Spring naar inhoud

- - - - -

verdwijning Mieneke

• Log in om te reageren
298 reacties op dit onderwerp
Marjananas
Marjananas
  • 2.897 berichten
  • 4 katten

#151 Geplaatst 01 augustus 2014 - 18:18

Bekijk berichtAilure, op 01 augustus 2014 - 09:57, zei:

Ik heb op hun Facebookpagina nooit een bericht daarover gezien :s  

Ik wel en door er eens stevig en met regelmaat op gereageerd te hebben, ben ik geblokkeerd en werden mijn posts verwijderd. Dat ging over een poes (Roza) die gevonden werd en problemen had aan haar tandjes waarvoor haar personeel regelmatig naar de DA ging.  De poes is een paar dagen vermist maar wordt gevonden en opgehaald door Zwerfkat in Nood.  Zij beslissen ook dat de poes in kwestie werd verwaarloosd (omdat ze zware tandproblemen had) en beslissen van deze niet terug te geven.  En rarara... nadat de eigenaar laat merken dat ze haar kat ECHT wel terug wilt, bleek Roza ook ineens te zijn 'gaan lopen'...

Bewerkt door Marjananas, 01 augustus 2014 - 18:21.

Groetjes van Marjan en pootje van Lies, Bas, Minne en  Pixie.
  Duizenden jaren geleden werden katten aanbeden als goden. Katten zijn dit nooit vergeten...

VickyS
VickyS
  • 151 berichten

#152 Geplaatst 01 augustus 2014 - 20:32

Bekijk bericht*bonnie*, op 01 augustus 2014 - 17:16, zei:

En wordt er nu eigenlijk nog iets concreets gedaan om haar terug te krijgen ??
Ik weet niet waar ze is en wat ze er misschien ondertussen mee gedaan hebben.
Ik weet wel wie ze gevangen heeft.Eigenlijk zou ik bij haar moeten aankloppen en niet weg gaan tot ik weet waar ze zit.
Maar dan denk ik dat ik daar wel gans de dag zal staan of haar vent me weg jaagt of ze de politie bellen.
En ja dat zal allemaal in mijn nadeel spelen want dan ben ik de gekkin.

Ailure
Ailure
  • 5.264 berichten
  • 1 katten

#153 Geplaatst 01 augustus 2014 - 20:55

Bekijk berichtMarjananas, op 01 augustus 2014 - 18:18, zei:

Ik wel en door er eens stevig en met regelmaat op gereageerd te hebben, ben ik geblokkeerd en werden mijn posts verwijderd. Dat ging over een poes (Roza) die gevonden werd en problemen had aan haar tandjes waarvoor haar personeel regelmatig naar de DA ging.  De poes is een paar dagen vermist maar wordt gevonden en opgehaald door Zwerfkat in Nood.  Zij beslissen ook dat de poes in kwestie werd verwaarloosd (omdat ze zware tandproblemen had) en beslissen van deze niet terug te geven.  En rarara... nadat de eigenaar laat merken dat ze haar kat ECHT wel terug wilt, bleek Roza ook ineens te zijn 'gaan lopen'...
Wablieft?! Werd je door de pagina van de Poezencentrale dan geblokkeerd of gaat dit over Zwerfkat in Nood?
Pffff ik heb ook een kater vermist sinds maart. Stel je nu voor dat hij leeft maar het wordt achter gehouden ofzo :(

*bonnie*
*bonnie*
  • 4.118 berichten
  • 7 katten

#154 Geplaatst 01 augustus 2014 - 23:36

Omdat je sprak van je advocaat dacht ik dat er misschien effectief mee verder gegaan werd ?

Spijtig dat ze bij PC er mee weg gaan komen.

VickyS
VickyS
  • 151 berichten

#155 Geplaatst 02 augustus 2014 - 11:50

Mijn advocaat is er mee bezig maar dat duurt toch altijd zo lang.

Marjananas
Marjananas
  • 2.897 berichten
  • 4 katten

#156 Geplaatst 02 augustus 2014 - 13:09

Bekijk berichtAilure, op 01 augustus 2014 - 20:55, zei:

Wablieft?! Werd je door de pagina van de Poezencentrale dan geblokkeerd of gaat dit over Zwerfkat in Nood?
Pffff ik heb ook een kater vermist sinds maart. Stel je nu voor dat hij leeft maar het wordt achter gehouden ofzo :(

Door Zwerfkat in Nood...
Toen ik de eerste keer beleefd vroeg waarom de eigenaar haar kat niet terug kreeg, kwam er dagen geen reactie.  En toen vond ik dat de mensen wel recht hadden op het correcte verhaal.  Maar ik moet ook wel toegeven dat ik ze 't niet gemakkelijk maakte.  Ik heb een link gepost naar de pagina van de eigenaar met het hele verhaal en dit bij elke commentaar die er was gekomen op de foto en het 'verhaal' van Roza. Ne keer of 60 dus... :mrgreen:  Ja sorry maar 't kon er bij mij niet in dat dit wéér eens aan 't gebeuren was.  Waar halen ze verdorie toch het recht ?!?

Bewerkt door Marjananas, 02 augustus 2014 - 13:13.

Groetjes van Marjan en pootje van Lies, Bas, Minne en  Pixie.
  Duizenden jaren geleden werden katten aanbeden als goden. Katten zijn dit nooit vergeten...

sandra123
sandra123
  • 5 berichten

#157 Geplaatst 10 augustus 2014 - 22:07

Aan de PC wil ik ook nog even dit kwijt.
Fraai hoor om ruim voor de zitting bij de vrederechter hem een brief te sturen waarin jullie mij zwart maken en hem zo op voorhand proberen te beïnvloeden in jullie voordeel.
Om dan op de eigenlijke zitting zo rond de pot te draaien en geen antwoorden geven op mijn vragen.

waarom denk je dat de vrederechter zich heeft laten beinvloeden?

fieke0509
fieke0509
  • 1.115 berichten
  • 2 katten

#158 Geplaatst 11 augustus 2014 - 10:10

Bekijk berichtsandra123, op 10 augustus 2014 - 22:07, zei:

Aan de PC wil ik ook nog even dit kwijt.
Fraai hoor om ruim voor de zitting bij de vrederechter hem een brief te sturen waarin jullie mij zwart maken en hem zo op voorhand proberen te beïnvloeden in jullie voordeel.
Om dan op de eigenlijke zitting zo rond de pot te draaien en geen antwoorden geven op mijn vragen.

waarom denk je dat de vrederechter zich heeft laten beinvloeden?

Er staat toch niet dat de rechter beïnvloed is/was, er staat dat ze dit geprobeerd hebben.

sandra123
sandra123
  • 5 berichten

#159 Geplaatst 11 augustus 2014 - 11:28

Slecht gelezen van mij.

Ik heb 3 poezen via PC en nooit problemen gehad, als je hun fb bekijg zijn er toch ook veel positieve verhalen? Katten die wel teruggaan naar eigenaar? Katjes die wel gered worden? Lees het verhaal van floortje maar, veel organisaties hadden zo een kat allang laten inslapen... Maar ze zijn ervoor gegaan en kijk nu, aidskatje floortje is geadopteerd...
En de andere verhalen?
Laten jullie je echt beïnvloeden door 1 negatief voorval? Wat niet wil zeggen dat ik dat goedkeur! Maar is er iemand die het volledige verhaal kent? Van beide kanten? PC zal er ook wel een uitleg en reden voor hebben... En waarom ze niet reageren... Heeft iemand zich dat al afgevraagd?

Vind het jammer dat een organisatie die goed werk levert zo word afgerekend op 1 voorval...

VickyS
VickyS
  • 151 berichten

#160 Geplaatst 11 augustus 2014 - 11:41

Dus Sandra123 wat jij nu zegt,komt hierop neer.
Vergeet wat ze jou hebben aangedaan en zet Mieneke uit je hoofd!!!
Wat als dit met jou gebeurt?

Ik vind het trouwens raar dat jij je net hebt geregistreerd en dan alles hier wat goed probeert te praten.
Een zekere MickeyS of zal ik zeggen Kim van de PC heeft dat in mijn eerste topic ook gedaan.

VickyS
VickyS
  • 151 berichten

#161 Geplaatst 11 augustus 2014 - 13:12

Dit is de laatste foto van Mieneke die we hebben.
Genomen op 30/12/2013 door mijn dochter toen Mieneke bij haar op schoot lag te slapen.Met de gsm gemaakt dus niet al te beste kwaliteit.

Bijgevoegde thumbnails

• 20131230_003034-1.jpg

Cisca
Cisca
  • 13.507 berichten

#162 Geplaatst 11 augustus 2014 - 13:16

Ik woon in Mol en baat er een acfé uit, dit verhaal van Vicky is zeker geen alleen staand geval, zo heb ik er al meerdere gehoord.
Als je een kat adopteerd van PC en het loopt per ongeluk weg, en ze vinden hem krijg je die gewoon niet meer terug. Heb zo al meerdere mensen gehoord.
En nee deze dingen komen niet van dronken gevallen, maar van mensen die op zoek waren naar hun verloren diertje en flyers kwamen hangen. Later hun flyer kwamen weghalen aangezien die was gevonden en bij PC zat, en dan kwam het verhaal gelijkend als van Vicky

wendyv123
wendyv123
  • 4.368 berichten
  • 3 katten

#163 Geplaatst 11 augustus 2014 - 13:22

brrrr...... het zal je maar overkomen. Misschien kunnen gedupeerden zich groeperen om zo sterker te staan.

Eibhlin
Eibhlin
  • 14.215 berichten
  • 3 katten

#164 Geplaatst 11 augustus 2014 - 13:22

Als ze dit willen recht zetten en dit zogezegd eenmalig geval willen uitklaren zouden ze dat beter al gedaan hebben. Hoe lang is dit nu al gaande zeg? Mevrouw heeft nog steeds haar kat niet terug en weet niet eens hoe het met haar diertje gaat. Als er een fout gemaakt is dat dit dan toegegeven word en recht gezet! Ik zou er ook niet mee kunnen lachen moest er een of ander organisatie een van mijn katten van me weg houden en dan nog me eens zo een verdriet aan doen om te zeggen dat ze dood is terwijl dit een leugen is.

Bewerkt door Eibhlin, 11 augustus 2014 - 13:22.

Geplaatste afbeelding

Ailure
Ailure
  • 5.264 berichten
  • 1 katten

#165 Geplaatst 11 augustus 2014 - 13:30

Nu ik dit allemaal lees heb ik bij de adoptie van mijn kitten ook papieren gekregen die ik moest lezen en ondertekenen, en ik herinner me daar iets te lezen dat ik ook vreemd vond. Er stond dat de kat nog steeds eigendom was van de organisatie, dus ze het recht hadden om haar altijd terug te vragen. Maar wij hebben €100 voor haar betaald en de chip komt ook op onze naam te staan? Die papieren heb ik trouwens ook nog steeds niet gekregen en de adoptie is al van 18 juni geleden.