Spring naar inhoud

- - - - -

krabpaal

• Log in om te reageren
34 reacties op dit onderwerp
catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#16 Geplaatst 13 februari 2014 - 20:13

Hier ook een petfun fan, als en als de andere paal van noby versleten is komt er nog een tweede petfun bij.

lilymaya
lilymaya
  • 7.922 berichten

#17 Geplaatst 13 februari 2014 - 20:19

niemand van catpalace?

ik vind de petfuns ook wel leuk hoor,  vooral omdat je de kussens kan wassen!

Sach
Sach
  • 122 berichten
  • 2 katten

#18 Geplaatst 13 februari 2014 - 20:22

Wij hebben ook een Petfun en zijn er tevreden over. :)

lilymaya
lilymaya
  • 7.922 berichten

#19 Geplaatst 13 februari 2014 - 20:36

ik vind bv krabpaal emma van petfun wel heel leuk, maar er staat geen hoogte bij vermeld, en ook niet het gewicht, dat vind ik wel moeilijk . hie weet je dan dat die stevig genoeg is?
britten zijn nu niet de grootste katten, maar toch.

Bewerkt door lilymaya, 13 februari 2014 - 20:44.

Miss Nina
Miss Nina
  • 1.550 berichten
  • 2 katten

#20 Geplaatst 13 februari 2014 - 21:18

Ik heb deze van Zooplus en ook wel best tevreden over. Een stevige bodemplaat zodat hij redelijk stabiel staat. Het bovenste kussentje kan gewassen worden en de rest maak ik haarvrij met natte vingers en de stofzuiger. In het begin ruik je wel een beetje het riet maar na een dag of 2 is dat weg.

http://www.zooplus.n...naf180cm/300511

"Humans: No fur, no paws, no tail. They run away from mice. They never get enough sleep. How can you help but love such an absurd animal?"
- Anonymous cat about humans

jacob
jacob
  • 818 berichten
  • 5 katten

#21 Geplaatst 13 februari 2014 - 21:18

Ik heb 3 maine coons. Petfun is geschikt voor grotere katten. Ik heb 12 cm sisalpalen en die zijn voor Britten zeker goed genoeg.
Er staat Deckenhohe, dit betekent afmetingen tot aan het plafond. Je moet de afmeting dus zelf nog invullen zodat zij deze kunnen maken om basis ervan. Wel een leuke paal.

lilymaya
lilymaya
  • 7.922 berichten

#22 Geplaatst 13 februari 2014 - 21:55

oei, bij ons is dat meer dan 3 meter!

Arni
Arni
  • 1.149 berichten
  • 2 katten

#23 Geplaatst 16 februari 2014 - 07:49

Miss Nina, op 13 februari 2014 - 21:18, zei:

Ik heb deze van Zooplus en ook wel best tevreden over. Een stevige bodemplaat zodat hij redelijk stabiel staat. Het bovenste kussentje kan gewassen worden en de rest maak ik haarvrij met natte vingers en de stofzuiger. In het begin ruik je wel een beetje het riet maar na een dag of 2 is dat weg.

http://www.zooplus.n...naf180cm/300511

Die heb ik ook, maar wordt binnenkort toch vervangen. Ik heb hier 2 Coons rondlopen en als de oudste ( en is toch nog een kitten met 10 maand) er eens in vliegt, durft hij toch wat wiebelen. En ze hebben ook niet meer voldoende plaats om erop te liggen. Ze hangen er echt over.
Ik doe hem wel niet weg, maar hou hem als extra. Er komt een grotere bij.

Bewerkt door Arni, 16 februari 2014 - 07:50.

Ik weet dat ik niet perfect ben, maar ik ben er zo dichtbij, dat het bijna eng is 😜

Ephiny
Ephiny
  • 4.874 berichten
  • 4 katten

#24 Geplaatst 19 februari 2014 - 16:49

Ook een Petfun en ik ben er blij mee :d. Voodoo is er wel niet dol op, maar die heeft vaker wat langer nodig voor ze een slaapplekje adopteert. Qua lang meegaan kan ik nog niks zeggen want ik heb hem zelf nog maar net.
Die van Zooplus heeft goed dienst gedaan, maar na een jaar (mss twee?) is hij echt versleten. Maar hij is ook veel goedkoper natuurlijk.
(Ik heb trouwens geen goeie ervaring met natural home...)

Ben eigenlijk vooral blij dat je bij Petfun alles kan wassen, om bij de pluche palen dat haar eraf te krijgen...
Those who don't believe in magic, will never find it

lilymaya
lilymaya
  • 7.922 berichten

#25 Geplaatst 20 februari 2014 - 16:49

ik vind deze supermooi!
behalve de prijs!buc60xas.jpeg

of deze8-8-home.jpeg

of die van peruns zijn ook wel tof!

Bewerkt door lilymaya, 20 februari 2014 - 16:51.

lilymaya
lilymaya
  • 7.922 berichten

#26 Geplaatst 20 februari 2014 - 21:35

hilleke, op 13 februari 2014 - 17:51, zei:

Eén van onze kittenkopers heeft hun petfun hier besteld en zou zelfs nog goedkoper zijn dat bij petfun rechtstreeks en ze waren zeer tevreden van de service:
http://www.allesvoor...3566/krabpalen/

En dit zijn die andere waar ik over sprak http://krabpalen.per...len/Welkom.html  . Lijken enorm op die van petfun en katzendeko (dat laatste is nog duurder dan petfun maar wel veel beter van kwaliteit)

zijn die peruns krabpalen goed van kwaliteit,  vergelijkbaar met petfun? heb jij er zo een?

hilleke
hilleke
  • 19.510 berichten

#27 Geplaatst 20 februari 2014 - 21:48

lilymaya, op 20 februari 2014 - 21:35, zei:

zijn die peruns krabpalen goed van kwaliteit,  vergelijkbaar met petfun? heb jij er zo een?

ik heb ze niet, dus geen ervaring mee, zag deze wel eens op facebook bij een andere cattery en ze geven blijkbaar ook 36 maanden garantie wat toch ook niet niks is.
Moest ik dit voor mijn aankoop van de petfun gezien hebben zou ik deze zeker overwogen hebben om te kopen. Vind het zo'n voordeel dat je ook de kleur van stof kan kiezen bv.

lilymaya
lilymaya
  • 7.922 berichten

#28 Geplaatst 20 februari 2014 - 22:05

ja, dat is wel interessant,  ik denk er wel over om zo eentje te nemen.

citroengeel
citroengeel
  • 445 berichten
  • 4 katten

#29 Geplaatst 21 februari 2014 - 06:45

ik heb er eens eentje op ebay gekocht.Die kwam van duitsland en heb er zo iets van een 40 euro voor betaald.Moet zeggen hij gaat al 2 jaar mee.
En hij is niet versleten,geen sisal koord die los komt of de stof.
Minpuntje is misschien dat de palen minder dik zijn.
Maar als onze verbouwiingen achter de rug zijn krijgen ze hier een nieuwe beneden en word deze naar boven gebracht.

Smiko
Smiko
  • 272 berichten
  • 2 katten

#30 Geplaatst 23 februari 2014 - 15:18

Ik bestel vooral bij Zooplus. Veel keus en niet te duur. ALs je in een dierenwinkel gaat kijken zit je al snel aan de 200-300 euro voor een krabpaal en die zijn dan nog niet eens bijzonder.

Bij zooplus heb je voor 70-80 euro toch al een grote krabpaal. Het is geen absolute topkwaliteit maar we hebben er ook geen klachten over. Zeker voor die prijzen.