Spring naar inhoud

- - - - -

verdwijning Mieneke

• Log in om te reageren
298 reacties op dit onderwerp
Ailure
Ailure
  • 5.311 berichten
  • 1 katten

#271 Geplaatst 03 maart 2016 - 22:42

Ik zou ook graag die pb ontvangen.

HelpLuckyvinden
HelpLuckyvinden
  • 3.926 berichten
  • 3 katten

#272 Geplaatst 03 maart 2016 - 23:23

Mij mag je het ook sturen hoor.
Maar ik snap niet echt wat wij daar verder kunnen mee doen?
Hoe we daarmee dan kunnen helpen ofzo?
Stel ik nu een stomme vraag :catnoknow
Is er iemand die er antwoord kan op geven?

Evyke81
Evyke81

Beste poes 2016
        Mooiste kortharige HTK 2016

• Admin
  • 8.680 berichten
  • 4 katten

#273 Geplaatst 03 maart 2016 - 23:39

Het aan 40 personen doorsturen in PB heeft volgens mij ook een hoop risico's, maar soit.
Je weet nooit wat die ermee doen

Geplaatste afbeelding
www.kattenopvangwaasland.com

Nashota
Nashota
  • 17.932 berichten
  • 4 katten

#274 Geplaatst 04 maart 2016 - 08:23

OMG, dit is echt heel erg, dat dit zomaar kan walgelijk gewoon, je zou toch denken dat je met die mails wel iets kan doen(politie ofzo?) het staat er immers zwart op wit wat ze geflikt hebben.
Want het komt er in mijn ogen dus op neer dat ze haar gewoon van jou afgepakt hebben, dat is toch zeker illegaal er moet toch iets of iemand zijn die hier mee kan helpen.

Ik wil je niet de verkeerde richting opsturen maar ik vraag me af als je dit openbaar maakt of ze er iets aan gaan kunnen doen, je hebt de bewijzen immers in handen, tenslotte is wat zij gedaan
hebben met jullie Mieneke 1000% erger en eigenlijk is het gewoon een logisch vervolg dat jij hun praktijken aan de kaak stelt,  ik weet even niks meer te zeggen, ik ben er echt onderste boven van
dat zulke dingen zomaar kunnen, en dat jullie alle leugens zomaar moeten pikken zonder er iets aan te kunnen/mogen doen :( :hug:

Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.

Groetjes. Ina :hoi:

Evyke81
Evyke81

Beste poes 2016

• Admin
  • 8.680 berichten
  • 4 katten

#275 Geplaatst 04 maart 2016 - 08:38

Bekijk berichtNashota, op 04 maart 2016 - 08:23, zei:

OMG, dit is echt heel erg, dat dit zomaar kan walgelijk gewoon, je zou toch denken dat je met die mails wel iets kan doen(politie ofzo?) het staat er immers zwart op wit wat ze geflikt hebben.
Want het komt er in mijn ogen dus op neer dat ze haar gewoon van jou afgepakt hebben, dat is toch zeker illegaal er moet toch iets of iemand zijn die hier mee kan helpen.

Ik wil je niet de verkeerde richting opsturen maar ik vraag me af als je dit openbaar maakt of ze er iets aan gaan kunnen doen, je hebt de bewijzen immers in handen, tenslotte is wat zij gedaan
hebben met jullie Mieneke 1000% erger en eigenlijk is het gewoon een logisch vervolg dat jij hun praktijken aan de kaak stelt,  ik weet even niks meer te zeggen, ik ben er echt onderste boven van
dat zulke dingen zomaar kunnen, en dat jullie alle leugens zomaar moeten pikken zonder er iets aan te kunnen/mogen doen :( :hug:

Vind ik ook.  
Zou het gewoon openbaar zetten.  Desnoods in die groep die je gemaakt hebt.
Je hebt niets meer te verliezen.

Geplaatste afbeelding

VickyS
VickyS
  • 151 berichten

#276 Geplaatst 04 maart 2016 - 09:13

Men is altijd blijven beweren dat die mails vervalst werden.Het is aan hen om het tegendeel te bewijzen maar daar werd nooit op gereageerd.
Ik heb die mails met alle gegevens;weet niet hoe het heet maar er zijn allerlei codes bij van server,... etc. en ze mochten gecontroleerd worden.

Mij kunnen ze niks maken met die mails en de dame van wie ik ze heb heeft erbij gezegd dat ze wilde getuigen indien het tot een rechtzaak kwam.
Trouwens zij hebben mijn mails ook onderling verspreid.Dus doen ze net hetzelfde.

Wat ik wil bereiken.Dat misschien op deze manier iedereen die de PC geloofd dit weet.Dat zijn er nog altijd zeer veel.
Waarom zou je het woord van één simpel iemand geloven tegenover een grote organisatie die zich inzet voor arme zwervers,gedumpte kittens,...

Cisca
Cisca
  • 13.508 berichten

#277 Geplaatst 04 maart 2016 - 09:15

Het is ook niet het eerste wat ze zo doen.
Heb van nog mensen zulke soort dingen gehoord.

HelpLuckyvinden
HelpLuckyvinden
  • 3.926 berichten
  • 3 katten

#278 Geplaatst 04 maart 2016 - 12:47

Bekijk berichtVickyS, op 04 maart 2016 - 09:13, zei:

Wat ik wil bereiken.Dat misschien op deze manier iedereen die de PC geloofd dit weet.Dat zijn er nog altijd zeer veel.
Waarom zou je het woord van één simpel iemand geloven tegenover een grote organisatie die zich inzet voor arme zwervers,gedumpte kittens,...
Oké, dat snap ik nu wat beter dan ;)
En de inhoud van de mails kan dan waarschijnlijk wel tellen om de echtheid van jouw ervaring te benadrukken.
Maar om zoveel mogelijk mensen te bereiken is het misschien nog beter om het dan in de media te werpen.
Alvast veel succes en vooral sterkte want niet weten lijkt me het ergste dat er is. En dan nog het feit dat er iemand schuld aan heeft en dit met opzet deed. :misselijk:

Bewerkt door HelpLuckyvinden, 04 maart 2016 - 12:47.

liange
liange
  • 2.342 berichten
  • 3 katten

#279 Geplaatst 04 maart 2016 - 15:53

gewoon openbaar gooien die boel geraak je verder mee zeker als het dan nog gedeeld word

Audrey57
Audrey57
  • 789 berichten
  • 1 katten

#280 Geplaatst 05 maart 2016 - 12:10

Bekijk berichtVickyS, op 04 maart 2016 - 09:13, zei:

Men is altijd blijven beweren dat die mails vervalst werden.Het is aan hen om het tegendeel te bewijzen maar daar werd nooit op gereageerd.
Ik heb die mails met alle gegevens;weet niet hoe het heet maar er zijn allerlei codes bij van server,... etc. en ze mochten gecontroleerd worden.
...

Dat begrijp ik dus niet. Als ze niet met bewijzen komen, dan worden ze toch in gebreke gesteld, aangemaand, beboet? Waarom wordt alles zo op z'n beloop gelaten?
Happiness can be found
even in the darkest of times
if one only remembers to turn on the light.

Seabert
Seabert
  • 4.758 berichten

#281 Geplaatst 05 maart 2016 - 12:11

Bekijk berichtAudrey57, op 05 maart 2016 - 12:10, zei:

Dat begrijp ik dus niet. Als ze niet met bewijzen komen, dan worden ze toch in gebreke gesteld, aangemaand, beboet? Waarom wordt alles zo op z'n beloop gelaten?

Ik denk/vrees omdat het "maar" over een kat gaat...?

Blijf jezelf.... er zijn al anderen genoeg  Geplaatste afbeeldingGeplaatste afbeelding

Audrey57
Audrey57
  • 789 berichten
  • 1 katten

#282 Geplaatst 05 maart 2016 - 12:21

Maar dan nog, er zijn al zaken geweest over onnozelere dingen dan dit. Als alles waar is, dan is dit toch een sterke zaak lijkt me, waarom wordt de klacht dan geseponeerd? Er zijn bewijzen, zwart op wit en zelfs een getuige. Meerdere mensen hebben een slechte ervaring met die organisatie,... Ik zie niet in waarom er geen zaak van gemaakt wordt. Er zijn zoveel manieren om te proberen hier iets aan te doen. Als alle wegen via het gerecht uitgeput zijn, dan kun je nog de dierenbescherming en zo raadplegen. Klachten groeperen en op die manier nog proberen.

En inderdaad, als je zoveel mogelijk mensen wil bereiken, dan gooi je alles openbaar. Via pb bereik je een paar tientallen mensen, maar ik las over een dagelijks bezochte facebookpagina. Via facebook delen en verder delen kan vlug gaan. Er is ook al een aanbod van een krant geweest, daar bereik je ook een hoop mensen mee.
Happiness can be found
even in the darkest of times
if one only remembers to turn on the light.

Evyke81
Evyke81

Beste poes 2016

• Admin
  • 8.680 berichten
  • 4 katten

#283 Geplaatst 05 maart 2016 - 13:02

Bekijk berichtAudrey57, op 05 maart 2016 - 12:21, zei:

Maar dan nog, er zijn al zaken geweest over onnozelere dingen dan dit. Als alles waar is, dan is dit toch een sterke zaak lijkt me, waarom wordt de klacht dan geseponeerd? Er zijn bewijzen, zwart op wit en zelfs een getuige. Meerdere mensen hebben een slechte ervaring met die organisatie,... Ik zie niet in waarom er geen zaak van gemaakt wordt. Er zijn zoveel manieren om te proberen hier iets aan te doen. Als alle wegen via het gerecht uitgeput zijn, dan kun je nog de dierenbescherming en zo raadplegen. Klachten groeperen en op die manier nog proberen.

En inderdaad, als je zoveel mogelijk mensen wil bereiken, dan gooi je alles openbaar. Via pb bereik je een paar tientallen mensen, maar ik las over een dagelijks bezochte facebookpagina. Via facebook delen en verder delen kan vlug gaan. Er is ook al een aanbod van een krant geweest, daar bereik je ook een hoop mensen mee.

Ben eens gaan zoeken op het woord 'Mieneke' en vind 1 groep met 11 leden en 1 groep met 3 leden.
Geplaatste afbeelding

VickyS
VickyS
  • 151 berichten

#284 Geplaatst 05 maart 2016 - 14:58

De pagina 'Poezencentrale geeft poes niet terug' wordt regelmatig bekeken maar niet geliked of gedeeld.

Carowlina
Carowlina

Mooiste (half)langharige HTK/kruising 2016

• 8.178 berichten
  • 3 katten

#285 Geplaatst 05 maart 2016 - 19:33

Erg om te lezen dat er nog altijd geen vordering in zit.
Elke keer als ik hier kwam lezen had ik gehoopt dat het goed nieuws zou zijn :(