Spring naar inhoud

- - - - -

Carootje, lieve Maurootje , Sabintje.....

• Log in om te reageren
47 reacties op dit onderwerp
mobius
mobius
  • 7.516 berichten
  • 2 katten

#16 Geplaatst 14 februari 2014 - 14:38

Heel veel sterkte in deze moeilijke tijd! Klinkt behoorlijk heftig dus het zal allemaal wel wat tijd nodig hebben

:hug:

Inge91
Inge91
  • 12.521 berichten

#17 Geplaatst 14 februari 2014 - 14:57

Heel veel sterkte :hug: hopelijk kan je alles een plaatsje geven, het klink allemaal heel heftig dus je zal wel wat tijd nodig hebben om het te verwerken.

Tot snel :hug:

Bewerkt door Inge91, 14 februari 2014 - 14:58.

Geplaatste afbeelding

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#18 Geplaatst 14 februari 2014 - 15:39

:hug: :8 :hug:

filoutje stafros
filoutje stafros
  • 330 berichten
  • 3 katten

#19 Geplaatst 14 februari 2014 - 15:48

zoveel om te verwerken. veel sterkte met het verlies van je moeder, moet wel heftig zijn dat je haar zo aangetroffen hebt.. oh dat moet verschrikkelijk zijn.
veel sterkte, tis zo moeilijk om een kattenvriendje los te moeten laten dikke knuf voor jou oscartje :hug:
kbegrijp dat dit zeker tijd nodig heeft om alles een plaatsje te geven, geef het niet op he meid..
dikke knuf

stareyedkitten
stareyedkitten
  • 1.385 berichten
  • 3 katten

#20 Geplaatst 14 februari 2014 - 15:58

Sterkte.
[sharedmedia=core:attachments:101503]
“But I don't want to go among mad people,' Alice remarked. `Oh, you can't help that,' said the Cheshire Cat: `we're all mad here... I'm mad... You're mad.”

Lut
Lut
  • 11.643 berichten
  • 4 katten

#21 Geplaatst 14 februari 2014 - 16:26

Oei, je verdriet is zéér intens, ik zou je willen helpen maar weet niet goed hoe.... :hug: :hug:
Heel veel sterkte lieve Nivo :hug:
Velen hier leven heel hard met je mee, dus als je 't nodig hebt, laat het ons hier weten!
Heeeeeel veel sterkte voor jou :love2:  :hug: :hug: :hug:

Carowlina
Carowlina
  • 8.184 berichten
  • 3 katten

#22 Geplaatst 14 februari 2014 - 16:59

Heel veel sterkte! :hug: :hug:

Arni
Arni
  • 1.149 berichten
  • 2 katten

#23 Geplaatst 14 februari 2014 - 23:08

Heel veel sterkte toegewenst. Je hebt op.korte tijd blijkbaar heel wat op.je bord gekregen en dat vraagt zijn tijd om te verwerken.
Doe het maar gerust op jouw tempo, maar hier zijn mensen die je altijd zullen steunen.
:hug:

Ik weet dat ik niet perfect ben, maar ik ben er zo dichtbij, dat het bijna eng is 😜

Stefanie D.
Stefanie D.
  • 133 berichten
  • 1 katten

#24 Geplaatst 14 februari 2014 - 23:53

Heel veel sterkte in deze moeilijke tijden. :hug:

marleen57
marleen57
  • 3.331 berichten
  • 2 katten

#25 Geplaatst 15 februari 2014 - 00:45

heel vl sterkte met je verlies van je moeder en je oskar dikke knuffl :hug: :hug:
Geplaatste afbeelding

lathyrus
lathyrus
  • 1 katten

#26 Geplaatst 15 februari 2014 - 12:05

heel veel sterkte toegewenst !
Ik hoop dat je uiteindelijk alles kan verwerken en het een plaatsje kan geven
Geplaatste afbeelding

DORIS
DORIS
  • 7.963 berichten
  • 4 katten

#27 Geplaatst 15 februari 2014 - 15:51

Heel veel sterkte Nivo.
  • Adopteer een kat! Je hebt een baasje nodig

HelpLuckyvinden
HelpLuckyvinden
  • 5.077 berichten
  • 2 katten

#28 Geplaatst 15 februari 2014 - 16:57

Gun jezelf vooral tijd om alles te verwerken.
Ik wens je veel sterkte en hoop dat er mensen zijn in je omgeving om je te steunen.

:hug: :hug: :hug:

Nivo
Nivo
  • 6.307 berichten
  • 2 katten

#29 Geplaatst 15 februari 2014 - 18:17

Hartelijk dank :hug:

Vandaag is de urne mee gegaan met mijn zus, onze ma zal niet meer alleen zijn.

We hebben heel veel te regelen :8 vandaag een beginnetje gaan maken in haar huisje.
Als eerste moeten alle paperassen gesorteerd worden, we hebben 3 bananendozen vol met post waar we hopelijk nog gaan uitkomen. We hebben 3 wweken de tijd om alles uit te zoeken.

Alles staat hier nu bij mij maar zou niet weten hoe ik moet sorteren, wat is van belang of wat kan er weg, mijn zus heeft er nog minder verstand van :8  zo veel om door te nemen :8

ik heb geen auto meer en mijn zus haar vriend komt dan om af en toe te helpen, maar gisteren heeft hij een ongeluk gehad met zijn auto en zal het nu allemaal moeilijker worden. auto rijd nog wel maar hij zal volgende week een paar dagen in de garage staan.

we weten nu nog niet wat er allemaal stop gezet kan worden, dat moeten we uitzoeken uit alle papieren, maar het is zo veel werk, alles lag door elkaar, post die nooit open gemaakt is van heden tot zeker 40 jaar terug alles door elkaar

sorry laatste keer

Mauro
Mauro
  • 7.714 berichten
  • 2 katten

#30 Geplaatst 15 februari 2014 - 20:53

Lieve, lieve Nivo...vind het allemaal zo erg dit te lezen...woorden schieten echt tekort :(

Eén druppeltje is normaal genoeg om een emmer te doen overlopen...maar dit zijn echt teveel druppeltjes :cry:

En ons in de steek laten...? Lieve Nivo, je echt niet denken dat je ook maar iemand in de steek laat...weet gewoon dat er heel veel mensjes zijn die jou nooit in de steek gaan laten...en op gelijk welke manier of gelijk wanneer er gaan zijn voor jou :hug: :hug:

Laat je me aub weten wat ik eventueel kan doen om je te helpen ? Gelijk op welke manier :hug:

Ik wens je heel veel kracht, moed en sterkte in deze verschrikkelijk moeilijke periode :hug:

In gedachte ben ik volledig bij jou....en je weet...ik ben dag en nacht bereikbaar :hug:

Dikke knuffel en veel liefs van mij, Dirk, Mauro en Naomi :catkiss

Bewerkt door Mauro, 15 februari 2014 - 20:55.

Geplaatste afbeelding