Spring naar inhoud

- - - - -

Hoeveel katten en hoeveel m2 hebben jullie?

• Log in om te reageren
28 reacties op dit onderwerp
citroengeel
citroengeel
  • 440 berichten
  • 4 katten

#16 Geplaatst 16 februari 2014 - 15:19

hier hebben ze gans het huis voor hun,ze mogen bijna overal komen en dan doen ze ook.De zolder heb ik liever van niet maar soms komen ze er toch onverwachts als ik er op ben.
Ze hebben ook nog een tuin waar ze in kunnen.
We hebben 4 katten.
Krabpaal beneden en een krabpaal boven en nog eentje in de tuin.

anja1
anja1
  • 1.172 berichten
  • 7 katten

#17 Geplaatst 16 februari 2014 - 15:27

Wij hebben hier 6 katten en ongeveer 200 vierkante meter binnen ter beschikking. En beneden 3 krabpalen en heel veel speeltjes en boven 2 krabpalen en heel veel speeltjes! Ook overal mandjes ter beschikking maar ze liggen blijkbaar liever in de zetel of op het bed!

Bewerkt door anja1, 16 februari 2014 - 15:30.

Inti Juno, Pipo, Patch, Mushi, Ziggy, Mojito

Stijn_Poezenpaleis:-)
Stijn_Poezenpaleis:-)
  • 10.225 berichten
  • 6 katten

#18 Geplaatst 17 februari 2014 - 10:25

4 katten hebben er 102m² ter beschikking en 2 grote krabpalen
1 kat heeft 35m² ter beschikking en 1 grote krabton

fie
fie
  • 264 berichten
  • 3 katten

#19 Geplaatst 17 februari 2014 - 11:00

120m2 binnen voor 3 eigen katten en opvangertjes. Ze mogen overal komen, behalve in de badkamer met toezicht. We hebben een aparte kittenkamer van 10m2 voor de eerste week, waarna ze worden geïntroduceerd aan de andere katten en de rest van het appt.

Hier 2 grote krabpalen en 3 kleine en een hele lange vensterbank van 7m vol dekentjes :) Yup, onze poezen hebben het hier voor het zeggen :d

We hebben ook een omsloten terras van 150m2 waar enkel onze 3 vaste poezen op mogen om toch af en toe is te kunnen ontsnappen aan al het opvanggeweld :d

Geplaatste afbeelding

hilleke
hilleke
  • 19.366 berichten

#20 Geplaatst 17 februari 2014 - 11:35

Denk hier zo'n 160m² voor 5 katjes. In de zomer kunnen ze ook nog op de zolder.

Ephiny
Ephiny
  • 3.873 berichten
  • 4 katten

#21 Geplaatst 19 februari 2014 - 16:43

Ik woonde eerst ook op een 45m², met twee katten. Maar dat ging niet. Luna was doodongelukkig...
Nu weet ik niet hoe groot het is, maar ik schat drie keer zo groot. En allebei mijn katten zijn veel relaxter eigenlijk..(al gaat het met Luna nog niet altijd geweldig) Ik heb nu wel ruimte voor een derde kat, maar voorlopig laat ik het toch maar zo.
Ik ben blij voor jou dat het lukt, maar als het ff kan, ga ik nooit meer zo klein wonen met twee katten.
Those who don't believe in magic, will never find it

Marjananas
Marjananas
  • 2.897 berichten
  • 4 katten

#22 Geplaatst 19 februari 2014 - 17:18

170 m² voor 4 katten...  En een tuin midden in 't groen.
Groetjes van Marjan en pootje van Lies, Bas, Minne en  Pixie.
  Duizenden jaren geleden werden katten aanbeden als goden. Katten zijn dit nooit vergeten...

Smiko
Smiko
  • 125 berichten

#23 Geplaatst 23 februari 2014 - 15:34

+- 175m2 voor 5 katten.(4 Perzen en een Maine Coone)

2 Grote krabpalen, grote Krabton (diogenes xxl) 2 kleine krabpalen en heel veel speelgoed.. Daarjuist 3 krabpalen bijbesteld :)
Ze mogen overal komen behalve in de berging en de waskamer. Los van al hun speelgoed liggen ze liefst gewoon op bed of op de zetel..

Hiervoor hadden we een appartement van +-70m2 en toen waren ze nog met 3. Dat ging maar het zijn dan ook wel 3 enorm luie Perzen :)

kattenenzo.nl
kattenenzo.nl
  • 33 berichten

#24 Geplaatst 13 april 2014 - 01:02

Wij hebben helaas maar 65 m2 voor onze 2 katten. Het zijn wel binnenkatten, nooit iets anders gewend, maar ooit hoop ik toch dat ik ze alsnog een wat groter huis met een afgeschermde tuin kan bieden. Helaas is de huizenmarkt in NL dramatisch slecht dus voorlopig zit het er niet in (appartement staat qua hypotheek "onder water"). De katten zelf lijken er overigens niet zoveel moeite mee te hebben, die zijn gewoon waar wij zijn en vermaken zich wel met ons, met elkaar of door de ganse dag te slapen...
Blogger (o.a. van KattenEnzo.nl over hoogwaardige voeding, gezondheid & gedrag) en trots baasje van de twee geweldige katers Toni & Vito :)

lilymaya
lilymaya
  • 7.193 berichten

#25 Geplaatst 13 april 2014 - 01:13

Bekijk berichtkattenenzo.nl, op 13 april 2014 - 01:02, zei:

Wij hebben helaas maar 65 m2 voor onze 2 katten. Het zijn wel binnenkatten, nooit iets anders gewend, maar ooit hoop ik toch dat ik ze alsnog een wat groter huis met een afgeschermde tuin kan bieden. Helaas is de huizenmarkt in NL dramatisch slecht dus voorlopig zit het er niet in (appartement staat qua hypotheek "onder water"). De katten zelf lijken er overigens niet zoveel moeite mee te hebben, die zijn gewoon waar wij zijn en vermaken zich wel met ons, met elkaar of door de ganse dag te slapen...
ik denk dat julliekatten het héél goed hebben bij jullie!

Siggy2311
Siggy2311
  • 144 berichten
  • 2 katten

#26 Geplaatst 08 december 2014 - 00:21

Hier ongeveer 120 m² voor twee katten, ze blijven wel enkel beneden in één grote ruimte en dat gaat prima. Er staan twee krabpalen en een krabton, twee grote bakken en veel mandjes.

We hebben nu een huisje op het oog dat een stuk kleiner is, maar dan zouden ze wel overal mogen komen. De tuin is dan wel weer stukken groter en die zouden we voor een stuk kunnen afzetten om een kattenparadijsje te creëren, waar ze in de zomer ook veel tijd zullen doorbrengen. Nu hebben we een koertje van een 40 m². We zouden wel graag nog twee katten erbij nemen, maar dan gaan we wel veel op hoogte moeten werken.

Geplaatste afbeelding

Verel
Verel
  • 108 berichten
  • 1 katten

#27 Geplaatst 12 december 2014 - 13:19

210 m² en een tuin voor 1 katje

dolfjeweerwolfje
dolfjeweerwolfje
  • 13.819 berichten
  • 4 katten

#28 Geplaatst 12 december 2014 - 16:56

Geen idee hoeveel m² ?? En als je 'de hoogte' er ook nog bij rekent? Ze mogen bijna overal komen, dus meer dan plaats genoeg dunkt me. Als ze willen, kunnen ze allemaal in aparte ruimtes gaan slapen.

Plaats genoeg en zou nog graag 2 extra kamer hebben :-).

Bewerkt door dolfjeweerwolfje, 12 december 2014 - 16:56.

Claudje
Claudje
  • 40 berichten

#29 Geplaatst 30 oktober 2015 - 16:28

1 katje op 55 m2 en een balkon van ongeveer 9m2.

Zou er nog 1 willen, maar ben bang dat mn huis te klein is