Spring naar inhoud

- - - - -

Flanelleke en co: nieuwe foto's p19

• Log in om te reageren
302 reacties op dit onderwerp
PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#181 Geplaatst 02 september 2009 - 14:59

:LOL: :LOL: :heart: :heart:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#182 Geplaatst 02 september 2009 - 21:00

Waarom heeft een mens geen drie armen? Je moest me hier zien zitten daarnet: met twee poezels op mijn schoot: Finn en Flanelleke :love: :love: :love: . En die derde arm had ik nodig om foto's te trekken :( .

Geplaatste afbeelding

Guest_Vosse_*
Guest_Vosse_*

#183 Geplaatst 02 september 2009 - 22:12

Joloka! Serieus!

Heb jij daar geen overactieve dochter rond lopen die een fototoestel echt wel weet te snappen?
Schakel die dan in hé
Vier armen ipv drie :p

kiki
kiki
  • 8.951 berichten
  • 7 katten

#184 Geplaatst 02 september 2009 - 23:33

Fantastisch die poezenbende bij jou. :loveshower: :loveshower:
Flanelleke voelt zich ook goed hè!
Geplaatste afbeelding

Guest_Amelie_*
Guest_Amelie_*

#185 Geplaatst 03 september 2009 - 06:17

leuke foto's

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#186 Geplaatst 03 september 2009 - 06:38

Vosse zei:

Joloka! Serieus!

Heb jij daar geen overactieve dochter rond lopen die een fototoestel echt wel weet te snappen?
Schakel die dan in hé
Vier armen ipv drie :p

Ik zat hier helemaal alleen beneden (alleen: met 4 prachtpoezels): Dirk naar bed en de kids in het jeugdhuis en de chiro :( .

Geplaatste afbeelding

Guest_Lisje_*
Guest_Lisje_*

#187 Geplaatst 03 september 2009 - 09:07

Super dat ze wat contact zoeken!!! :duim: :)

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#188 Geplaatst 04 september 2009 - 17:31

Het gaat hier altijd maar beter en beter tussen de katjes: Gabriël was daarnet Flanelleke aan het likken !!!

Flanelleke heeft nog altijd diarree. Ik ben eergisteren met een staaltje en Flanelleke naar de da geweest. Morgenavond moet ik haar voor de zekerheid nog een pipetje ontworming geven. Hij voelde dat haar darmpjes ontstoken waren. Deze ochtend heb ik gebeld en er was niets in de stoelgang te vinden. Hij heeft ook laten testen op een voedingsallergie maar dat is er ook niet uitgekomen. Maar er is naar het schijnt een serieus plaagje aan de gang van stinkende diarree en waarschijnlijk heeft ze door de stress er last van gekregen. Zita was deze ochtend ook aan het spuwen maar daarna niet meer.
Dirk is vandaag naar Deinze gereden om de Carnibest. De eend was niet binnen maar hij heeft de natuur mee (en natuurlijk die voor honden :doh: :doh: :doh: en daarom is hij nu terug naar Deinze om er twee om te wisselen). Nu zodra ik eraan bezig was, hebben onze buren ons meisje horen miauwen tot buiten :ha :ha :ha . Als Flanelleke eten wilt, ... Gabriël en Flanelleke hebben er echt van gesmuld (ze hebben zelfs de kommetjes van Zita en Finn opgegeten die er echt geen zin in hadden). En nu wordt het dus duimen dat het bij ons ook in orde komt :thumb: :thumb: :thumb: . Mocht ze na een weekje nog last hebben van diarree, dan moet er een echo gedaan worden (maar daar gaan we nu nog even niet aan denken).

Bewerkt door Joloka, 04 september 2009 - 17:38.

Geplaatste afbeelding

Bibie
Bibie
  • 5.115 berichten
  • 2 katten

#189 Geplaatst 04 september 2009 - 18:34

Ik duim alleszins heel hard mee :thumb: :thumb: :thumb:

Geplaatste afbeelding

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#190 Geplaatst 04 september 2009 - 19:14

Chapeau dat jullie allemaal aan de CB gaan (nu ja de katten toch!) Spanishke mag echt blij zijn met jullie (Joloka en Bibie) als kittenkopers!  
Echt fijn om te lezen dat jullie niet bij de pakken blijven zitten en alles doen om de stinkiewinkies niet meer te laten stinken! :bravo: :thumb:

Hoop dat het ook bij jullie dé oplossing is, Joloka!

Nog niet direct opgeven als ze op deze CB het nog niet goed zou doen, er zit nl nog rijst in.

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#191 Geplaatst 04 september 2009 - 19:56

Smitten Kitten zei:

Chapeau dat jullie allemaal aan de CB gaan (nu ja de katten toch!) Spanishke mag echt blij zijn met jullie (Joloka en Bibie) als kittenkopers!
Echt fijn om te lezen dat jullie niet bij de pakken blijven zitten en alles doen om de stinkiewinkies niet meer te laten stinken! :bravo: :thumb:

Hoop dat het ook bij jullie dé oplossing is, Joloka!

Nog niet direct opgeven als ze op deze CB het nog niet goed zou doen, er zit nl nog rijst in.

Ja, maar ze hadden geen eend en uit de verteringstest van de stoelgang bleek dat ze niet allergisch zou zijn. Maar eten dat ze hier doet: ze heeft hier al haar vierde portie op :love: :love: :love: (kleine beetjes hoor maar toch). Bibie, als het na een paar dagen nog niet beter is, kom ik een worst bij jou :katnap: pen!!! (ik kan pas volgend weekend terug naar Deinze en dan moeten ze ze ook nog binnen hebben).

En ik vind het maar normaal dat ik dat doe en ik had Santosje als voorbeeld he, dan ben je rap overgehaald hoor!!!

Bewerkt door Joloka, 04 september 2009 - 20:32.

Geplaatste afbeelding

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#192 Geplaatst 04 september 2009 - 20:35

Net even ons meisje gewogen: ze weegt 1,600 kg :cheer: :cheer: :cheer:

Geplaatste afbeelding

Bibie
Bibie
  • 5.115 berichten
  • 2 katten

#193 Geplaatst 04 september 2009 - 21:00

Joloka zei:

Ja, maar ze hadden geen eend en uit de verteringstest van de stoelgang bleek dat ze niet allergisch zou zijn. Maar eten dat ze hier doet: ze heeft hier al haar vierde portie op :love: :love: :love: (kleine beetjes hoor maar toch). Bibie, als het na een paar dagen nog niet beter is, kom ik een worst bij jou :katnap: pen!!! (ik kan pas volgend weekend terug naar Deinze en dan moeten ze ze ook nog binnen hebben).

En ik vind het maar normaal dat ik dat doe en ik had Santosje als voorbeeld he, dan ben je rap overgehaald hoor!!!

:ha :ha Kom dan maar worstnappen :) . Zouden we in Deinze niet samen kunnen bestellen? Ik denk dat ik de volgende keer toch direct een worst of 6 koop.. Al die soepjes die al zo lang in de diepvriezer zitten zullen dan maar plaats moeten ruimen ;) .

Geplaatste afbeelding

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#194 Geplaatst 04 september 2009 - 21:17

Bibie zei:

:ha :ha Kom dan maar worstnappen :) . Zouden we in Deinze niet samen kunnen bestellen? Ik denk dat ik de volgende keer toch direct een worst of 6 koop.. Al die soepjes die al zo lang in de diepvriezer zitten zullen dan maar plaats moeten ruimen ;) .

Ik geloof mijn eigen ogen niet: Nelleke ging naar de kattenbak en ik met argusogen er bijna op: een worstje: nog niet helemaal stevig en nog een beetje geel, maar een worstje :dans: :dans: :dans: en veel minder stinkiewinkie :cheer: :cheer: :cheer: . Misschien dat we het inderdaad best samen kunnen bestellen. Ik heb er nu drie (waarvan een voor de hond: wie heeft hier een hond?). Ik heb gekeken op de verpakking en de samenstelling lijkt toch heel erg op elkaar alleen dat het bij de hond grotere stukken vlees zijn (hadden ze ook in de winkel gezegd). En als we er elk om beurt om kunnen gaan (of samen maar dan staan we niet voor onszelf in als we speelgoed tegenkomen 8) ). Ik hoop nu echt dat het morgen nog beter wordt!!!

Ons meisje is nu een weekje bij ons en ze heeft me deze week zo gelukkig gemaakt (ook al was het even stressen met haar diarree) maar het is echt zo een lieve knuffel, een verrijking voor ons gezinnetje.
Nu is het te laat voor foto's maar dit weekend volgen er nog hoor!!!
Bibie en Spanishke, bedankt voor jullie steun tijdens deze week :hug: .

Geplaatste afbeelding

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#195 Geplaatst 05 september 2009 - 08:55

Deze ochtend was het dus Carnibest als ontbijt (maar deze keer die voor de katten :oops: ). Ik heb me dus echt moeten haasten om ze hun eten te geven: Zelfs Zita is er stapelgek van. Alleen Finn heeft dus beslist dat hij vegetariër wordt.
Zita heeft nu een beetje minder vaste stoelgang (maar na het spuwen van gisteren verrast me dat niet) dus die Carnibest mag zijn werk doen.

Geplaatste afbeelding