februari 2014 - 12:14

Hmm, ik vind het al sowieso niet op een weerwolf lijken, maar meer op een vleermuis. Zeker met dan nog die vliezen tussen de teentjes.
Het is helemaal niet mijn smaak, maar ben wel benieuwd naar het karakter.
Ga daar eens meer over lezen en wil ook wel eens weten uit welke kruising dit voort komt.
Maar Butterfly heeft wel gelijk, dit resultaat bekom je niet van 1 keer goed. Daar zal op " geoefend" zijn en daar hebben misschien wel diertjes voor afgezien:-(

Ik weet dat ik niet perfect ben, maar ik ben er zo dichtbij, dat het bijna eng is 😜

mobius
mobius
  • 7.516 berichten
  • 2 katten

#11 Geplaatst 12 februari 2014 - 12:36

jakkes! Die zijn echt lelijk zeg!
Weet niet of hier wel veel publiek voor gaat zijn. En dan zitten ze over een paar jaar met een hele hoop van deze katjes en dan wil niemand ze hebben. pfff

nisha's wonderland
nisha's wonderland
  • 2.867 berichten

#12 Geplaatst 12 februari 2014 - 12:37

Bekijk berichtArni, op 12 februari 2014 - 12:14, zei:

Hmm, ik vind het al sowieso niet op een weerwolf lijken, maar meer op een vleermuis. Zeker met dan nog die vliezen tussen de teentjes.
Het is helemaal niet mijn smaak, maar ben wel benieuwd naar het karakter.
Ga daar eens meer over lezen en wil ook wel eens weten uit welke kruising dit voort komt.
Maar Butterfly heeft wel gelijk, dit resultaat bekom je niet van 1 keer goed. Daar zal op " geoefend" zijn en daar hebben misschien wel diertjes voor afgezien:-(

het ras bestaat al langer in amerika, het zit nu pas in europa, vandaar dat we er hier pas van horen.
wat betreft uit welke mutatie dit komt, zal je aan bridget moeten vragen.

Bekijk berichtmobius, op 12 februari 2014 - 12:36, zei:

jakkes! Die zijn echt lelijk zeg!
Weet niet of hier wel veel publiek voor gaat zijn. En dan zitten ze over een paar jaar met een hele hoop van deze katjes en dan wil niemand ze hebben. pfff

je zou er nogal van verschieten als je de reacties op fb leest of hier publiek voor is

Inavanthielen
Inavanthielen

Knapste senior 2016

• 4.619 berichten
  • 2 katten

#13 Geplaatst 12 februari 2014 - 12:39

Bekijk berichtnisha, op 12 februari 2014 - 12:37, zei:

het ras bestaat al langer in amerika, het zit nu pas in europa, vandaar dat we er hier pas van horen.
wat betreft uit welke mutatie dit komt, zal je aan bridget moeten vragen

Hebben die nou echt vliezen tussen hun teentjes?

mobius
mobius
  • 7.516 berichten
  • 2 katten

#14 Geplaatst 12 februari 2014 - 12:40

Bekijk berichtnisha, op 12 februari 2014 - 12:37, zei:

je zou er nogal van verschieten als je de reacties op fb leest of hier publiek voor is

gelukkig maar :d

nisha's wonderland
nisha's wonderland
  • 2.867 berichten

#15 Geplaatst 12 februari 2014 - 12:59

het is een mutatie ontstaan uit een gewone huiskat, net zoals vele rassen...
wat betreft die vliezen, blijkbaar wel.
heb bridget gevraagd om straks effe te komen reageren, ze is net thuis van haar werk. zij is erg geïnteresseerd in dit ras en weet er dus ook meer van