Spring naar inhoud

- - - - -

waar slapen jullie katjes?

• Log in om te reageren
44 reacties op dit onderwerp
Joske123
Joske123
  • 5.606 berichten
  • 7 katten

#31 Geplaatst 16 februari 2014 - 12:37

Bekijk berichtInge91, op 15 februari 2014 - 20:25, zei:

Hoe doen jullie dat, slapen met een aantal poezen op de buik, borst enz... ?

Gewoon: oogjes toe en snaveltjes dicht :d

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#32 Geplaatst 16 februari 2014 - 15:59

hier mogen ze bijna overal  , er zijn krabpalen, mandjes , edjes a de muur , over heel t huis
s avonds liggen er wel eens mee id zetel, s nachts komen er een aantal steenvast bij me slapen ,
de een ligt dan in mijn schoot terwijl de anders in mijn knieholtes ligt of nog een aan mijn voeten....

poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding

Inge91
Inge91
  • 12.521 berichten

#33 Geplaatst 16 februari 2014 - 19:48

Bekijk berichtJoske123, op 16 februari 2014 - 12:37, zei:

Gewoon: oogjes toe en snaveltjes dicht :d

Dat is bij ons dus het probleem , cloe houd haar snaveltje niet dicht :lachen:

Geplaatste afbeelding

BlackScorpion
BlackScorpion
  • 2 katten

#34 Geplaatst 16 februari 2014 - 20:26

Hahaha, gelukkig is 't een schattig snaveltje he.
Bij ons kruipt Sierra wel regelmatig in en uit het bed.
Wordt je even kort wakker van, maar zijn het al zo gewoon dat we maar half wakker worden en direct doorslapen.
Geplaatste afbeelding

Dorothea
Dorothea
  • 1.786 berichten
  • 3 katten

#35 Geplaatst 16 februari 2014 - 20:30

Als ik eerlijk ben, moet ik toegeven dat ik waarschijnlijk ook veel beter zou slapen, mochten de katjes niet in de slaapkamer komen.
Maar ja, het is nu eenmaal zo. :oops:

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#36 Geplaatst 17 februari 2014 - 14:10

Ja ik zou ook niet zonder kunnen, ik was eens een keer echt heel moe en toen hadden we besloten om ze niet in de slaapkamer te laten,
dat heeft wel geteld 1 dag geduurd :lachen:

Mijn bericht even aanpassen, Borretje slaapt de laatste dagen ook in bed :d

grumpje
grumpje
  • 5.799 berichten
  • 3 katten

#37 Geplaatst 17 februari 2014 - 15:34

Bij mij netjes in de woonkamer..

Frits laat me geen moment met rust
Teun gaat altijd met der poepertje voor mijn neus liggen
en marie..... Die gebuikt me als trampoline :catscratchhead

Geplaatste afbeelding

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#38 Geplaatst 17 februari 2014 - 16:07

Bekijk berichtgrumpje, op 17 februari 2014 - 15:34, zei:

Bij mij netjes in de woonkamer..

Frits laat me geen moment met rust
Teun gaat altijd met der poepertje voor mijn neus liggen
en marie..... Die gebuikt me als trampoline :catscratchhead

Dan kan je allemaal afleren :p

neem nu die trampoline, Spano deed dat ook bij ons, vanop de grote kast sprong hij s'nachts op je borstkast en
dat is voor een hartinfarct van te krijgen, geloof mij  :ha
op een keer was Dave wakker en ja ja meneer Spano was weer onderweg, hij sprong en Dave heeft Spano laten verschieten , awel hij heeft dat nooit meer gedaan :p
Ik weet niet van hoe hoog Marie jouw als trampoline gebruikt maar je kan het ook eens proberen he :)

grumpje
grumpje
  • 5.799 berichten
  • 3 katten

#39 Geplaatst 17 februari 2014 - 16:19

gelukkig niet vanaf de kast, geloof dat ik der dan van schik wat zou aandoen.
halve meter hoger van het bed board..

Nee soms gaan ze mee (lees, als Rich weg is) maar heb ook echt mijn slaap nodig zonder schrammen, en de nachtelijke wasbeurten van Frits & co

Geplaatste afbeelding

Ephiny
Ephiny
  • 4.874 berichten
  • 4 katten

#40 Geplaatst 19 februari 2014 - 16:35

Voodoo slaapt altijd mee in bed: meestal tussen of op mijn benen, soms mee onder het dekbed, en soms in het mandje dat naast mijn hoofdkussen staat. Ze is er ondertussen ook wel aan gewend dat ik vaak uit bed kom s nachts (ik moet vaak plassen), en dan trek ik mijn benen op (zodat zij kan blijven liggen) en kom dan uit bed. En om er terug in te kruipen, de omgekeerde beweging :lachen: . De dame blijft rustig liggen ondertussen :d.
Luna slaapt vaak in het hangmatje van de krabpaal naast mijn bed, en als Voodoo het mandje naast mijn kussen niet gebruikt, slaapt zij erin. Maar Luna is s nachts vaak wakker, dus het is maar met periodes.

En overdag overal zowat. Voodoo vooral op de leuning van de zetel naast de verwarming, in een mandje dat op een terra van de muizen staat en op de kleine krabton voor het raam. Luna meer in de krabpaal, in een ander mandje naast het terra met de hamster, en soms ook op de zetel en de kleine krabton.

Ik kijk daar zo graag naar he, als ze slapen, dat is zo lief...
Those who don't believe in magic, will never find it

mobius
mobius
  • 7.516 berichten
  • 2 katten

#41 Geplaatst 19 februari 2014 - 18:20

Hier slapen ze bij me op bed. Die wijken geen minuut van mijn zijde. Zelfs als ik s'nachts naar het toilet moet gaan ze mee :mrgreen:
De kleinste is een echte kroelkop en ligt het liefst op mijn gezicht! :trance:
Als ik me omdraai draait ze gewoon mee.
Azarro deed dat in het begin ook maar gaat nu mooi aan mijn voeten liggen. Dus hopelijk gaat Saphira binnenkort ook mooi aan het voeteneinde liggen want zo slaap ik toch niet goed hoor [-(

Eibhlin
Eibhlin
  • 14.751 berichten
  • 3 katten

#42 Geplaatst 19 februari 2014 - 18:47

Ik wou dat die van mij bij mij op bed slapen. :( Vroeger deed Fluffy dat maar sinds ze met 3 zijn niet meer.

Kegi
Kegi
  • 1.341 berichten
  • 2 katten

#43 Geplaatst 22 februari 2014 - 23:17

Hier slapen ze meestal tussen mijn benen of op de vensterbank. Als wij gaan slapen, dan gaan ze in de keuken. Ze hebben daar hun kussen liggen waarop ze slapen.
Vroeger sliepen ze altijd in de living, maar heel vaak miauwde ze dan mijn oudste zoontje wakker. Hebben dan besloten om ze in de keuken te laten slapen.

filoutje stafros
filoutje stafros
  • 330 berichten
  • 3 katten

#44 Geplaatst 23 februari 2014 - 08:18

de katjes bij ons hebben hier ook een slaapplaats apart.. daar staat een zetel met grootte kus in en er staat een krabpaal en veel speelgoedjes..
als de tv uitgaat 's avonds staan ze al te wachten aan de deur. :catsleepy

Majesteit
Majesteit
  • 423 berichten

#45 Geplaatst 27 februari 2014 - 23:19

Katten slapen waar ze willen bij ons. Soms is dat binnenin kattenkrabpaal, bovenop kasten, in boekenrek, op de zetel, op bed of in kartonnen doos in bergruimte, in zacht kattenslaapmandje, op dekentje,bovenop kleerkast. Er zijn vele aantrekkelijke plekjes voor katten,en ik heb er plezier in zoveel mogelijk plekjes en steeds nieuwe plekjes voor ze te creeƫren. Vaak zijn kussens waar dan ook een favoriet accessoire. Wat niet wegneemt dat ze gewoon graag bij je zijn, en soms ook op je schouder of schoot komen liggen om lekker in te dommelen.