Spring naar inhoud

- - - - -

waar slapen jullie katjes?

• Log in om te reageren
44 reacties op dit onderwerp
Kaszi
Kaszi
  • 887 berichten
  • 1 katten

#1 Geplaatst 13 februari 2014 - 11:12

De titel zegt het al.

lemoni slaapt bij ons op de kamer op haar kussentje tussen onze kussens in.
Rond 5-6 uur is het volgens haar tijd om op te staan.  :catangel

Evyke81
Evyke81
  • 3 katten

#2 Geplaatst 13 februari 2014 - 11:16

Pluche slaapt bij mijn jongste zoon in bed op het bovenste bed van zijn hoogslaper.
Spike slaapt in het onderste bed, dat leeg is.

Gizje (de hond) begint op de mat naast ons bed, maar als ik s morgens mijn ogen open doe, kijk ik naar een berg haar dus 's nachts kruipt ze in ons bed.

Geplaatste afbeelding
www.kattenopvangwaasland.com

mellemeis
mellemeis
  • 1.077 berichten

#3 Geplaatst 13 februari 2014 - 11:21

Bij ons (zal eerst de honden zeggn is makkelijkste ) Onze Fluffy slaapt bij ons ofwel in zijn mand ofwel op bed ,
Bram slaapt bij mijn mama want die houd de rest andrs wakker, en onze Snoopy die kiest de ene nacht bij ons op zijn hondenmatras de andere keer bij men mama en Bram,

Wanneer mijn man smorgens opstaat om te gaan werken laat hij ofwel de deur open voor de katjes ofwel peuteren ze ze zelf open ;)
en dan komen de katjes ook boven slapen ;) en spelen uiteraard.
Toen we maar 5 katjes hadden sliepen ze nog bij ons, maar mijn man is allergisch aan katten daarom zitten ze nu alle 9 snachts beneden allemaal samen,
en af en toe nemen we er eens 1 of 2 mee naar boven als ze echt niet beneden willen blijven maar meestal tegen een uur of 1-2 zijn we dan hun jumpen en ravotten zo beu dat we ze alsnog beneden brengen haha :p
Enkel Pruts sliep vroeger ook elke nacht bij ons op de kamer.

Prutsemieke , I still love and miss you my bbygirl in heaven <3

Jo'ke
Jo'ke
  • 3.488 berichten
  • 2 katten

#4 Geplaatst 13 februari 2014 - 11:35

Hier beginnen ze steeds mee in bed.
Snickers tussen ons in en liefst met zijn kopje op één van de kussens.
Caramel ligt terwijl op mij of tussen onze benen.

Caramel verlaat na een uurtje het bed voor het krabkarton op de vensterbank en gaat daar wat liggen.
S'morgens zien we ze dan vaak samen liggen in hun mandje naast ons bed.
maar als ze merken dat één van ons wakker is komen ze snel op bed met veel prrrrrrrr geluidjes :)

| Yesterday Is History Today Is A Gift Tomorrow Is Mystery |

Joske123
Joske123
  • 5.606 berichten
  • 7 katten

#5 Geplaatst 13 februari 2014 - 11:38

Tom slaapt bij de zoom op de kamer, met de deur dicht.
Belle slaapt beneden in het bureau
De andere 6 slapen boven en kunnen tussen 3 slaapkamers kiezen, 2 slaapkamers hebben een kattenluikje en de 3e blijft openstaan. Ze hebben ook nog de traphall van 2 verdiepingen waar ze naar hartelust kunnen spelen (alhoewel ze eigenlijk het grootste deel van de nacht allemaal flink slapen). Meestal slapen ze allemaal bij de dochter. Flora, de oudste kattin slaapt in haar bed en de rest slaapt op krabpalen, zetel, mandjes , alé waar ze zin in hebben ;)

Inavanthielen
Inavanthielen
  • 2 katten

#6 Geplaatst 13 februari 2014 - 11:42

Mijn poezelkes slapen gewoon in de woonkamer.  Ze hebben elk hun eigen mandje.
Nio links onder het salontafel en Beau rechts onder de salontafel.
Als ik een dutje doe, dan gaan ze wel mee naar boven.  Beau meestal aan mijn voeten-eind en Nio in mijn nek of op mijn borstkast, zo hoog mogelijk bij mijn gezicht.
Voor de rest slapen ze hier door de dag ook waar ze zin in hebben: Krabpaal, matjes, kussens, zetel,...... :goofy:

Geplaatste afbeelding   ANGELS DON'T ALWAYS HAVE WINGS, SOMETIMES THEY HAVE WHISKERS Geplaatste afbeelding    
  LOVE STARTS WITH A WET NOSE, AND ENDS WITH A TAIL

Syntara
Syntara
  • 3.248 berichten
  • 2 katten

#7 Geplaatst 13 februari 2014 - 13:20

Rakker slaapt in het bovenste mandje van haar krabton volgens mij. Want daar ligt ze altijd als we 's morgens opstaan. Als we 's avonds gaan slapen zit ze meestal op de vensterbank naar buiten te kijken. Vaak eet ze 's nachts ook wel veel. Door mijn allergie mag ze niet bij op onze slaapkamer want dan krijg ik te veel last van astma.

Eibhlin
Eibhlin
  • 14.751 berichten
  • 3 katten

#8 Geplaatst 13 februari 2014 - 13:42

Fluffy slaapt in haar mandje op mijn kamer. Mijn 2 mannetjes beneden in huis waar ze willen gaan liggen :)

Miss Nina
Miss Nina
  • 1.550 berichten
  • 2 katten

#9 Geplaatst 13 februari 2014 - 14:07

Dat varieert bij onze katten. De ene nacht slapen ze beiden op het bed, Leo aan mijn voeten en Zelda aan mijn buik/zij en dan ben ik letterlijk gesandwiched. Soms blijft Leo gewoon in het bovenste mandje van de krabpaal slapen, die staat in de living beneden. En Zelda slaapt ook veel in het zelfgemaakte fleecemandje naast mijn bed.
"Humans: No fur, no paws, no tail. They run away from mice. They never get enough sleep. How can you help but love such an absurd animal?"
- Anonymous cat about humans

Ventteke
Ventteke
  • 2.256 berichten
  • 5 katten

#10 Geplaatst 13 februari 2014 - 14:28

Alle vijf slapen bij ons op bed :o
Wannes begint in zijn maandje dat naast mij staat, dus naast het bed, maar tegen 4.00 uur komt hij bij mij onder de dekens gekropen in mijn armen.
Charlieke met lewis of quinny in één mandje of Terry maar die slaapt meestal op de voeten van mijn ventje.
De mandjes staan tussen ons in :catscratchhead , dan blijven ze mooi liggen, want vroeger hadden wij geen plek en zo slaapt het beter voor hen en voor ons.
een paar sfeerbeelden :love4:
Ik leg in de maandjes kussenslopen, zo kan ik telkens als het bed verschoont wordt hun mandjes ook verschonen en moet ik die mandjes niet elke week wassen ;)
IMG_5865.JPG
IMG_3960.JPG
IMG_3995.JPG
IMG_3981.JPG

KS2015

wilver
wilver
  • 5.237 berichten
  • 2 katten

#11 Geplaatst 13 februari 2014 - 14:29

Als ik ga slapen blijven ze allemaal nog verder slapen in de living op de krabpaal, zetel...

Na een tijdje komt Pumbaa bij mij liggen, op mijn borstkas, in mijn nek, tussen mijn benen, onder het deken, als het maar dicht genoeg bij mij is  :)

Spoontje komt soms ook, die legt zich dan altijd op mijn benen  :o

Om 5u krijgt Pumbaa honger en stopt hij niet met mij te pesten tot ik uit mijn bed kom om eten te geven  :gek:  :lachen:

Geplaatste afbeelding

Bridget
Bridget
  • 253 berichten
  • 8 katten

#12 Geplaatst 13 februari 2014 - 14:48

Waar ze willen...overdag meestal op één van de krabpalen of in één van de mandjes, tentjes of zetel en s'nachts slapen de meeste gewoon bij mij.

IMG_2435.JPG

IMG_2639.JPG

1236349_512731635473941_360266009_n.jpg

600584_323720831041690_49615743_n.jpg
Geplaatste afbeelding
Groetjes Toulouse, Saphira, Bobo, Cheshire, Hayley, Akiko, Cain, Romulus & personeel Bridget

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#13 Geplaatst 13 februari 2014 - 16:11

Bij ons liggen de meeste bij ons, Chanelleke op haar vaste plaats tussen mijn benen, het is daar heel gezellig,
moest er iemand daar voor haar liggen krijgen ze meestal een lap en dan gaat zij er liggen :lachen: my queen :love4:
Als Chiana in een goede bui is ligt ze in mijn armen als een echt knuffelbeertje. :love4:
Twilight ligt op mij of naast mij.
Angel en ook Spano liggen op mij of soms in mijn armen maar ja dat wisselt altijd want er niet altijd plaats op bed :lachen:
Hope ligt tussen mij en Dave. Borretje is eigenlijk de enige die zelden in bed ligt.
Als ik wat later wakker wordt dan zitten ze dikwijls naast mij naar mij te kijken :lachen: maar ze blijven rustig.
Chiana en Angel durven wel veeleisend zijn met het aandringen tot knuffels, Angel likt en Chiana die wrijft met haar pootje tegen mijn gezicht als ik niet reageer :love4:

*bonnie*
*bonnie*
  • 4.118 berichten
  • 7 katten

#14 Geplaatst 13 februari 2014 - 16:19

Hier hebben de katten hun eigen volledig ingerichte kamer voor als wij slapen of weg zijn.
Als er hier logées zijn dan gebeurd het wel eens dat de katten bij hun slapen, das dan afhankelijk van wat de katten en de logées willen :)

Stijn_Poezenpaleis:-)
Stijn_Poezenpaleis:-)
  • 10.226 berichten
  • 6 katten

#15 Geplaatst 13 februari 2014 - 16:36

hier liggen Nala, Gizmo en Bo meestal in 1 van de mandjes van de krabpalen te slapen
Pikachu ligt meestal in 1 van de zetels of op de dampkap
Yumi slaapt bij ons mee in bed, ofwel aan onze voeten ofwel naast mij of mijn vrouw :)