Spring naar inhoud

- - - - -

Flanelleke en co: nieuwe foto's p19

• Log in om te reageren
302 reacties op dit onderwerp
Guest_ijammeke_*
Guest_ijammeke_*

#106 Geplaatst 29 augustus 2009 - 12:48

Een prachtig meisje. :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:
super dat ze zich al zo goed voelt bij jullie. :d

Guest_poezemannen_*
Guest_poezemannen_*

#107 Geplaatst 29 augustus 2009 - 12:49

Ben blij dat dit mooie schatje een gouden mandje gevonden heeft!

brithany
brithany
  • 7.775 berichten
  • 7 katten

#108 Geplaatst 29 augustus 2009 - 12:51

Super Lut ,dat het zo goed gaat,en wat een leuke foto's zeg,nu in iedergeval heeft ze nog iets bekends bij jullie ,het ks op de com haha..
Geplaatste afbeelding

elixeryen
elixeryen
  • 14.834 berichten
  • 6 katten

#109 Geplaatst 29 augustus 2009 - 13:41

Nogmaals gefeliciteerd met je nieuwste aanwinst. :)

Geplaatste afbeelding

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#110 Geplaatst 29 augustus 2009 - 15:21

Hoe leuk dat ze al begint te wennen, binnen een paar dagen is zij de chef in huis. Gefeliciteerd met je schattige Flanel en laat de foto's maar komen. :loveshower: :loveshower: :loveshower:

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#111 Geplaatst 29 augustus 2009 - 15:24

leuke fotootjes :LOL: :heart: :heart: :heart:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Guest_clyde_*
Guest_clyde_*

#112 Geplaatst 29 augustus 2009 - 16:25

:heart: :heart: leuke foto's

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#113 Geplaatst 29 augustus 2009 - 17:46

Even een update (klachten dat ik hier teveel post moet je richten aan Spanishke. Er staat in het contract dat ik hier moet spammen :x ):
Deze middag hebben de twee prinsesjes en ik een schoonheidsslaapje gehouden. Voor hen is dat niet nodig, bij mij helpt het toch niet meer. Zita heeft boven geslapen op het kussen van Gabriël en Flanelleke heeft heel de slaapkamer verkend. Zo een nieuwsgierig meisje :heart: . Dirk heeft zich er ook even bij gelegd en werd direct bedolven door Flanelleke.

Hier beneden palmt ze de nieuwe kubus volledig in, maar ook het ander speelgoed weet ze te vinden.

Toen Zita korrels wou eten, is Flanelleke haar gewoon gevolgd, even gegrom, ze heeft schoon haar beurt afgewacht en heeft dan ook haar portie genomen.

Om 17 uur: tijd voor Porta 21: Gabriël de helft, Zita en Finn normaal een vierde maar deze keer heb ik dus ook een beetje aan Flanelleke gegeven. En wat kan die meid eten!!! Finn heeft het blijkbaar het moeilijkst met de komst van de nieuwe prinses en maakt dat duidelijk door te blazen naar allebei de meisjes. Hij is duidelijk zijn kluts kwijt (maar nog niet zijn balletjes). Naar Gabriël blazen durft hij niet. Duidelijk: de rangorde moet hersteld worden. Door al dat geblaas van Finn waren er maar twee die hun portie opaten: Flanelleke en Gabriël. Flanelleke heeft zich dat niet aangetrokken en heeft ook het eten van de andere opgegeten :louche: .

En dan... kennismaking met de twee zonen. Die maken allebei heel veel lawaai als ze binnenkomen. Ik heb haar even op mijn schoot genomen en dan hebben ze haar allebei geknuffeld en genieten dat ze doet!!!! Nu is Lode een portie vol-au-vent aan het eten in de zetel maar dat lukt hem niet echt want Flanelleke eist zijn aandacht op!!! :ha En madam haar wil is wet: als ze geknuffeld wil worden, wordt er geknuffeld en daarmee basta. Echt een vrouw!!!

Flanelleke wil spelen met Zita maar zodra ze iets te dicht komen (20 cm), wordt er nog even gegromd. En Zita kan zo triestig kijken :hart: .

Ik heb Finn daarnet even wat rescuedruppels gegeven en nu is hij aan het knuffelen met Gabriël. Die lieve Gabriël die hier voor de rust in huis zorgt. Hij negeert Flanelleke volledig: ik ben hier de baas zegt hij.

En nu is ons meisje aan het rondkrossen op de zetel. Ik verwacht me aan een spannende wedstrijd volgende week tussen de twee meisjes ;) .

Hieronder nog een aantal foto's: Flanelleke met de nieuwe kubus

Geplaatste afbeelding

En ons viertal tijdens het eten van de natte voeding:
Geplaatste afbeelding
Geplaatste afbeelding

Geplaatste afbeelding

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#114 Geplaatst 29 augustus 2009 - 17:49

:LOL: :LOL: :heart: :heart:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Guest_ijammeke_*
Guest_ijammeke_*

#115 Geplaatst 29 augustus 2009 - 17:52

Super, dat gaat goedkomen tussen die vier. Leuke foto's ook alweer. :heart: :heart: :heart: :heart:

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#116 Geplaatst 29 augustus 2009 - 17:54

seg maar da s al dichtbij ,
super!!!!! :heart:
poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding

Bibie
Bibie
  • 5.115 berichten
  • 2 katten

#117 Geplaatst 29 augustus 2009 - 18:02

Leuke update Joloka! Wij willen meer van dat ;) Binnen enkele dagen zal de hiërarchie zich wel gevestigd hebben en kun je volop genieten van al dat moois. :)

Geplaatste afbeelding

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#118 Geplaatst 29 augustus 2009 - 18:03

Ellenita zei:

seg maar da s al dichtbij ,
super!!!!! :heart:

Dat was voor onze Finn weer veranderde in ventilator :louche: .
Joris is er zeker van: wij hebben geen kat erbij maar een eekhoorn: zoals ze hier samen met hem aan het spelen is met dat oranje ding aan een stokje: ze springt in het rond langs alle kanten. Wat een speelvogel!!!
Nu ik denk eerlijk gezegd dat het nog even zal duren voor de rust in huis hersteld zal zijn. Maar toen ik Flanelleke gisteren onder de zetel zag duiken en deze ochtend terug, had ik echt niet verwacht dat ze zich hier zo vlug thuis zou voelen :love: :love: :love: .
Morgen wordt even een moeilijke dag: wij moeten een paar uurtjes weg. Ik heb afgesproken met Dirk dat we de deur van de living gaan laten openstaan zodat ze zowel boven als beneden kunnen. Zo hebben ze de ruimte en ook genoeg verstopplaatsjes (mocht dat nodig zijn).
En nu drinken we een Malheurke op ons meisje!!!

Geplaatste afbeelding

Bibie
Bibie
  • 5.115 berichten
  • 2 katten

#119 Geplaatst 29 augustus 2009 - 18:05

Joloka zei:

En nu drinken we een Malheurke op ons meisje!!!

:ha :ha Santé! :alc:

Geplaatste afbeelding

Ines
Ines
  • 13.375 berichten
  • 3 katten

#120 Geplaatst 29 augustus 2009 - 18:25

:heart: :heart: :heart:

Geplaatste afbeelding