Spring naar inhoud

- - - - -

Flanelleke en co: nieuwe foto's p19

• Log in om te reageren
302 reacties op dit onderwerp
Bibie
Bibie
  • 5.115 berichten
  • 2 katten

#76 Geplaatst 28 augustus 2009 - 23:54

Dat duurt hier lang seg!

Geplaatste afbeelding

Guest_clyde_*
Guest_clyde_*

#77 Geplaatst 28 augustus 2009 - 23:56

en we wachten en wachten maar

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#78 Geplaatst 29 augustus 2009 - 01:15

Wij zijn net thuis :p de rest laat ik over aan het nieuwe baasje van Flanelleke

Geplaatste afbeelding
:hart: Not a single catlover's heart can resist a simple "meow" :hart:

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#79 Geplaatst 29 augustus 2009 - 01:19

Spanishke en Simon zijn naar huis. Flanelleke heeft de hele tijd in de auto op de schoot van Spanishke gezeten :hug: .
Flanelleke heeft het eerste deel van de avond vooral doorgebracht onder de zetel en onder de kast. Ik wou haar eerst een beetje laten acclimatiseren maar heb haar uiteindelijk toch bij mij genomen. Tijdens het eten zat ze de hele tijd op mijn schoot. Daarna heb ik een mandje op tafel gezet en heeft ze heerlijk geslapen. Toen werd ze wakker en heeft ze Zita en Finnl goed in de gaten gehouden. Die hebben hier de tijd van hun leven met het kittenpakket (waarvoor nog eens onze grote dank. Het is gewoon veel te veel :hug: ). Maar ik heb het grootste deel nu toch in beslag genomen.
Nadat Spanishke en Simon naar huis gegaan zijn, heb ik haar nog even aan het water en het eten gezet, maar ze heeft nog geen zin, en de kattenbak nog eens getoond (maar moest nog niet). Daarna is ze terug onder de zetel gekropen. Maar nu zit ze naast de zetel rond te kijken. En terwijl ik dit schrijf, zit ze in het kubusje!!! :dans: :dans: :dans:
Het is dus een heel nieuwsgierig meisje dat toch een beetje onder de indruk is van Zita en Finn. Gabriël had deze avond vooral schrik van het onweer en heeft Flanelleke genegeerd. Er is af en toe een grommetje te horen van de drie kittens. Zita is vooral nieuwsgierig naar dat nieuwe ding met zo een lange staart en Finn denkt dat hij de baas is.
Ze loopt hier rond met de staart omhoog. Ze is heel nieuwsgierig en vertelt ons hele verhaaltjes
En nu is ons nieuwe meisje aan het drinken van de cat-it :cheer: :cheer: :cheer:
Sorry, nog geen foto's (ik probeer er nu eentje te nemen van Flanelleke met de cat-it maar ik durf niet teveel te storen).

Spanishke en Simon: nog eens hartelijk bedankt. We gaan dit meisje verwennen, verwennen en nog eens verwennen (net zoals onze andere schatten). En je weet dat je hier altijd welkom bent !!!

Geplaatste afbeelding

Guest_MissKitty_*
Guest_MissKitty_*

#80 Geplaatst 29 augustus 2009 - 01:46

Dat klinkt al goed :) Veel plezier met je nieuwe meisje :thumb:

linda
linda
  • 6.190 berichten
  • 4 katten

#81 Geplaatst 29 augustus 2009 - 06:10

veel plezier met je mooie meisje :dancer: :dancer: :dancer:
Geplaatste afbeelding

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#82 Geplaatst 29 augustus 2009 - 07:39

Amaai, toen ik mijn laatste berichtje noteerde was ik moe, doodmoe en dat merk ik dus duidelijk aan wat ik geschreven heb. Ik ben nu nog moe hoor maar het gaat toch al wat beter ;) .
Vannacht hebben we de deur naar boven open gelaten. Gabriël, Zita en Finn hebben boven geslapen. Flanelleke hebben we niet gezien, die zal rustig beneden gebleven zijn zodat ze alles kon verkennen.
Toen ik opstond, was er geen Flanelleke te zien. Zodra ze iemand hoort, kruipt ze nog even onder de zetel maar als ze merkt dat we niet naar haar gaan, komt ze rustig er van onder en bekijkt ze haar nieuwe huisje. Daarnet heeft ze even gegromd naar Finn. Goed zo meisje, laat je niet doen.
Nu zit ze vanop een afstand naar mij te kijken. Wat een prachtmeid is ze toch :love: :love: :love: . Het is hier ook allemaal zo nieuw voor haar: weg van de mama, tante's, broer en zus en nu hier bij twee nieuwe broers en zus.
Ik ga haar nu op haar gemakje laten wennen.
Hier zijn de twee foto's van vannacht toen ze voor de eerste keer dronk aan de cat-it. Er volgen nog meer foto's maar zodra ik te dicht met het fototoestel bij haar kom kruipt ze terug weg. Met geduld komt hier alles in orde.
Geplaatste afbeelding
Geplaatste afbeelding

Geplaatste afbeelding

Lies
Lies
  • 6.855 berichten

#83 Geplaatst 29 augustus 2009 - 08:11

Nu geloof ik het dat je nog een kitten hebt bij genomen :d :d

Ze ziet er prachtig uit. Nog eventjes en ze voelt haar helemaal thuis.

Je weet toch dat je als straf van ons zo lang te laten wachten heel veel foto's moet plaatsen hé.

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#84 Geplaatst 29 augustus 2009 - 08:56

zie ze drinken

geniet er ten volle van , enne ....... FOTOOOOOOOOOOOOOOOOOOS
poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#85 Geplaatst 29 augustus 2009 - 09:08

En het eerste kakje is gelegd: in de zetel :oops: :oops: :oops: .
Ik was me daarnet even gaan douchen en toen ik terugkwam, rook het hier een beetje naar "kak". Direct naar de zetel gekeken en ja: een beetje platte kak, maar het is een kakje. Dat is precies het plaatsje waar ze de eerste dag gebruik van maken (zie Finn). Geen probleem: doek die erop ligt, gaat subiet in de was zie :LOL: :LOL: :LOL: .

Geplaatste afbeelding

Kathleen
Kathleen
  • 7.941 berichten
  • 2 katten

#86 Geplaatst 29 augustus 2009 - 09:18

hey, veel geluk met flanelleke :love4:
Geplaatste afbeelding
Wanneer je verdrietig bent, kijk dan in je hart en je zal zien dat je weent om wat je vreugde schonk

Bibie
Bibie
  • 5.115 berichten
  • 2 katten

#87 Geplaatst 29 augustus 2009 - 09:36

Ze komt wel wat losser de komende dagen. Santos was wel iets onbevreesder. Die stapte uit zijn mandje en liep direct het hele appartement rond.. Maar soms als het hem iets teveel werd dan ging hij ook onder de zetel liggen hoor.

Heeft ze op net dezelfde plaats als Finn in de zetel een kakje gelegd? :ha :ha :ha :ha Ocharme het meisje. Ze wist misschien haar bakje nog niet goed staan? Of misschien was ze nog een beetje bang?

Dat zal een hele mooie dame worden, ik kijk echt uit naar haar evolutie. Die prachtige pluimstaart toont ook aan dat ze een hele mooie vacht zal krijgen :)

En wij verlangen natuurlijk ook naar veel fotootjes van ons zusje ;)

Bewerkt door Bibie, 29 augustus 2009 - 09:36.

Geplaatste afbeelding

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#88 Geplaatst 29 augustus 2009 - 09:37

Ze is nu vanop mijn schoot aan het meegenieten van ks. Ze heeft daarnet een beetje gegeten. En ik heb haar wat rescuedruppels gegeven. Ze is heel nieuwsgierig naar wat ik hier allemaal met een vinger typ. Knuffeltime :heart: :heart: :heart: . Zita en Finn zijn in hun gewone doen. Gabriël slaapt nog boven met Dirk.

Bewerkt door Joloka, 29 augustus 2009 - 10:18.

Geplaatste afbeelding

Bibie
Bibie
  • 5.115 berichten
  • 2 katten

#89 Geplaatst 29 augustus 2009 - 09:44

Oooh, ik zie net dat je je banner nog moet aanpassen hé Lutje :)

Geplaatste afbeelding

Guest_ijammeke_*
Guest_ijammeke_*

#90 Geplaatst 29 augustus 2009 - 09:44

Dat gaat de goede kant op met je kleine schoonheid. :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: