Spring naar inhoud

- - - - -

verdwijning Mieneke

• Log in om te reageren
298 reacties op dit onderwerp
VickyS
VickyS
  • 151 berichten

#241 Geplaatst 26 september 2014 - 20:17

Hallo iedereen,
Ik ben wat terughoudend om openbaar verdere info door te geven omdat ik weet dat er medewerkers van de PC of kennissen ervan hier meelezen.
Enkelen met wie ik bevriend ben via FB weten al wat meer.
Het zou ook niet verstandig zijn om nu iets openbaar te maken.

Carowlina
Carowlina

Mooiste (half)langharige HTK/kruising 2016

• 8.178 berichten
  • 3 katten

#242 Geplaatst 27 september 2014 - 09:45

Wil je het dan via PB sturen?

Carowlina
Carowlina

• 8.178 berichten
  • 3 katten

#243 Geplaatst 02 december 2014 - 14:44

Is er ondertussen al vordering in de zaak?

Kegi
Kegi
  • 1.341 berichten
  • 2 katten

#244 Geplaatst 05 december 2014 - 10:12

Ben ook wel benieuwd of er ondertussen al wat meer nieuws is...

VickyS
VickyS
  • 151 berichten

#245 Geplaatst 12 januari 2015 - 15:12

Hoi,het is al een tijd geleden dat ik op KS geweest ben.
Maar dat is omdat ik eigenlijk geen informatie heb en niet verwacht ooit nog iets te vernemen over Mieneke.

In tussentijd ben ik K.en T. al enkele malen onverwacht tegengekomen in de winkel of op de parking.
Vanuit m'n ooghoek zie ik dan wel dat ze hierdoor ongemakkelijk worden.
Ze zorgen er dan voor dat ze zo snel mogelijk weg zijn.

Marjananas
Marjananas
  • 2.897 berichten
  • 4 katten

#246 Geplaatst 12 januari 2015 - 15:59

Komààn, dat kan toch niet...  En je advocaat dan ?
Ne mens zou gewoon willen gaan inbreken om z'n EIGEN kat te gaan terughalen... :wall:
Groetjes van Marjan en pootje van Lies, Bas, Minne en  Pixie.
  Duizenden jaren geleden werden katten aanbeden als goden. Katten zijn dit nooit vergeten...

VickyS
VickyS
  • 151 berichten

#247 Geplaatst 03 februari 2016 - 22:48

Ik heb verdere info over de zaak.
Helaas....
Meer info via pb.

juleken
juleken
  • 7.238 berichten

#248 Geplaatst 03 februari 2016 - 23:36

Ai, geen goed nieuws dus?...

Audrey57
Audrey57
  • 789 berichten
  • 1 katten

#249 Geplaatst 04 februari 2016 - 00:07

Net dit hele topic gelezen. Wat een hallucinant verhaal zeg.

Ik hoop heel erg dat Mieneke nog leeft, in goede gezondheid is en dat je haar gauw terug in je armen mag sluiten.

Bestaat dat vorige topic nog? Zou je een link kunnen plaatsen? Wou het graag lezen om wat meer over het hele verhaal en de houding van PC te weten te komen, maar ik kan het niet vinden via je profiel, er kan maar een jaar terug gezocht worden.

Bewerkt door Audrey57, 04 februari 2016 - 00:22.

Happiness can be found
even in the darkest of times
if one only remembers to turn on the light.

Seabert
Seabert
  • 4.741 berichten

#250 Geplaatst 04 februari 2016 - 06:56

Oei, geen goed nieuws dan...?

En ik had nog zo gehoopt en geduimd op een goed eind, dat Mieneke veilig en wel weer bij u terug zou  geraken...

Blijf jezelf.... er zijn al anderen genoeg  Geplaatste afbeeldingGeplaatste afbeelding

VickyS
VickyS
  • 151 berichten

#251 Geplaatst 04 februari 2016 - 13:59

http://www.kattensit...le#entry1556224

Na de hele situatie met Mieneke,2 jaar geleden,ben ik eerst zelf alles gaan uitpluizen.
Dit is wat ik ontdekt of gevonden heb:
Mieneke is op de dag dat ik haar laatst buiten liet,gevangen in de achtertuin naast mijn tuin.Dus ze zat daar al niet 2 weken.Voor diegene die het nog niet wisten;Mieneke was blind maar mocht buiten komen.Ofwel zat ze in onze tuin ofwel dus in de achtertuin naast die van ons.
Ze hebben veel moeite gehad om haar te vangen en ze was compleet in paniek.Vandaar dus,ondanks dat ze blind was,de nog verdere schade aan haar ogen en oogleden.Opgejaagd en overal in blinde paniek tegenaan lopen.
Ik heb mails van de PC medewerkers onderling waaruit blijkt dat men Mieneke absoluut niet aan mij wilde teruggeven.Mieneke moest zo snel mogelijk weg waar ze opgevangen zat,vooraleer ik daar aan de deur zou staan en er wordt een verhaal verzonnen dat ze dood is.Er wordt hierin zelfs gezegd dat ze mijn andere dieren EN kinderen van mij moeten afpakken.
Aan de medewerkers werd door S.K. verteld dat ik één van mijn pony's zweepslagen had gegeven en mijn dochter had uitgekafferd op de manège tijdens de les.Hier kom ik later nog even op terug.
Er is een dierenarts gevonden die mee is willen gaan met de PC door te beweren dat ze Mieneke geopereerd had.Wat niet waar is en ik kan dit bewijzen.
Ik heb telefoongesprekken opgenomen.
Na lang speurwerk heb ik het gezin in Arendonk gevonden waarvan werd beweerd dat Mieneke daar gezeten zou hebben.Zij wisten totaal van niets en werkten toen al een half jaar niet meer samen met de PC.
PC heeft de al de advertenties die ik geplaatst had op Kapaza laten verwijderen.Heb mails van Kapaza om dit te bevestigen.
De (ex)opvangdame die me geholpen heeft,werd door hen serieus lastig gevallen omdat ze tegen hen in ging.Ze werd opgewacht aan school en men kwam bij haar dreigen om haar geadopteerde poezen af te nemen,...
Mijn dierenarts heeft haar geholpen om zo snel mogelijk de poezen op haar naam te krijgen zodat de PC die niet kon afpakken.
De lokale politie van Mol heeft al meerdere klachten gekregen over de PC wist de agent van dienst me te vertellen.
Mieneke is na haar vangst niet aangeven door de PC bij de politie of een asiel wat wettelijk eigenlijk wel moet.
Al de info en reacties die je kon lezen of hun FB site werden verwijderd.
Ik ben diegene die aan PC gevraagd had om aan KS en op FB te melden dat ik Mieneke niet mishandeld had.Maar toen had ik al wel bewijzen dat ze me hier eerder al wel van hadden beschuldigd.

Nu even terug komen op het manège verhaal.Dit is van in het begin toen ik me gemeld had als eigenaar DE reden geweest om me deze loer te draaien.

Ik heb destijds foto's van de PC bekeken en er kwam me een gezicht bekend voor.Dit bleek later S.K. te zijn.
Tijdens één van de gesprekken met de (ex)opvangdame vertelde ze me dat S.K. haar had verteld over een situatie op een manège.Dit was de manier van S.K. om de medewerkers ervan te overtuigen dat ik geen recht had om Mieneke terug te krijgen.
Direct wist ik waarvan ik haar gezicht kende.
De dochter van S.K. was toen ook lid van een ponyclub net als mijn dochter dus kende ze me en waar wist ik woon.

Mijn dochter ging al vanaf haar vierde jaar op les bij manège Groenendijk.Eerst op een manègepony,later op onze eigen pony's.
Ze ging heel graag en pony rijden was haar grote hobby.In al die jaren heeft ze verschillende,goede lesgeefsters gehad.
Ik weet niet precies meer het jaartal,was 2010 of 2011.Dinsdag was haar vaste lesdag.We gingen nogmaals met onze jongste pony,die mijn dochter zelf had ingereden.
Doodbraaf en superlief beestje.Nog niet lang onder het zadel.
De uitbaatster van de manège zei me dat de gewoonlijke lesgeefster voor een aantal weken vervangen werd.
Die vervangster was S.K.
Ik had haar gezegd dat het nog een jonge,net beleerde pony was.
De les begon en ik ging zoals gewoonlijk boven in de cafetaria zitten.Na ongeveer een twintig minuten zag ik aan mijn dochter haar gezicht dat er wat mis was.
Je kan in de cafetaria niet horen wat er in de piste wordt gezegd.Plots begon ze te huilen.
Toen ben ik naar de piste gegaan om te horen wat er was.Nou dat heb ik geweten.
Kwaad zei ze me dat een kind niet op een jonge pony hoort te rijden en nog meer van die verwijten.De pony kon niks,deed niks,zou niet luisteren.
Mijn dochter was niet bekwaam om te rijden.
Ik heb haar nogmaals duidelijk gezegd dat het een jonge pony was en dat je niet kon verwachten dat die allerlei dressuur figuren al goed kon lopen.
Mijn dochter is dus beginnen huilen omdat ze zo kwaad was op haar.

Ik ben boven bij de uitbaatster mijn beklag gaan doen.
Met tegenzin heeft S.K. de les verder gezet met simpele dingen.

De week erop heb ik mijn dochter zelf les gegeven want S.K. had aangegeven ons geen les meer te willen geven.
De weken die daarop volgden heb ik enkele lessen van andere ruitertjes ook overgenomen want S.K. moest niet meer komen van de uitbaatster.
De exacte reden ken ik niet,maar slechts 1 ontevreden lesklant zal het wel niet geweest zijn.

Mieneke was dus de perfecte kans om wraak te nemen.

Voor diegene die beelden willen zien van de pony (niet van die les),geef even in op Youtube
Peelwoude Zorro (Zeno).

Bewerkt door VickyS, 04 februari 2016 - 14:19.

VickyS
VickyS
  • 151 berichten

#252 Geplaatst 04 februari 2016 - 14:29

Misschien dat er ooit een medewerker van de PC zijn/haar fout inziet en alles naar buiten brengt,zodat ik Mieneke nog eens kan zien.

Al zie ik Mieneke nooit meer terug,hoop ik dat ze goed terecht is gekomen.Maar het knaagt nog elke dag aan me.

Aan al diegene die aan het verhaal en leugens van PC hebben meegewerkt;Ik hoop voor jullie dat iederen die dit leest 2 keer nadenkt om bij jullie een poes te adopteren of besluit jullie te steunen met gratis spullen.

Bewerkt door VickyS, 04 februari 2016 - 14:35.

Carowlina
Carowlina

• 8.178 berichten
  • 3 katten

#253 Geplaatst 04 februari 2016 - 16:56

Ik snap echt niet dat dit allemaal zomaar kan.
Je bent wettelijk verplicht om een kat als gevonden aan te geven voor ten minste 14 dagen.
Dus in principe hebben ze de wet al overtreden.

Waarom doet men dan niks bij de politie???

VickyS
VickyS
  • 151 berichten

#254 Geplaatst 04 februari 2016 - 17:03

Niet belangrijk genoeg zeker.
Zelfs niet voor het parket met al de bewijzen die je dan nog hebt.

Carowlina
Carowlina

• 8.178 berichten
  • 3 katten

#255 Geplaatst 04 februari 2016 - 17:07

En is er al een uitspraak geweest of niet?