Spring naar inhoud

- - - - -

Flanelleke en co: nieuwe foto's p19

• Log in om te reageren
302 reacties op dit onderwerp
Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#91 Geplaatst 29 augustus 2009 - 09:52

ooohhhh, :) :) :) :)
poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#92 Geplaatst 29 augustus 2009 - 10:04

Bibie zei:

Oooh, ik zie net dat je je banner nog moet aanpassen hé Lutje :)

Moet nog zoveel aanpassen :p . Nu gaat Flanelleke en de anderen voor. Ons meisje zit nu in de zetel zich te wassen. Ze heeft terug water gedronken en me al een heel verhaal verteld :LOL: .
En hier een paar foto's van de wasbeurt:
Geplaatste afbeelding
Geplaatste afbeelding

Geplaatste afbeelding

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#93 Geplaatst 29 augustus 2009 - 10:06

Hoe lieffffff!!!! nog nog nog :)

en het contact met de anderen?
poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#94 Geplaatst 29 augustus 2009 - 10:15

Nu is ze aan het spelen. Ze heeft de kubus in beslag genomen en zodra Finn dichter wilt gaan, begint ze te grommen: mijn kubus, alles is hier van mij :LOL: :LOL: :LOL: .
De kubus is hier wel aan zijn levenseinde toe. Ik ga straks de nieuwe plaatsen.
Finn ligt nu vanop een halve meter naar haar te kijken: waarom mag ik niet meespelen? En Zita ligt op een stoel.

Geplaatste afbeelding

Bibie
Bibie
  • 5.115 berichten
  • 2 katten

#95 Geplaatst 29 augustus 2009 - 10:16

:ha :ha .. Die kubusjes zijn toch populair hoor. Het is ook zo veel voor haar hé. Direct nieuw baasje, nieuw huisje, mama en tante's en broer en zus weg, en drie nieuwe broers en zus..

Geplaatste afbeelding

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#96 Geplaatst 29 augustus 2009 - 10:20

Bibie zei:

:ha :ha .. Die kubusjes zijn toch populair hoor. Het is ook zo veel voor haar hé. Direct nieuw baasje, nieuw huisje, mama en tante's en broer en zus weg, en drie nieuwe broers en zus..

Het is inderdaad heel veel voor haar. Maar nu loopt ze hier toch onbevreesd rond te kijken hoor. Is gewoon genieten :heart: :heart: :heart:

Geplaatste afbeelding

Guest_Heidiken_*
Guest_Heidiken_*

#97 Geplaatst 29 augustus 2009 - 10:24

Geweldig als ik dat allemaal lees. Hier is sinds gisteren ook een ragdolletje bij in huis en gisteren kroop hij ook weg (was voornamelijk bang van de drukte van de kids) maar nu verkent hij ook het ganse huis. Netteke (andere ragdoll) blaast en gromt er nog wel op en volgt hem gedurig ;)

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#98 Geplaatst 29 augustus 2009 - 10:56

Heidiken zei:

Geweldig als ik dat allemaal lees. Hier is sinds gisteren ook een ragdolletje bij in huis en gisteren kroop hij ook weg (was voornamelijk bang van de drukte van de kids) maar nu verkent hij ook het ganse huis. Netteke (andere ragdoll) blaast en gromt er nog wel op en volgt hem gedurig ;)

Leuk he, laat de verhalen maar komen!!!

Zita en Finn zitten nu even in de ren. Zo kan Flanelleke op haar gemak het huis nog verder verkennen en spelen. Ze heeft geen schrik meer van mij. Als ik haar voorzichtig benader, begint ze te babbelen. Simon en Spanishke, ik ken ondertussen bijna al jullie bedgeheimen O:) .
Ze heeft al gespeeld met de dragonfly en opnieuw wat gegeten. Daarnet kwam ze huppelen naar mij. Alleen als ik haar voor de zoveelste keer op de kattenbak zet, is ze verontwaardigd :ha .

Geplaatste afbeelding
Geplaatste afbeelding

Geplaatste afbeelding

Lut
Lut
  • 11.643 berichten
  • 4 katten

#99 Geplaatst 29 augustus 2009 - 10:57

Wat een schatteke zeg :love: :love: :love: !!!!!! . Ragdolls zijn echte knuffelpoezen hee, dat heb ik al méér gehoord!

Ik had gééééééééén idee dat je nog een poesje bij zou nemen, Lut! Hoe heb je in hemelsnaam Dirk zover gekregen???

Volgende week kom ik zeker eens knuffelen hoor!! Mag dat dinsdag eens??

Oh ja, nog iets: je hebt een nieuwe banner nodig zeker ;) ;) . Mag ik die foto gebruiken die je laatst postte van Flanel, of heb je er een andere???

Toch een toeval hee dat jullie nieuwkomertje ook Flanel heet; Is wat makkelijker voor Finn, want zo heet haar échte zusje ook he :)

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#100 Geplaatst 29 augustus 2009 - 11:02

Lut zei:

Wat een schatteke zeg :love: :love: :love: !!!!!! . Ragdolls zijn echte knuffelpoezen hee, dat heb ik al méér gehoord!

Ik had gééééééééén idee dat je nog een poesje bij zou nemen, Lut! Hoe heb je in hemelsnaam Dirk zover gekregen???

Volgende week kom ik zeker eens knuffelen hoor!! Mag dat dinsdag eens??

Oh ja, nog iets: je hebt een nieuwe banner nodig zeker ;) ;) . Mag ik die foto gebruiken die je laatst postte van Flanel, of heb je er een andere???

Toch een toeval hee dat jullie nieuwkomertje ook Flanel heet; Is wat makkelijker voor Finn, want zo heet haar échte zusje ook he :)

Lut, ik moet heel de week werken, dus je zal 's avonds moeten komen. En ik denk dat het dinsdagavond wat moeilijk zal worden want dan is het de eerste schooldag van onze tieners en ze zullen heel wat te vertellen hebben he (en waarschijnlijk ook nog veel aan te kopen).

En het is Finn zijn zusje, niet haar zusje :ha . Ik ga proberen om een heleboel nieuwe foto's te trekken van alle vier en dan eens kijken of ik er zelf eentje kan maken. Moet me nu toch eindelijk eens lukken he. Je bent wel heel lief hoor dat je het voorstelt!!! Maar ondertussen mag je er al eentje maken (als je het niet te druk hebt). Foto's vind je in mijn fotoalbum).

Enne...Flanelleke heeft het hart van Dirk gestolen. Maar niet te luid zeggen he want hij wil het niet geweten hebben :engel: .

Geplaatste afbeelding

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#101 Geplaatst 29 augustus 2009 - 11:05

Zie ze spelen :)
Geplaatste afbeelding

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#102 Geplaatst 29 augustus 2009 - 11:16

Joloka zei:

Moet nog zoveel aanpassen :p . Nu gaat Flanelleke en de anderen voor. Ons meisje zit nu in de zetel zich te wassen. Ze heeft terug water gedronken en me al een heel verhaal verteld :LOL: .
En hier een paar foto's van de wasbeurt:
Geplaatste afbeelding

Oooh deze foto is zoooo  mooi :loveshower: :hart: Wat missen we haar zo, deze morgend was het enkel Feareke die heel zijn sirene aanzette, normaal gezien is zij het ook.
Ik ben zeer blij dat ze spontaan naar je komt toegehuppeld, wil zeggen dat ze toch goed haar eigen is :) en dat ze maar gromt naar die dikke Finn, "laat je niet doen he schatteke!!! :x "

Je gaat de nieuwe Yumi worden voor haar, ze was gek op haar mama en nu gaat ze gek worden van jou ;)

Geplaatste afbeelding
:hart: Not a single catlover's heart can resist a simple "meow" :hart:

mobius
mobius
  • 7.516 berichten
  • 2 katten

#103 Geplaatst 29 augustus 2009 - 11:18

Oh wat een geweldig nieuws! Voor jou en voor Spanishke! Echt super!! :dancer: :dancer: :dancer:

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#104 Geplaatst 29 augustus 2009 - 11:19

Joloka zei:

Lut, ik moet heel de week werken, dus je zal 's avonds moeten komen. En ik denk dat het dinsdagavond wat moeilijk zal worden want dan is het de eerste schooldag van onze tieners en ze zullen heel wat te vertellen hebben he (en waarschijnlijk ook nog veel aan te kopen).

En het is Finn zijn zusje, niet haar zusje :ha . Ik ga proberen om een heleboel nieuwe foto's te trekken van alle vier en dan eens kijken of ik er zelf eentje kan maken. Moet me nu toch eindelijk eens lukken he. Je bent wel heel lief hoor dat je het voorstelt!!! Maar ondertussen mag je er al eentje maken (als je het niet te druk hebt). Foto's vind je in mijn fotoalbum).

Enne...Flanelleke heeft het hart van Dirk gestolen. Maar niet te luid zeggen he want hij wil het niet geweten hebben :engel: .

Ik heb mijn laptop mee op't werk, als je wil, maak ik ook een bannertje? Ik doe dat wel graag :) en zeker als ons eigen kitje er in staat :loveshower:
Geplaatste afbeelding
:hart: Not a single catlover's heart can resist a simple "meow" :hart:

Guest_Lisje_*
Guest_Lisje_*

#105 Geplaatst 29 augustus 2009 - 11:23

Schitterend dat ze het zo goed doet!!!
we want more and more foto's!! :)