Spring naar inhoud

- - - - -

krabpaal

• Log in om te reageren
34 reacties op dit onderwerp
lilymaya
lilymaya
  • 7.921 berichten

#1 Geplaatst 13 februari 2014 - 16:38

welk merk van krabpaal hebben jullie?
ik heb er een van trixie van bij zoomart €125 en ziet er na een dik jaar al niet meer ui!
spuche kapot en vuil, sisal paal versleten, je kan zeggen dat is normaal met 3 a 4 katten.
maar ik heb ook een amarkatpaal, iets duurder maar die is nog in veel betere staat, wordt ook minder vuil, pluche is van betere kwaliteit!
heeft er iemand een paal van catpalace, of crowded house?
of van andere merken?
wij hebben nu 4 katten.

hilleke
hilleke
  • 19.510 berichten

#2 Geplaatst 13 februari 2014 - 16:46

Ik heb een petfun en ben er supertevreden van.
Er is nu ook een ander merk dat goedkoper is en ongeveer dezelfde kwaliteit dan petfun, de naam ontgaat me, staat bij mijn favorieten op pc dus ik laat het straks weten ;)

Stijn_Poezenpaleis:-)
  • 10.226 berichten
  • 6 katten

#3 Geplaatst 13 februari 2014 - 16:50

ik heb van Zooplus Krabpaal Witte Tijger XXL http://www.zooplus.n...naf180cm/379679
en ben daar wel heel content van, na 6 maand nog geen sporen van slijtage
daarnaast heb ik nog een petfun Joy die ik van Solotje heb overkocht en ook echt superstabiel en stevig, ik dacht dat die een jaar of 4 oud was maar sisal hangt nog nergens los ofzo
En dan heb ik nog een "krabpaaltje" dat ik moet in elkaar steken voor de kittenkamer: deze http://www.dierenvil...mple-bruin.html

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#4 Geplaatst 13 februari 2014 - 16:50

Is dat die van zooplus dat je bedoeld Hilde? Deze => klik

Voor mij en ik denk voor vele die ze ook hebben is petfun echt een aanrader, heel gebruiksvriendelijk,
je kan alle bedjes er af nemen wassen en drogen. Petfun => klik

wilver
wilver
  • 5.237 berichten
  • 2 katten

#5 Geplaatst 13 februari 2014 - 16:51

Ik heb een petfun, wel iets duurder maar zeer goede kwaliteit.
Ik ben zeer tevreden met deze paal, en de katjes ook  :)

Geplaatste afbeelding

lilymaya
lilymaya
  • 7.921 berichten

#6 Geplaatst 13 februari 2014 - 17:04

.zijn  die makkelijk te bestellen,  mijn duits  is niet zo goed, en ik weet niet of je veel moet veranderen ivm met stof en kleur, misschien lukt het me wel.
ik heb het dan over de petfun.

die van catpalace lijken me heel  maar prijzig!

amarkat wood vind ik ook wel mooi!

die van zooplus heb ik al veel klachten over gehoord, zijn natuurlijk ook niet zó duur.

Bewerkt door lilymaya, 13 februari 2014 - 17:10.

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#7 Geplaatst 13 februari 2014 - 17:09

Ja heel gemakkelijk, als je wil help ik je wel, laat maar weten welke je wil ;)

En dan zien we aan de hand welke welke dikte van paal je nodig hebt.
De mandjes allemaal dubbel gestikt nemen die zijn steviger, ook als je zelf kan vernissen zou ik het zelf doen,
ze vragen voor de meeste palen daar extra 50 euro voor, terwijl jij het voor 15 euro kan doen, spaart toch weer wat uit he :)
Voor de allergrootste paal vragen ze er zelfs 100 euro voor.
Ik zou ook voor middelmaat mandjes gaan, denk niet dat jij reuze katten hebt he?

stareyedkitten
stareyedkitten
  • 1.385 berichten
  • 3 katten

#8 Geplaatst 13 februari 2014 - 17:09

Ik heb de natural home. http://www.krappaal....atural_Paradise

Ben er heel tevreden over. Dikke palen, volledig wasbaar en heel stevig. Als ze er met 3 invliegen beweegt het ding niet.
[sharedmedia=core:attachments:101503]
“But I don't want to go among mad people,' Alice remarked. `Oh, you can't help that,' said the Cheshire Cat: `we're all mad here... I'm mad... You're mad.”

Jo'ke
Jo'ke
  • 3.488 berichten
  • 2 katten

#9 Geplaatst 13 februari 2014 - 17:09

Ik heb ook de Petfun. Het is inderdaad duurder maar de kwaliteit is duidelijk zichtbaar!
Zou niet meteen nog een andere willen :d

Zou enkel nu nog graag een krabton voor op de slaapkamer of voor op de bureau

| Yesterday Is History Today Is A Gift Tomorrow Is Mystery |

• 10.226 berichten
  • 6 katten

#10 Geplaatst 13 februari 2014 - 17:13

Bekijk berichtJo, op 13 februari 2014 - 17:09, zei:

Ik heb ook de Petfun. Het is inderdaad duurder maar de kwaliteit is duidelijk zichtbaar!
Zou niet meteen nog een andere willen :d

Zou enkel nu nog graag een krabton voor op de slaapkamer of voor op de bureau

Jordy, ik ga die van mij mss weg doen als de krabpaal in de kittenkamer staat ;)
Moet die wel nog wat bijwerken want staat momenteel niet zo stabiel ;)

hilleke
hilleke
  • 19.510 berichten

#11 Geplaatst 13 februari 2014 - 17:51

Eén van onze kittenkopers heeft hun petfun hier besteld en zou zelfs nog goedkoper zijn dat bij petfun rechtstreeks en ze waren zeer tevreden van de service:
http://www.allesvoor...3566/krabpalen/

En dit zijn die andere waar ik over sprak http://krabpalen.per...len/Welkom.html  . Lijken enorm op die van petfun en katzendeko (dat laatste is nog duurder dan petfun maar wel veel beter van kwaliteit)

mellemeis
mellemeis
  • 1.077 berichten

#12 Geplaatst 13 februari 2014 - 18:13

Bekijk berichthilleke, op 13 februari 2014 - 17:51, zei:

Eén van onze kittenkopers heeft hun petfun hier besteld en zou zelfs nog goedkoper zijn dat bij petfun rechtstreeks en ze waren zeer tevreden van de service:
http://www.allesvoor...3566/krabpalen/

En dit zijn die andere waar ik over sprak http://krabpalen.per...len/Welkom.html  . Lijken enorm op die van petfun en katzendeko (dat laatste is nog duurder dan petfun maar wel veel beter van kwaliteit)

Die laatste lijken ook leuk ,aleja nen zelf samengestelden dan ;)
Zou de kwaliteit even goed zijn dan als Petfun?  Doet me nu twijfelen was net van zin nen Petfun te kopen hahah

Prutsemieke , I still love and miss you my bbygirl in heaven <3

jacob
jacob
  • 818 berichten
  • 5 katten

#13 Geplaatst 13 februari 2014 - 18:22

Ik heb er eentje van katzen deko, heel kwalitatief maar duur. Petfun en drapaki heb ik ook - grotere paal ... Heel goeie kwaliteit en makkelijk te bestellen. Beide sites zijn in Engels. Verzendkosten zijn duurder maar ik wil geen andere meer. Alles kan je wassen en vervangen indien er iets stuk is

HelpLuckyvinden
HelpLuckyvinden
  • 5.049 berichten
  • 2 katten

#14 Geplaatst 13 februari 2014 - 18:39

Wij, ook onze katten :x , zijn héél tevreden over de krabpaal uit de Lidl.
Die staat hier intussen toch al bijna 2 jaar, heeft al wat moeten doorstaan en ziet er eigenlijk nog zo goed als nieuw uit.
Ik verschiet er wel van aangezien de lage prijs.
Ze hebben ze natuurlijk niet constant in aanbieding (onlangs, mss nog steeds toch opnieuw), noch heb je veel keuze.
Voor ons was dat geen probleem daar we toch op zoek waren naar een gelijkaardige krabpaal toen qua grootte enzo...

Oké, niet echt op zoek...ik zag hem staan en dacht : "waarom niet eens nieuw" O:)

hilleke
hilleke
  • 19.510 berichten

#15 Geplaatst 13 februari 2014 - 18:44

Bekijk berichtmellemeis, op 13 februari 2014 - 18:13, zei:

Die laatste lijken ook leuk ,aleja nen zelf samengestelden dan ;)
Zou de kwaliteit even goed zijn dan als Petfun?  Doet me nu twijfelen was net van zin nen Petfun te kopen hahah

ik heb ze nog niet in het echt gezien, dus geen idee, de katzendeko wel en die vind ik nog steviger uitzien dan de petfun.