Spring naar inhoud

- - - - -

Flanelleke en co: nieuwe foto's p19

• Log in om te reageren
302 reacties op dit onderwerp
Bibie
Bibie
  • 5.115 berichten
  • 2 katten

#136 Geplaatst 30 augustus 2009 - 15:05

brithany zei:

Echt mooie foto's ,wat een lekker ding is het toch he,wat is trouwens een Malheurke..

Een Malheurke is een biertje :)

Geplaatste afbeelding

Bibie
Bibie
  • 5.115 berichten
  • 2 katten

#137 Geplaatst 30 augustus 2009 - 15:05

Hoe is het met ons schatje? Is ze nog een beetje bang?

Geplaatste afbeelding

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#138 Geplaatst 30 augustus 2009 - 19:53

Sorry, was vandaag een paar uurtjes weg en ik ben nog een beetje emotioneel (was huldiging van mijn schoonvader die in mei overleden is). Met de katjes gaat het goed. Nog veel gegrom dat wel. Maar Zita en Finn durven nu toch al terug aan hun speelgoed komen :LOL: . Op dit moment liggen Zita en Flanelleke in dezelfde krabpaal. Dus dat is ook al een grote stap.
Flanelleke is niet echt bang hoor. Ze kijkt eerst de kat uit de boom en daarna komt ze afgehuppeld.
Ons meisje heeft nu ook officieel de naam "Stinkiewinkie" van haar broertje overgeërfd en daar is ze niet blij mee ;) . Ze heeft vandaag erg dunne stinkende stoelgang gehad maar het was allemaal mooi in de kattenbak en mooi ondergegraven. Flinke meid he :hug: . Waarschijnlijk toch een beetje stress: het was vandaag de eerste dag dat ze een aantal uren alleen waren. Morgenavond zorg ik voor rauwe kip voor allemaal.
Nu ga ik jullie laten, knuffelen met de katjes :dans: :dans: :dans: .

Geplaatste afbeelding

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#139 Geplaatst 30 augustus 2009 - 20:01

oh wat een goed nieuws

en veel kracht vandaag!!!!!!!!!
poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding

Bibie
Bibie
  • 5.115 berichten
  • 2 katten

#140 Geplaatst 30 augustus 2009 - 20:07

Joloka zei:

Ons meisje heeft nu ook officieel de naam "Stinkiewinkie" van haar broertje overgeërfd en daar is ze niet blij mee ;) . Ze heeft vandaag erg dunne stinkende stoelgang gehad maar het was allemaal mooi in de kattenbak en mooi ondergegraven.

Dedju, ik had een patent moeten nemen op de naam "Stinkiewinkie". :mrgreen:  Maar de onze zal toch wel de hardste Stinkiewinkie zijn want hij laat alles mooi in open lucht liggen zonder het te begraven :p

Geplaatste afbeelding

Bibie
Bibie
  • 5.115 berichten
  • 2 katten

#141 Geplaatst 30 augustus 2009 - 20:07

Veel sterkte Lutje! :hug:

Geplaatste afbeelding

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#142 Geplaatst 30 augustus 2009 - 20:23

Bibie zei:

Een Malheurke is een biertje :)

Dat hebben ze dankzij ons leren drinken, is bier van Buggenhout :) toch nog iets dat hier goed is O:)

Geplaatste afbeelding
:hart: Not a single catlover's heart can resist a simple "meow" :hart:

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#143 Geplaatst 30 augustus 2009 - 21:07

Spanishke zei:

Dat hebben ze dankzij ons leren drinken, is bier van Buggenhout :) toch nog iets dat hier goed is O:)

Helaba, zo niet beginnen he!!!  :zweep: :zweep: ;)  Flanelleke is hier kerngezond binnen gestapt (alle gekropen).  :thumb: Ik heb je gezegd dat ik je alles eerlijk ging vertellen en ik kan toch moeilijk hier op KS schrijven dat Flanelleke het super maakt als ons kleine meisje een beetje (veel) last heeft van haar darmpjes he. En als ik niets schrijf, vraagt heel KS zich af wat er aan de hand is :LOL: . Flanelleke maakt het super maar ze is een beetje ziekjes. :hart: En Flanelleke is gek van ons maar ze houdt de andere poezels nog een beetje op afstand. Daarnet heeft ze wat gegeten, gedronken en nu ligt ze te luieren in het hangmandje van de krabpaal. En nu he... ga ik haar knuffelen :love: :love: :love:

Geplaatste afbeelding

Guest_MissKitty_*
Guest_MissKitty_*

#144 Geplaatst 31 augustus 2009 - 01:02

Diarree bij kittens die net verhuisd zijn is echt niet raar hoor ;) Kan je als fokker ook niet zomaar voorkomen, hoe graag je ook zou willen.

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#145 Geplaatst 31 augustus 2009 - 07:07

MissKitty zei:

Diarree bij kittens die net verhuisd zijn is echt niet raar hoor ;) Kan je als fokker ook niet zomaar voorkomen, hoe graag je ook zou willen.

Voila!!! Ben ik volledig mee akkoord!!!! En daar heb je je nu eens bij neer te leggen Spanishke :LOL: :LOL: :LOL: .
Ons Flanelleke springt niet meer direct achter de zetel als er iemand binnenkomt, nee ze ligt rustig rond te kijken!!! Gisterenavond heeft ze hier samen met de twee andere poezels gespeeld samen met Katrijn. Alleen als het hun invalt dat er plots een nieuw gezicht voor hen staat, wordt er nog gegromd. Zita wilt wel spelen en Finn eigenlijk ook, maar dat komt wel goed hoor!!! Flanelleke houdt de 2 echt in de gaten... dus het stapje naar spelen zonder grommen zal niet zo lang meer duren!!!
Deze nacht heeft ze nog eenmaal diarree gehad en daarnet ook maar het "stinkt" niet meer zo erg. Het ruikt al meer gewone stoelgang.
Komt wel goed hoor. Ze speelt heel veel en spint fantastisch!!!! En knuffelen, knuffelen, knuffelen en vertellen dat ze kan!!! :hug: :hug: :hug:
Spanishke, dat meisje van jou heeft ons allemaal rond haar pootjes gewikkeld 8) !!!

Geplaatste afbeelding

brithany
brithany
  • 7.775 berichten
  • 7 katten

#146 Geplaatst 31 augustus 2009 - 08:07

Super dat het al zo gaat zeg,lijk me vrolijk en slim meisje zoals je het vertelt .

Ik lees hier ergens boven dat je rauwe kip gaat geven,mogen katten dat dan gewoon rauwe kip?
Geplaatste afbeelding

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#147 Geplaatst 31 augustus 2009 - 08:13

Joloka zei:

Helaba, zo niet beginnen he!!! :zweep: :zweep: ;) Flanelleke is hier kerngezond binnen gestapt (alle gekropen). :thumb: Ik heb je gezegd dat ik je alles eerlijk ging vertellen en ik kan toch moeilijk hier op KS schrijven dat Flanelleke het super maakt als ons kleine meisje een beetje (veel) last heeft van haar darmpjes he. En als ik niets schrijf, vraagt heel KS zich af wat er aan de hand is :LOL: . Flanelleke maakt het super maar ze is een beetje ziekjes. :hart: En Flanelleke is gek van ons maar ze houdt de andere poezels nog een beetje op afstand. Daarnet heeft ze wat gegeten, gedronken en nu ligt ze te luieren in het hangmandje van de krabpaal. En nu he... ga ik haar knuffelen :love: :love: :love:

Dat bedoelde ik ook niet, ik had het over de gemeente :p
Ik ben blij dat je me van alles op de hoogte houdt, ik zou het niet anders willen. Ik vraag me wel af of het bij de andere kittens, Marley en Otis ook is, maar die zeggen dat alles in orde is dusja... wat moet je nog geloven, je bent er ook niet bij natuurlijk.
Geplaatste afbeelding
:hart: Not a single catlover's heart can resist a simple "meow" :hart:

M&M
M&M
  • 4.965 berichten
  • 6 katten

#148 Geplaatst 31 augustus 2009 - 09:27

Wat een mooi meisje is Flannelleke toch :love4:

Mieke'tje
Mieke'tje
  • 7.498 berichten
  • 2 katten

#149 Geplaatst 31 augustus 2009 - 09:35

Leuk dat alles daar langzaam maar zeker beter en beter verloopt. Hele leuke foto's van deze meid!
Geplaatste afbeelding

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#150 Geplaatst 31 augustus 2009 - 10:38

Eventjes update (zonder foto's want ik zit op het werk 8) ): Katrijn heeft me daarnet gebeld dat Flanelleke goed aan het eten is, veel drinkt en super actief is. Wordt vervolgd :jump: :jump: :jump:
Finn was nu wel naar katrijn aan het blazen :louche: :louche: :louche: . Ocharme die jongen :hart: .

Geplaatste afbeelding