Spring naar inhoud

- - - - -

Flanelleke en co: nieuwe foto's p19

• Log in om te reageren
302 reacties op dit onderwerp
Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#151 Geplaatst 31 augustus 2009 - 10:40

oei omdat ze aandacht geeft aan Flanelleke?
poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#152 Geplaatst 31 augustus 2009 - 11:07

Ellenita zei:

oei omdat ze aandacht geeft aan Flanelleke?

Ik denk dat het gebeurt als hij zich "overvrouwt vindt", als hij als enige kater beneden zit met 3 vrouwen... :ha :ha :ha

Geplaatste afbeelding

M&M
M&M
  • 4.965 berichten
  • 6 katten

#153 Geplaatst 31 augustus 2009 - 11:30

Hij moet toch zijn mannetje kunnen staan hé tussen al die vrouwen :LOL:

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#154 Geplaatst 31 augustus 2009 - 12:02

:LOL: :LOL:
poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding

Guest_Elfonia_*
Guest_Elfonia_*

#155 Geplaatst 31 augustus 2009 - 14:10

ocharme :)

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#156 Geplaatst 31 augustus 2009 - 14:30

:thumb: :thumb: :thumb:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#157 Geplaatst 31 augustus 2009 - 18:52

Terug tijd voor update: vanavond hebben ze rauwe kip gekregen. Finn weigert dat te eten. Is jammer voor hem, maar ik haal voor hem alleen geen blikje porta uit. Moet zijn dat hij geen honger heeft zeg ik dan :p .
Voor de rest wordt er hier al heel veel gespeeld, wel nog niet echt met elkaar maar toch al met hetzelfde speelgoed (dankje wel Pixel en Akke voor de spiraaltjes :d ) en ze komen toch echt al heel dichtbij. Finn zoekt echt Flanelleke op. En nu is Zita een beetje moeilijk: miauwen als we haar knuffelen. Ach het evenwicht moet hersteld worden he.
Flanelleke heeft sinds deze ochtend 7 uur nog geen stoelgang gehad :thumb: . Ik heb voorlopig het kattenbakzand van Cat's Best Eko verruild voor Extreme Classic met babypoeder. Mocht ons meisje nog een geurtje achterlaten, dan zal het hierdoor toch beter geabsorbeerd worden.
En onze weegschaal is terug in orde. Gisteren was plots de batterij plat. Ik heb een weegschaal van de buren mogen lenen: zo een oud geval (30 jaar oud) waarop ze haar dochter nog gewogen heeft en ik kon die gisteren niet echt juist zetten. Toen ik ons meisje wou wegen, kwam ik aan ongeveer 1,500 kg. Nu heb ik nieuwe batterijen gekocht en onze weegschaal werkt weer. Ze weegt nu 1,460kg. Iets minder dan bij Spanishke, maar er is een verschil van weegschaal he. Dus nu wordt ze elke dag gewogen en die 1,460 is ons startgewicht. Ze eet goed en drinkt goed, speelt goed, knuffelt ontzettend en nu is ze moe en slaapt ze :love: .
Gabriël kijkt eens naar haar maar voor de rest negeert hij haar nog altijd, maar hij blaast er ook niet naar. Daarnet hebben Flanelle en Finn op 15 cm afstand op de zetel gelegen, dus...
Morgen zouden ze een dagje alleen zijn omdat Joris zijn laatste herexamen heeft en de anderen naar school moeten, maar ik heb het toch nog kunnen regelen om morgenmiddag verlof te nemen zodat ik bij mijn schatjes ben. Ik ga dan ook eens nieuwe foto's trekken van onze poezels.

En nog vlug even iets erbij: toen Dirk van zijn werk kwam, ging Finn naar de kattenbak. Flanelleke moest blijkbaar ook dringend want ze heeft er zich gewoon bij gezet :engel: . Finn maakte zich erg klein en is heel voorzichtig na zijn boodschap de kattenbak uitgestapt.

Enne nog vlug een vraagje voor Spanishke: welke manieren hebben jullie dat meisje aangeleerd? Ik zal hier wel letten op wat ze eet... gaat ze doodleuk eten pikken van tafel :a . Ok, we zullen nu nog vlugger onze tafel moeten afruimen :ha :ha :ha .

Bewerkt door Joloka, 31 augustus 2009 - 20:12.

Geplaatste afbeelding

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#158 Geplaatst 31 augustus 2009 - 22:14

Dat hebben we jou gezegd he vrijdag dat ze eten pikt van tafel. Ik had het toch verteld over dat stukje droog brood dat ze in haar muiltje had toen ik mijne kop nog maar gedraaid had? Ze wacht dus echt tot je niet meer kijkt en is je dan veel te snel af. Hier springen de dames niet op tafel, maar de kitjes wagen er zich nog wel aan dus wij laten ook niets staan, ook niet voor de dames. Ik vertrouw geen enkele kat op dat vlak

Ik heb zojuist Mistypoes gewogen, zij heeft nu een gewicht van 2,327 kg en Feareke weegt 2,917 kg

Bewerkt door Spanishke, 31 augustus 2009 - 23:08.

Geplaatste afbeelding
:hart: Not a single catlover's heart can resist a simple "meow" :hart:

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#159 Geplaatst 01 september 2009 - 06:37

Goedemorgen allemaal,

Deze ochtend ruikt ons huisje heerlijk fris :dans: :dans: :dans: . In de kattenbak ligt waarschijnlijk wel een hoopje platte kak maar het ruikt niet meer zo verschrikkelijk. ik hou haar in de gaten als ze naar het toilet gaat, maar ik heb haar gisteren niet meer zien gaan. Deze middag ben ik thuis dus volg ik haar met argusogen.
Zita en Finn zijn het al gewoon dat er hier nog eentje bij loopt maar knuffelen zit er nog niet in, wel veel minder gegrom (bijna geen meer). Ze ruiken ook al echt aan elkaar.

Spanishke, vanavond weeg ik haar op hetzelfde moment en dan zie ik wel. Ik ga nu niet panikeren omdat ze zo weinig weegt want jullie da heeft haar onderzocht en alles was in orde. Mocht ik merken dat ze gewicht verliest of niet bijkomt: direct da!!!

Dat eten pikken was maar om te lachen: mocht ze zich hier niet thuis voelen, dan zou ze dat ook niet doen he :ha .

Bewerkt door Joloka, 01 september 2009 - 06:38.

Geplaatste afbeelding

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#160 Geplaatst 01 september 2009 - 13:07

Ze hebben daarnet lekker gesnoept van hun kipfiletje (Finn dus weer niet, die weigert gewoon alles wat geen brok of natvoer is). Je moest het zien: Gabriël had al lang gedaan en ging neus aan neus zitten met Flanelleke (traag etertje maar alles moet op) om te kijken of er toch nog iets te pakken viel: nee dus :ha :ha :ha . Maar geen gegrom te horen.
Finn wil duidelijk al samen spelen maar hij kan zijn uit-knopje van de ventilator nog niet vinden 8) .
En het aroma in ons huisje is nog altijd lekker fris :cheer: :cheer: :cheer: . Ik hou haar voorlopig op de brokken en de kip. En na een tijdje zullen we eens opnieuw proberen met het natvoer.
En Flanelleke neemt hier alle lievelingsplekjes van de anderen in: op de zetel, in de tunnel, op de bureaustoel, in het bakje van Gabriël en op tafel :engel:  :engel:   :engel:
Spanishke, je zou je meisje hier moeten zien: echt de moeite :love: :love: :love:

Geplaatste afbeelding

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#161 Geplaatst 01 september 2009 - 14:18

:thumb: :thumb: :thumb:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#162 Geplaatst 01 september 2009 - 16:58

Deze middag thuis voor een knuffelmiddag. Het was echt heerlijk. Op een bepaald moment was het zo rustgevend dat we allemaal in slaap gevallen zijn. Zalig gewoon :hug:
Ondertussen nog geen diarree gezien en het gewicht blijft gelijk :cheer: :cheer: :cheer: .
Intussen ook een paar foto's getrokken. Ze zijn niet zo goed gelukt omdat ik steeds de flits gebruikt heb maar ik wil ze toch met jullie delen.
Ze spelen nog niet echt samen maar het speelgoed uit het kittenpakket is wel door iedereen goedgekeurd:
Finn:
Geplaatste afbeelding
Zita:
Geplaatste afbeelding
En Gabriël: ikke spelen? Nee hoor. Maar waarom ligt jouw mandje dan vol met speelgoed?
Geplaatste afbeelding
Geplaatste afbeelding
En ons Flanelleke als model:
Geplaatste afbeelding
Geplaatste afbeelding
Geplaatste afbeelding

En dan dames en heren: Flanelleke en Finn heerlijk dicht bij elkaar:
Geplaatste afbeelding

Geplaatste afbeelding
Geplaatste afbeelding
En Finn spelend met de staart van Flanelleke:
Geplaatste afbeelding

Bewerkt door Joloka, 01 september 2009 - 16:59.

Geplaatste afbeelding

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#163 Geplaatst 01 september 2009 - 17:02

:ha Flanelleke op haar gat, leuke foto's :heart:

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#164 Geplaatst 01 september 2009 - 17:11

oh geweldig de laatste foto s samen!!! :love3:
Geplaatste afbeelding

Guest_ijammeke_*
Guest_ijammeke_*

#165 Geplaatst 01 september 2009 - 18:01

Leuke updates en toffe foto's :thumb: :thumb: :thumb: :heart: :heart: :heart: