Spring naar inhoud

- - - - -

Flanelleke en co: nieuwe foto's p19

• Log in om te reageren
302 reacties op dit onderwerp
Guest_MissKitty_*
Guest_MissKitty_*

#121 Geplaatst 29 augustus 2009 - 20:05

Bwa klinkt toch nog altijd alsof alles helemaal goed gaat komen :)

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#122 Geplaatst 29 augustus 2009 - 20:08

MissKitty zei:

Bwa klinkt toch nog altijd alsof alles helemaal goed gaat komen :)

Had je niet gedacht he van onze Gabriël? :love: :love: :love:

Geplaatste afbeelding

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#123 Geplaatst 29 augustus 2009 - 20:17

Voila en nu liggen ze hier allemaal te slapen. Bekomen van deze dag en rusten om straks de boel op stelten te zetten. :louche:
Flanelleke heeft de grote mensenkinderen dus met heel veel liefde verwelkomt. Zodra ze hen ziet, palmt ze hen volledig in om te knuffelen en te spelen.
Als er iemand met wat lawaai binnenkomt, duikt ze nog even achter de zetel (niet meer eronder) maar zodra ze ziet wie het is, komt ze afgehuppeld :hart: :hart: :hart: .
En nu als afsluiter van vandaag: slaap lekker allemaal, slaap lekker Spanishke, slaap lekker Simon, slaap lekker mama en tantes, slaap lekker zus en slaap lekker broers (want Santosje kijkt ook mee he): :hug: :hug: :hug:
Geplaatste afbeelding

Geplaatste afbeelding

Kathleen
Kathleen
  • 7.941 berichten
  • 2 katten

#124 Geplaatst 29 augustus 2009 - 20:25

slaap lekker flanelleke :hug:
Geplaatste afbeelding
Wanneer je verdrietig bent, kijk dan in je hart en je zal zien dat je weent om wat je vreugde schonk

ginnie
ginnie
  • 12.877 berichten
  • 13 katten

#125 Geplaatst 29 augustus 2009 - 20:26

ach gossie! Helemaal uitgeput van zo'n lange dag van spelen en knuffelen :)

Welterusten Flanelleke, tot morgen! :love3:

Geplaatste afbeelding
Groetjes van Wendy en de poezenbende

Guest_dauwke_*
Guest_dauwke_*

#126 Geplaatst 29 augustus 2009 - 20:59

amai kzie dit nu pas
proficiat met je kleine knuffel
leuk dat ze het zo goed doet :love3:

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#127 Geplaatst 29 augustus 2009 - 21:02

slaap zacht!!!!!!
poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding

Bibie
Bibie
  • 5.115 berichten
  • 2 katten

#128 Geplaatst 29 augustus 2009 - 21:53

Slaapzacht Flanelleke. Dikke knuffel van broertje :hug:

Geplaatste afbeelding

Guest_Vosse_*
Guest_Vosse_*

#129 Geplaatst 29 augustus 2009 - 22:24

:love3:

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#130 Geplaatst 29 augustus 2009 - 22:48

Dat gaat daar dik in orde koen tss die 4, alles heeft zijn tijd nodig. Ze is toch heel schattig, ik wou dat mijn poezels zo aanhankelijk waren, zo echte knuffelkont. :)

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#131 Geplaatst 30 augustus 2009 - 06:54

Goedemorgen allemaal, Gabriël heeft vannacht terug boven mogen genieten van zijn kussen en ons bed (maar dat is dan ook de enige die 's nachts heel rustig is). De prins en zijn prinsesjes hebben beneden geslapen. En het was heel rustig.
Toen ik rond 6 uur in de living kwam, kreeg ik direct een spinnende Zita en een spinnende Finn rond mij. Flanelleke was niet te zien. Heb dan heel zachtjes de anderen geknuffeld en ineens was ze daar: mevrouw wou ook haar portie knuffels :hug: . Daarna is ze op de kattenbak gegaan (met Zita en Finn achter haar aan).
Je zou het hier nu moeten zien: ze is hier over de zetel aan het rollen met speelgoed en twee anderen zitten kwijlend toe te kijken om mee te spelen :LOL: . Maar echt dichtbij lukt nog niet: alles is van Flanelleke :ha :ha :ha en ze krijgen een grommetje als ze te dichtbij willen komen. Nu, ze zijn alleszins al veel nieuwgieriger naar elkaar dus dat komt wel goed.
Ook de liefde tussen Finn en Zita is weer hersteld.
En nu... kattenbakken uitkuisen, etenskommetjes uitwassen en aanvullen en ik ga ze toch alledrie nog wat Rescuedruppels geven.

Geplaatste afbeelding

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#132 Geplaatst 30 augustus 2009 - 08:08

Nog vlug update: Flanelleke heeft een kakje in de kattenbak gelegd: eerst een grote stevige drol :dans: :dans: :dans: en daarna nog wat losser. Met een niet zo aangenaam geurtje O:) . (Ik heb aan Dirk gezegd dat het bij hem ook niet altijd even lekker ruikt :p ).
Enne speciaal voor Spanishke en Bibie: alles goed ondergegraven :ha :ha :ha

Bewerkt door Joloka, 30 augustus 2009 - 08:28.

Geplaatste afbeelding

Lut
Lut
  • 11.643 berichten
  • 4 katten

#133 Geplaatst 30 augustus 2009 - 10:44

Haha!! Bedankt voor al die leuke updates!!!! Ik wou dat ik een vliegje was....... ;)
Die eerste dagen zijn zo spannend en leuk hee!! Geniet er maar volop van, na een tijdje valt alles vanzelf in zijn plooi :) :LOL:

Bewerkt door Lut, 30 augustus 2009 - 10:44.

Guest_MissKitty_*
Guest_MissKitty_*

#134 Geplaatst 30 augustus 2009 - 10:49

Joloka zei:

Had je niet gedacht he van onze Gabriël? :love: :love: :love:

Zo zie je maar wat een verschil een goede introductie maakt en wat rescuedruppels enzo :) Gabriel was altijd al een lieverd maar in een grote groep onbekende katten gedropt worden was er toch echt teveel aan, maar goed voor hem dat jij hem daar uit bent komen halen en hij nu zijn eigen leuke groepje thuis heeft waar hij wel van kan genieten :love3:

brithany
brithany
  • 7.775 berichten
  • 7 katten

#135 Geplaatst 30 augustus 2009 - 14:37

Echt mooie foto's ,wat een lekker ding is het toch he,wat is trouwens een Malheurke..
Geplaatste afbeelding